een kwart pilletje? das de moeite toch geeneens ![:confused:]()
MeejheM zei:ik kan maar 1 post in dit topic lezen zonder na te hoeven denken wat er staat. hebben "jullie" zelf geen df? wij hebben er 3...
Fool zei:Als TS in 2008 op de middelbare zit is hij/zij daar nu wel van af hoor.![]()
Tekzor668 zei:MeejheM zei:ik kan maar 1 post in dit topic lezen zonder na te hoeven denken wat er staat. hebben "jullie" zelf geen df? wij hebben er 3...
Zijn belgen dan hier niet welkom van jou? Dan lijk je me wel een klein discriminerend baasje die weinig af kan :-P
Hahaha, je stemming vooraf doet er inderdaad niet toe, je voelt je hoe dan ook kut :þ-spaceman- zei:WHAAAAAAAAAAAAAAAAA... ik kan die placebo echt niet uitstaan... per ongeluk op een festival een keer een show van em bij gewoond, nou dat heb ik geweten ook... wat een hell...
ExceptionalInsight zei:Hahaha, je stemming vooraf doet er inderdaad niet toe, je voelt je hoe dan ook kut :þ-spaceman- zei:WHAAAAAAAAAAAAAAAAA... ik kan die placebo echt niet uitstaan... per ongeluk op een festival een keer een show van em bij gewoond, nou dat heb ik geweten ook... wat een hell...
kunlan zei:Ik had gisteren Chrysostomos (viering van laatste jaar middelbaar)
en ik nam al een beetje E smorgens rond 07.00 gewoon om lekker wakker te worden en op school goed veel uit te steken.
quote]
toffe manier om wakker te worden![]()
ik dacht dat ik "raar" was omdat ik smorges begin met een lekkere frisse koude redbull en een heerlijke zaf
maar nu ik het zo van iemand anders hoor![]()
kunlan zei:Ik had gisteren Chrysostomos (viering van laatste jaar middelbaar)
en ik nam al een beetje E smorgens rond 07.00 gewoon om lekker wakker te worden en op school goed veel uit te steken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."