#1
Rond de 600 mg denk ik, zou ik nu weer gebruiken zal ik het denk ik bij 400 laten, mits ik de week erop geen verplichtingen heb. Voelt ook wel eens goed om niet het extreemst met doseringen te zijn hier. 



Psychedelibee zei:kreeg ik het bizar heet, kon niet meer verder dan 2 meter vooruit kijken, was continu aan het overgeven en had knallende koppijn.
Skirre zei:8/9 pillen is slecht/dom/achterlijk/gevaarlijk etcetera en die personen moet zich inlezen over verantwoord gebruik maar dat zullen ze zelf vast ook wel weten![]()
Fool zei::')
Naar mijn idee is het spul ook gewoon veel fijner als je dosering wat lager liggen.
Van wat ik beschreef was de knallende koppijn nog het minst erg, ik was gewoon echt zwaar beroerd en van de kaart die keer. Ik hoop dat je dat niet helemaal begrepen hebt, want als dat voor jou het normale MDMA gevoel is dan moet je echt minder nemen. Ik beschrijf hier duidelijk een overdosering en dat is geen lolletje kan ik je vertellen. Dat heb ik daarna ook nooit meer opgezocht.Rowan0162 zei:Psychedelibee zei:kreeg ik het bizar heet, kon niet meer verder dan 2 meter vooruit kijken, was continu aan het overgeven en had knallende koppijn.
Heel herkenbaar ja, dat heb ik dus altijd. Voor mij is dat het normale MDMA gevoel, vooral die hoofdpijn waar je het over hebt; meestal tegen het einde van een feest asje hard gegaan bent. Zon trekkende pijn vanuit je nek naar je achterhoofd.
Fool zei:Hoe doseer je dan?
(En gelijk maar, hoe frequent gebruik je met welke hoeveelheden?)![]()
Psychedelibee zei:Van wat ik beschreef was de knallende koppijn nog het minst erg, ik was gewoon echt zwaar beroerd en van de kaart die keer. Ik hoop dat je dat niet helemaal begrepen hebt, want als dat voor jou het normale MDMA gevoel is dan moet je echt minder nemen. Ik beschrijf hier duidelijk een overdosering en dat is geen lolletje kan ik je vertellen. Dat heb ik daarna ook nooit meer opgezocht.Rowan0162 zei:Psychedelibee zei:kreeg ik het bizar heet, kon niet meer verder dan 2 meter vooruit kijken, was continu aan het overgeven en had knallende koppijn.
Heel herkenbaar ja, dat heb ik dus altijd. Voor mij is dat het normale MDMA gevoel, vooral die hoofdpijn waar je het over hebt; meestal tegen het einde van een feest asje hard gegaan bent. Zon trekkende pijn vanuit je nek naar je achterhoofd.
Nouja, bij het wekelijkse gebruik zorg je er natuurlijk wel voor dat het XTC-gevoel een stukje minder speciaal/intens wordt, ook na een langere pauze.Rowan0162 zei:Ik begin altijd met een lage dosis, een halve pil zeg maar 50/60 mg. Daarna doseer k bij met kwartjes. Ligt er wel aan natuurlijk hoeveel mg erin zit. Maar aan het einde van de nacht weet k meestal niet eens hoeveel ik nou precies bij gedoseerd heb.
Vroeger deed ik het bijna wekelijks, nu is 2 keer per jaar al veel.
Kotsen bij de inslag is een redelijk gebruikelijk fenomeen, had ik vroeger ook nog wel eens last van. Die ene keer dat ik teveel op had toen heb ik bijna 2 uur lang continu heftig moeten kotsen, kwam geen einde aan.Rowan0162 zei:Haha nee zo erg heb k het nog nooit meegemaakt, wel kotsen op het begin bij de inslag en spanningshoofdpijn achteraf. Dacht je dat je dood ging?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."