Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAnstaanval na mdma

Anstaanval na mdma

47 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Okay, dit heb ik dus blijkbaar ook gehad deze nacht. Ik heb al een week sinds de chaos meet 2007 last van die schokjes, hartkloppingen etc.

Ook heb ik deze nacht dat even veel erger gehad, dezelfde schokjes, maar gepaard met slaapverlamming vlak voor ik in slaap viel. Gelukkig kende ik het al en was de schok niet zo heel erg. Maar wel doodeng. :openmouth:

Even geen pilletjes meer dus.. :wink:
j
joriisvwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook een keer zoiets gehad, de dag erna na een nachie te hebben door gehaalt, ik kon maar niet stoppen met denken dat ik een hartaanval zou krijgen en dat ik oververhit was geraakt. Echt zwaar klote, zware stress die met een jointje roken enorm erg wordt! Ik heb sinds dien nooit meer x gedaan, ik vond het tog al saai worden. na 18 keer is het niet meer zoals de eerste paar keren. Alleen nog maar vaag zijn en je ziet alles stuiteren
J
JaliefmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het mogelijk dat je deze angstaanvallen en dagen lang het gevoel van evenwichtloosheid soms weken/maanden na je laatste gebruik ervaart? Ik ervaar nu onverklaarbare duizeling en het gevoel te vallen als ik weg duimel en 1 hevige angstaanval weken na mijn laatste gebruik. Het gevoel is heel de dag aanwezig en ik heb constant het gevoel dat ik dood ga. Ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Gaat het vanzelf over? Moet ik in bed blijven liggen of juist actief zijn?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Trekt vanzelf weg , als het erger word kan je beter een arts inschakelen.

Gebeurd vaker na MDMA / XTC gebruik.
Als je energie hebt gewoon lekker je ding doen , anders wat rusten indien je moe bent (luister naar je lichaam)
Gewoon goed eten , behandelen als een milde griep dan ben je zo beter is mijn ervaring.

Beterschap!
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben zelf geen dokter dus neem mijn advies aub niet aan voor waarheid.
Wat ik zelf altijd merk is dat ik de lichtste kwaaltjes meteen toeschrijf aan het gebruik van dagen geleden. Zodra ik een week nadat ik heb genomen ineens een boterham minder eet, dan denk ik meteen aan de pil.
Door hier een wat andere omschakeling in te maken, en het zoals Tijdloos zei, behandeld als een griepje of een 'incidentje' dan zul je er ook veel minder snel iets achter gaan zoeken.
Maakt je stukken minder paranoia haha
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ik ervaar steevast na een nachtje goed op de pillen vanaf ongeveer dinsdagnacht tot en met donderdag een soort schokjes in mijn hoofd. Ik noemde het zelf altijd meer duizelingen, deze gaan gepaard met een stevige tinteling in mijn hand en een wazig, vermoeid gevoel. In de nacht voel ik me dan ook een soort grieperig, het lijkt bijna alsof ik dan een soort ontwenningsverschijnselen heb.
Zolang ik geen verplichtingen heb is het niet zo vervelend, maar het baarde me dit keer wel zorgen omdat ze erg heftig waren. Ik was bijna bang dat ik een epileptische aanval zou krijgen ofzo. Kan niet gezond zijn dit. Ik moet echt op zoek naar alternatieven, ik slik echt te graag en te veel.
V
VikingdancerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zodra je last krijgt van 'schokken' in je hoofd ben je te ver gegaan. Helaas kan ik er ook over meepraten. Inmiddels slik ik al een tijdje geen MDMA meer en zijn zo'n beetje alle bijwerkingen verdwenen. Pas op met dit spul, je speelt met vuur.
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toch had ik dit gevoel ook al wel eens toen ik nog vrij netjes omging met mdma..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."