Re: Goed alternatief voor xtc maar wel met leip/wausig gevoe
Sorry dat ik een tijdje niet gereageerd heb ;p
Ik had al besloten een combi te doen van 2cb en xtc. Dit omdat bij mijn eerste keer 2cb ik er vrolijk van werd enzo, en het me een beetje het xtc gevoel gaf (wat ook hoort bij een lage dosering). Ookal was het wel maar voor ongeveer een uurtje. Ik had besloten te beginnen met 2cb om te kijken hoe het dit keer zou vallen en dan op gevoel wel/geen xtc en hoeveel.
Even een kort verslagje van mijn nacht:
Zaterdag heb ik dus het feestje gehad en heb een vrij nare/stomme nacht gehad.
Om 1 uur heb ik 3 kwart 2cb gehad, van een pil van 14-18 mg. Ik heb zo goed als niks van de effecten gemerkt maar alleen maar k*tte bodyload. Heb in het begin een goede tijd rond gelopen met een super naar gevoel in mn maag, dit werd uiteindelijk wel ietsje minder maar het is de hele nacht gebleven. Verder vond ik aanrakingen vervelend, was niet in de beste mood en bijna alles was me gewoon teveel moeite en overall was het gewoon ughhh.
Ik heb een uur na de 2cb een halve xtc pil geslikt in de hoop dat dit misschien zou helpen. Een uur later nog een kwartje er bij. Uiteindelijk is dit nooit echt ingekickt (voelde er niks van en had niet eens grotere pupillen)
Ik heb me de hele nacht eigenlijk hetzelfde gevoeld.
2cb is duidelijk niet de drug voor mij. 2, eigenlijk 3x gebruikt en nooit heeft het gewerkt.
Ik had ook al besloten dat dit voorlopig mijn laatste keer xtc zou zijn. Ik ga kijken hoe lang ik een pauze zonder drugs die op je serotonine vol ga houden en ga een keertje pep proberen.
Thanks voor jullie hulp, en zal de tips in m'n achterhoofd houden
![:)]()