#1
MusicIsLife zei:Nouja.... Niet echt iets om trots op te zijn of wel? Volgens mij is Vikingdancer dat ook niet
Nee zeker niet iets om trots op te zijn, geloof ook niet dat hij er blij mee is. Was ook maar een slechte opmerking van mij, maar hij blijft wel de ''recordhouder''.
Dus dat hallucineren hoort eigenlijk niet bij Xtc? Heb jarenlang gedacht dat dat normaal was.

