#1
Okay, dit heb ik dus blijkbaar ook gehad deze nacht. Ik heb al een week sinds de chaos meet 2007 last van die schokjes, hartkloppingen etc.
Ook heb ik deze nacht dat even veel erger gehad, dezelfde schokjes, maar gepaard met slaapverlamming vlak voor ik in slaap viel. Gelukkig kende ik het al en was de schok niet zo heel erg. Maar wel doodeng.
Even geen pilletjes meer dus..![:wink:]()
Ook heb ik deze nacht dat even veel erger gehad, dezelfde schokjes, maar gepaard met slaapverlamming vlak voor ik in slaap viel. Gelukkig kende ik het al en was de schok niet zo heel erg. Maar wel doodeng.
Even geen pilletjes meer dus..