Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAnstaanval na mdma

Anstaanval na mdma

47 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt me gewoon een dinsdag dip. Is vrij normaal als je xtc hebt gehad. Heeft iedereen.
En zeker als je 750 mg MDMA op één avond hebt getikt is het niet zo verwonderlijk dat je zulke klachten krijgt. Is morgen wel weer over.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zaterdag ongeveer 3/4 van 1 gram mdma poeder gebruikt (het waren niet zo'n sterke kristallen). De volgende dag had ik van weinig last. Maar sinds dinsdag heb ik van die elektrische schokjes in men hoofd en heb ik 's avonds een enorme angstaanval gekregen. Ook was ik emotioneel enorm labiel (met onverklaarbare huilbuien e.d.) Nu voel ik me nog altijd een beetje angstig en heel af en toe heb ik nog een schokje. Zijn er nog mensen die dit gehad hebben? Is het vanzelf overgegaan? Ik heb gebeld met 2 doktoren en met de drugslijn, maar daar weten ze er precies erg weinig van af. Ik hoop dat iemand er hier iets van weet (en stiekem hoop ik dat het een beetje geruststellend is). Voor mij alleszins nooit nog xtc.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Schokjes kunnen langer aanhouden.
Bij mij bleven ze meestal wel een week.
Ook af en toe irritante tintelingen.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Japi-10 zei:
Schokjes kunnen langer aanhouden.
Bij mij bleven ze meestal wel een week.
Ook af en toe irritante tintelingen.
Klik om te vergroten...
Kortsluiting noem ik dat :)
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb men lesje alleszins wel geleerd. Voor mij nooit nog mdma. Voorlopig houdt ik het enkel bij alcohol en binnen een maand ofzo wel terug speed, maar mdma is voor altijd afgeschreven. Bedankt voor de raad/hulp!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die schokken, die zijn een teken van een ernstige serotonine stoornis. Gaat vaak gepaard met levensechte rare dromen die steeds doorgaan als je tussendoor wakker wordt en weer verder slaapt. Angsten kunnen daarbij ook voorkomen zoals angst voor het donker.

Neem extra tijd voor je weer mdma neemt en beperk het gebruik dus geen 750mg per keer. Dan komt het geheid weer terug.

Ik heb het ooit dusdanig ernstig gehad dat slapen onmogelijk werd. Steeds als ik bijna in slaap viel kwam er weer een schok. Op een gegeven moment ontdekte ik dat het enige dat de schokken kon wegduwen een heel klein stukje pil weer was. Maar dat is eerder uitstel dan afstel.

Speed kan op die dagen ook helpen om er sneller doorheen te komen maar het is natuurlijk kwaad met kwaad bestrijden...

Gewoon eens een keer een maand of 2 wachten is het beste.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
750 mg is idd wel veel..

maar je geeft zelf al aan dat je gaat stoppen.. das slim want MDMA is één van de schadelijkste drugs die er zijn voor je hoofd, bovendien is het nog eens een kutdrugs ook..

er zijn nog genoeg andere leuke drugs :wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMA een kutdrug? Nouja zeg Jeller :openmouth:
Je moet mdma gewoon weten te doseren, en 750 mg is wel wat veel.. Probeer gewoon eens één lichte xtc pil, je wordt verliefd als een motherfucker :hearteyes:
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeller zei:
mja je wordt er lelijk van, de euforie is te kunstmatig, je krijgt er geen lachkiks van en het is veel te snel uitgewerkt :beer:

de eerste 3 uur is het wel leuk, maar dan wordt je loom en krijg je de euforie van het eerste uur niet meer terug :(

daarom vind ik da maar een kutdrug
Klik om te vergroten...

is helemaal waar wat je daar zegd

ook is het zo dat de eerste 15x echt leuk zijn (als je wel anderhalvemaand tussen de ervaringen houd) maar daarna is het echt niet meer 'oohhhh ik vind iedereen zo lief' :hearteyes: en 'Ik hou zoveel van je man dat kan je echt niet begrijpen' etc.

Dat heb ik persoonlijk een jaar ofzo al niet meer.

is gewoon 'the loss of magic' :(

Maargoed Xtc is dus echt wel een van de allerlekkerste drugs bij de eerste paar keer dat je t gebruikt, je ervaard dan gewoon intens geluk :P Bouwt erg snel af vind ik zelf, dan ga je alleen nog maar 'hard' en sta je strak :cry:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
mja je wordt er lelijk van, de euforie is te kunstmatig, je krijgt er geen lachkiks van en het is veel te snel uitgewerkt :beer:

de eerste 3 uur is het wel leuk, maar dan wordt je loom en krijg je de euforie van het eerste uur niet meer terug :(

daarom vind ik da maar een kutdrug
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#11
nutsss zei:
Die schokken, die zijn een teken van een ernstige serotonine stoornis. Gaat vaak gepaard met levensechte rare dromen die steeds doorgaan als je tussendoor wakker wordt en weer verder slaapt. Angsten kunnen daarbij ook voorkomen zoals angst voor het donker.

Neem extra tijd voor je weer mdma neemt en beperk het gebruik dus geen 750mg per keer. Dan komt het geheid weer terug.

Ik heb het ooit dusdanig ernstig gehad dat slapen onmogelijk werd. Steeds als ik bijna in slaap viel kwam er weer een schok. Op een gegeven moment ontdekte ik dat het enige dat de schokken kon wegduwen een heel klein stukje pil weer was. Maar dat is eerder uitstel dan afstel.

Speed kan op die dagen ook helpen om er sneller doorheen te komen
maar het is natuurlijk kwaad met kwaad bestrijden...

Gewoon eens een keer een maand of 2 wachten is het beste.
Klik om te vergroten...

Helemaal herkenbaar. Ik had dit vroeger ook altijd. Gebruikte toen vrijdags en zaterdags. Daarna een tijd gestopt en toen ging het weg. Was geen fijn gevoel.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#12
is idd de dip (waar ik noooit las van heb) wel de week erna als ik in me bed lig af en toe een schokje (soort klap op je hoofd) kan totaal niet gezond zijn maja ik was het stiekem al aan het linken aan XTC maja wist het niet zeker, nu dus wel (vind het niet zo erg, alleen de gedacht dat het toch erg mis zit)

ik heb ook niet egt het lovegevoel meer (en niet overmatig gebruik, wel 1x per maand ongeveer) maar vind het space gevoel zelf wel veel vetter, lekker space op de muziek, muziek erg intens vinden, hmmmm :grin:

zoals nu, laatste keer was 14 juli, en nu weer 19 augustus, daarna 25 augustus ook maja daarna komt wel een lange rust periode :)

komt wel goed allemaal iig,

en erg fijn vind ik dat ik nooit echt depressief, dinsdag dip heb

wel erg moe (omdat je je reserve energie verbruikt) maja gaat wel weer weg met vitamine c en goede nachtrust :)
Z
Zat0xLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jep heb ik ook gehad. Een week lang ! En dan ook nog tijdens het stagelopen :|

Sindsdien wacht ik altijd 2 maanden voordat ik weer iets neem. Ik neem aan dat mijn hersenen en flinke klap hebben gehad. Ik zie eht als een waarschuwing :openmouth:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
XTC DROMEN :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Als je slaapt wordt je niet meer wakker :P Vanochtend in de trein in slaap gevallen, moest in Amsterdam zijn maar werd wakker in Den Helder whaha :stoned:

Waar zijn die conducteurs als je ze nodig hebt :openmouth:
k
kameleon73Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
mja je wordt er lelijk van, de euforie is te kunstmatig, je krijgt er geen lachkiks van en het is veel te snel uitgewerkt :beer:

de eerste 3 uur is het wel leuk, maar dan wordt je loom en krijg je de euforie van het eerste uur niet meer terug :(

daarom vind ik da maar een kutdrug
Klik om te vergroten...

Ik heb mijn mooiste drugservaring tot nu toe op mdma gehad echt fantastisch en heerlijk gespaced en een continue heerlijke tinteling in mijn maag en verdere lichaam
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
is volgens mij een logische reactie van het lichaam op de stoffen die in je lichaam zitten / hebben gezeten en je serotonine aangetast hebben.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Okay, dit heb ik dus blijkbaar ook gehad deze nacht. Ik heb al een week sinds de chaos meet 2007 last van die schokjes, hartkloppingen etc.

Ook heb ik deze nacht dat even veel erger gehad, dezelfde schokjes, maar gepaard met slaapverlamming vlak voor ik in slaap viel. Gelukkig kende ik het al en was de schok niet zo heel erg. Maar wel doodeng. :openmouth:

Even geen pilletjes meer dus.. :wink:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja amai gezond is het niet. Lijkt mij ook het meest op kortsluiting.

Ik heb het een keer gehad, lag s avonds in bed en ik was al half weg aant dromen toen ik opeens een keifelle stroomshok in men hersenen kreeg, was opslag wakker, leek wel of men oren nog na piepten.

Zo superveel had ik toen ook niet op, zeker niet 750 mg
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#19
kameleon73 zei:
Jeller zei:
mja je wordt er lelijk van, de euforie is te kunstmatig, je krijgt er geen lachkiks van en het is veel te snel uitgewerkt :beer:

de eerste 3 uur is het wel leuk, maar dan wordt je loom en krijg je de euforie van het eerste uur niet meer terug :(

daarom vind ik da maar een kutdrug
Klik om te vergroten...

Ik heb mijn mooiste drugservaring tot nu toe op mdma gehad echt fantastisch en heerlijk gespaced en een continue heerlijke tinteling in mijn maag en verdere lichaam
Klik om te vergroten...

heb je een persoonlijk bericht gestuurd... zie rechtsboven aan de pagina

en ontopic: drugs is voor mij vooralsnog niks dan genot
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
De jongen zei:
Ja amai gezond is het niet. Lijkt mij ook het meest op kortsluiting.

Ik heb het een keer gehad, lag s avonds in bed en ik was al half weg aant dromen toen ik opeens een keifelle stroomshok in men hersenen kreeg, was opslag wakker, leek wel of men oren nog na piepten.

Zo superveel had ik toen ook niet op, zeker niet 750 mg
Klik om te vergroten...

Had t eergister nog, was weer ff schrikken hehe.

Wat ook fijn is zijn van die nitraten die binnen een straal van 4m bij je vandaan worden afgestoken. Ik had t nog in de trein, vrij genant :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."