#1
ZERO- zei:Less is more komt vanuit ervaring natuurlijk.
dit is helemaal waar.
eerst deed ik nog wel is bijpakken aan het eind van de avond terwijl ik eigenlijk al merkte dat ik er door heen zat en het effect er bijna niet meer was. Toch maar een kwartje erbij in de hoop het gevoel terug te krijgen.. nee hoor werkt niet..
Nu accepteer ik maar gewoon wanneer het klaar is dat het klaar is en dat je het gevoel niet meer terug kunt laten komen na 6uur en 2 pillen verder.
heb dit echter ook wel 'spelenderwijs' moeten ontdekken, maar bij mdma geldt eigenlijk wel less is more..


