Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jeller zei: mja je wordt er lelijk van, de euforie is te kunstmatig, je krijgt er geen lachkiks van en het is veel te snel uitgewerkt de eerste 3 uur is het wel leuk, maar dan wordt je loom en krijg je de euforie van het eerste uur niet meer terug daarom vind ik da maar een kutdrug Klik om te vergroten... Ik heb mijn mooiste drugservaring tot nu toe op mdma gehad echt fantastisch en heerlijk gespaced en een continue heerlijke tinteling in mijn maag en verdere lichaam"