Ben wel benieuwd of dit werkt, dan ga ik ook over op blowen, dat lijkt me iets minder schadelijk dan een extra pilletje of niet haha
Hahaha, je stemming vooraf doet er inderdaad niet toe, je voelt je hoe dan ook kut :þ-spaceman- zei:WHAAAAAAAAAAAAAAAAA... ik kan die placebo echt niet uitstaan... per ongeluk op een festival een keer een show van em bij gewoond, nou dat heb ik geweten ook... wat een hell...
ExceptionalInsight zei:Hahaha, je stemming vooraf doet er inderdaad niet toe, je voelt je hoe dan ook kut :þ-spaceman- zei:WHAAAAAAAAAAAAAAAAA... ik kan die placebo echt niet uitstaan... per ongeluk op een festival een keer een show van em bij gewoond, nou dat heb ik geweten ook... wat een hell...
kunlan zei:Ik had gisteren Chrysostomos (viering van laatste jaar middelbaar)
en ik nam al een beetje E smorgens rond 07.00 gewoon om lekker wakker te worden en op school goed veel uit te steken.
quote]
toffe manier om wakker te worden![]()
ik dacht dat ik "raar" was omdat ik smorges begin met een lekkere frisse koude redbull en een heerlijke zaf
maar nu ik het zo van iemand anders hoor![]()
kunlan zei:Ik had gisteren Chrysostomos (viering van laatste jaar middelbaar)
en ik nam al een beetje E smorgens rond 07.00 gewoon om lekker wakker te worden en op school goed veel uit te steken.
Idd als je dan al pillen hebt van 120 mg dan heb je maar 30 mg binnen, dat voel ik eens nog niet denk ik..SperSIZEboon zei:een kwart pilletje? das de moeite toch geeneens![]()

Stoniemelony zei:Ik blow altijd na de xtc en de dag na xtc, maar ik heb nog nooit een ''flashback'' gehad van de xtc na het blowen,
En dan praat ik over 2-4 pillen en ook aardig wat jointjes.
kan er aan liggen dat ik alleen maar op feesten slik en daardoor een hoop eruit feest,waardoor een ''flashback'' niet meer mogelijk is?![]()
MeejheM zei:ik kan maar 1 post in dit topic lezen zonder na te hoeven denken wat er staat. hebben "jullie" zelf geen df? wij hebben er 3...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."