Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC effect na ~10 uur terughalen met weed?

XTC effect na ~10 uur terughalen met weed?

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
een kwart pilletje? das de moeite toch geeneens :confused:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik kan maar 1 post in dit topic lezen zonder na te hoeven denken wat er staat. hebben "jullie" zelf geen df? wij hebben er 3...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
ik kan maar 1 post in dit topic lezen zonder na te hoeven denken wat er staat. hebben "jullie" zelf geen df? wij hebben er 3...
Klik om te vergroten...

Zijn belgen dan hier niet welkom van jou? Dan lijk je me wel een klein discriminerend baasje die weinig af kan :-P
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
TO: ik neem dus aan dat je nog op de middelbare school zit? Dan ben je nog (lang) geen 18. Als je zo jong al aan de xtc zit, en dan vooral met een schooldag/feest, kan dat echt veel schade toe brengen aan je hersenen. Misschien niet nu gelijk maar wel over een aantal jaren. dat wist je neem ik aan toch? de laatste tijd lees ik veel posts van vrij jonge kids/tieners over harddrugsgebruik, dat baart mij best zorgen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als TS in 2008 op de middelbare zit is hij/zij daar nu wel van af hoor. :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Als TS in 2008 op de middelbare zit is hij/zij daar nu wel van af hoor. :wink:
Klik om te vergroten...


Haha ja nu wel ja maar toen nog niet! :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekzor668 zei:
MeejheM zei:
ik kan maar 1 post in dit topic lezen zonder na te hoeven denken wat er staat. hebben "jullie" zelf geen df? wij hebben er 3...
Klik om te vergroten...

Zijn belgen dan hier niet welkom van jou? Dan lijk je me wel een klein discriminerend baasje die weinig af kan :-P
Klik om te vergroten...

jullie zijn toch pas vanaf 1830 geen nederlanders meer? dat valt toch wel te overzien.

ik woon 30km van de grens af, maar ik lees liever engels dan nederlands met afwijkende uitdrukkingen etc.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

Exceptional Insight zei:
Klik om te vergroten...
Hahahaha hulde voor dit grapje
a
anneloesvanunenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben wel benieuwd of dit werkt, dan ga ik ook over op blowen, dat lijkt me iets minder schadelijk dan een extra pilletje of niet haha
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had gisteren Chrysostomos (viering van laatste jaar middelbaar)
en ik nam al een beetje E smorgens rond 07.00 gewoon om lekker wakker te worden en op school goed veel uit te steken.

Savonds was onze fuif, en ik rookte nog een halve joint (puur) en even later kreeg ik het gevoel van een pil leek het wel echt aanzienlijk zwaar want ik had maar een kwartje genomen
Het was een super avond, maar KAN dit wel na zo'n lange tijd?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ehhh jij hebt het meegemaakt dus blijkbaar wel?

Of gare placebo werking ofzo.

Of jij gaat gewoon leip op wiet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja, heb ik na elke drug
ik heb eens, toen ik de dag na een keer mdma gepaft hab, een uur in dezelfde houding gezeten zonder een spier te bewegen, ik voelde mij euforisch en de muziek was perfect, een mini mdma tripje :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA... ik kan die placebo echt niet uitstaan... per ongeluk op een festival een keer een show van em bij gewoond, nou dat heb ik geweten ook... wat een hell...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
-spaceman- zei:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA... ik kan die placebo echt niet uitstaan... per ongeluk op een festival een keer een show van em bij gewoond, nou dat heb ik geweten ook... wat een hell...
Klik om te vergroten...
Hahaha, je stemming vooraf doet er inderdaad niet toe, je voelt je hoe dan ook kut :þ
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
-spaceman- zei:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA... ik kan die placebo echt niet uitstaan... per ongeluk op een festival een keer een show van em bij gewoond, nou dat heb ik geweten ook... wat een hell...
Klik om te vergroten...
Hahaha, je stemming vooraf doet er inderdaad niet toe, je voelt je hoe dan ook kut :þ
Klik om te vergroten...

Ja man, ik had medelijden met mezelf dat ik ooit op deze wereld terecht ben gekomen... en dat allemaal die die rotzooi van een placebo... Ik voelde me spontaan in een ''door de wereld uitgekotste emo'' veranderen.. En tering, en of ik me kut voelde daarna...
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
kunlan zei:
Ik had gisteren Chrysostomos (viering van laatste jaar middelbaar)
en ik nam al een beetje E smorgens rond 07.00 gewoon om lekker wakker te worden en op school goed veel uit te steken.
quote]

toffe manier om wakker te worden :beer:
ik dacht dat ik "raar" was omdat ik smorges begin met een lekkere frisse koude redbull en een heerlijke zaf
maar nu ik het zo van iemand anders hoor :rolleyes:
Klik om te vergroten...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
kunlan zei:
Ik had gisteren Chrysostomos (viering van laatste jaar middelbaar)
en ik nam al een beetje E smorgens rond 07.00 gewoon om lekker wakker te worden en op school goed veel uit te steken.
Klik om te vergroten...

Als ik het zo lees heb je een behoorlijk XTC-probleem, ik zou er maar eens over na denken om te stoppen. 's Ochtends XTC nemen en vervolgens naar school gaan is het niet normaal.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nogal vreemd inderdaad, maar als je gewoon lijp bent en je doet het één keer omdat het een viering is op je school... Ach er zijn gekkere dingen maar ik vind het wel een beetje fout dan alsnog. Een maat van me deed dat ook toen ik op de middelbare zat en hij heeft nu serieuze problemen...

Adreno
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chrysostomos is een bekende viering hier in Belgie ik veronderstel dat jullie de inhoud ervan niet helemaal begrepen, wij gingen naar school om daar een show op te voeren en de klassen binnen te vallen en mensen vol te smeren met scheerschuim, confetti, stiften, spuitbussen, ...

Een 1jaarlijkse speciale gebeurtenis dus, als je dan een KWARTJE xtc neemt om smorgens al beginnen te feesten (er was idd ten alle tijde muziek op school) vindt ik dat niet zo'n probleem... Het was overigens 3 maanden geleden sinds mijn vorige kwartje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."