Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik regelmatig xtc voor ik moet gaan werken. ik werk in een winkel met echt geen leuke klanten of ander personeel dus heb het echt nodig soms ook s ochtend ben ik niet zo levendig dus dan ben ik wat energieker. alleen laatst begon een collegaatje over m'n ogen en nu let ze er dus elke keer op. wat kan ik doen? gebruiken jullie wel eens tijdens het werk of andere gelegenheden waar het eigenlijk niet kan?"
"Ik was een tijdje terug in een depressie geraakt door de XTC (en me relatie was afgelopen wat me nog steeds veel pijn doet). Ik was sowieso dom om niet geïnformeerd aan de XTC te beginnen, maar ja groepsdruk enzo maar toen raakte ik depressief en toen kon ik dus niet aan de XTC. Iedereen vond het dom van me, ik ook wel. Heb er spijt van maar zit nu weer aan de XTC, is moeilijk om te stoppen. Is de terugval normaal groot als je al een depressie hebt gehad? Weten jullie daar meer van?"
"bedankt voor de reacties. Met begonnen bedoel ik met feestjes zeg maar dus gemiddeld 2/3 keer per maand.. Maar eerst deed ik het 2 jaar lang 2 x per week ongeveer en toen raakte ik dus depressief, maar de kans is dus groter op een terugval nu. Ik wil graag stoppen maar het is zo moeilijk, juist omdat ik me niet altijd goed voel en niet goed weet hoe ik me anders moet gedragen of opstellen. Hoe doen jullie dat dan als je je niet goed voelt of wat gebruiken jullie anders? Ik heb 1 x cocaïne geprobeerd maar dat was niks voor mij en denk ik veel erger.."
"Ben wel benieuwd of dit werkt, dan ga ik ook over op blowen, dat lijkt me iets minder schadelijk dan een extra pilletje of niet haha"