Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrootste fout qua dosering MDMA?

Grootste fout qua dosering MDMA?

43 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een van mijn eerste keren was thuis met mijn vriend. We hadden allebei blauwe supermans. Ik had er in totaal 2 en een kwart op. Weet niet hoeveel mg er in zat. Mega fijne avond/nacht gehad met op het einde kleine hallicunaties. We werden er alleen wel erg vaag van. Had toen nog geen idee hoe ik er mee om moest gaan.. :tongueout:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nooit fouten gemaakt. Hoogste was 2 pillen van 180/190 maar dat was verspreid over 24 uur. Ik neem tegenwoordig wel minder dan vroeger. Less is more komt vanuit ervaring natuurlijk.

Heb wel een keer te veel 6apb gehad, ging veul te hard. Eén pil van 125mg bleek net iets te veel voor me. De keren erna heb ik altijd wat minder genomen en dat ging dan goed.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn grootste fout was de tweede keer dat ik gebruikte. Ik nam ineens een hele pil met 160mg. Resultaat was zweten, te veel drinken, Weinig meer kunnen zien en verlies van coördinatie. Uit eindelijk over m'n nek gegaan in de zaal en door m'n vrienden even naar de chill gebracht met een ijsje. Toen ging het wel weer prima.

Daarna eigenlijk geen fouten meer gemaakt... Van je fouten hoor je te leren :wink:
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ZERO- zei:
Less is more komt vanuit ervaring natuurlijk.
Klik om te vergroten...

dit is helemaal waar.

eerst deed ik nog wel is bijpakken aan het eind van de avond terwijl ik eigenlijk al merkte dat ik er door heen zat en het effect er bijna niet meer was. Toch maar een kwartje erbij in de hoop het gevoel terug te krijgen.. nee hoor werkt niet..
Nu accepteer ik maar gewoon wanneer het klaar is dat het klaar is en dat je het gevoel niet meer terug kunt laten komen na 6uur en 2 pillen verder.

heb dit echter ook wel 'spelenderwijs' moeten ontdekken, maar bij mdma geldt eigenlijk wel less is more..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."