#1
Re: Goed alternatief voor xtc maar wel met leip/wausig gevoe
Als je écht leip wil worden... Zou ik vooral aan de keta gaan
Als je écht leip wil worden... Zou ik vooral aan de keta gaan
MusicIsLife zei:Als je écht leip wil worden... Zou ik vooral aan de keta gaan
Tekzor668 zei:Het antwoord op je vraag zal je waarschijnlijk niet graag horen. Ik raad je aan een tijdje niets te nemen. Als je bijna niets meer voelt van pillen die nu de ronde doen dan wil dat zeggen dat je aardig wat schade berokkend hebt in die hersenbol van je. Mss dat een jarenlange pauze nog iets gaat helpen maar dat betwijfel ik.
Als je de raad niet in gedachte neemt drink wat biertjes of neem een lijntje pep. Combis zou ik vooral even laten voor wat het is...
Dunnetjess33 zei:Jawel. Maar ik bedoelde dat het geen vergelijkbaar gevoel is als xtc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."