#1
Ik heb lekker meegelezen met jullie en ben nu toch wel benieuwd naar je ervaring Candymonster? Hoe was je avond en wat/hoeveel heb je gebruikt?
Ja, als onervaren tripper inderdaad en zeker als onervaren tripper op een feestje. Als je heel ervaren bent zou ik je ook zo kunnen adviseren om 30 of 40 mg te droppen, en op een feestje 20 tot 25 mg.Tekzor668 zei:ooscaar zei:Ik moet wel even vermelden dat je inderdaad niet zomaar 18 mg moet gaan droppen de eerste keer, want over het algemeen liggen die pillen rond de 10 tot 12 mg, terwijl er nu ook wat pillen in omloop zijn die echt 19 mg bevatten. Laten testen is dus belangrijk.
Bedoel je dan als onervaren tripper of de eerste keer drug gebruiken? Met redelijk wat ervaring achter de rug vond ik 18/20 mg 2C-B goed meevallen. Testen is natuurlijk wel altijd aangewezen. Die wat ik had was voordien getest op 20mg.
Daar heb je wel een punt. Ik heb pillen gehad van 5mg maar ook van 15mg.. Nogal een verschilletje.ooscaar zei:Ik moet wel even vermelden dat je inderdaad niet zomaar 18 mg moet gaan droppen de eerste keer, want over het algemeen liggen die pillen rond de 10 tot 12 mg, terwijl er nu ook wat pillen in omloop zijn die echt 19 mg bevatten. Laten testen is dus belangrijk.Narayani zei:Ik heb 1x 2cb gebruikt, 18 mg volgens de dealer (niet zelf getest)
ZERO- zei:Daar heb je wel een punt. Ik heb pillen gehad van 5mg maar ook van 15mg.. Nogal een verschilletje.ooscaar zei:Ik moet wel even vermelden dat je inderdaad niet zomaar 18 mg moet gaan droppen de eerste keer, want over het algemeen liggen die pillen rond de 10 tot 12 mg, terwijl er nu ook wat pillen in omloop zijn die echt 19 mg bevatten. Laten testen is dus belangrijk.Narayani zei:Ik heb 1x 2cb gebruikt, 18 mg volgens de dealer (niet zelf getest)
Mindless zei:Inderdaad, de net-niet trip is een irritante ervaring en laat een nare "nasmaak" achter. Voor een eerste keer zou ik zeker minimaal 15 mg doen. Zelfs 18 vond ik net-niet. Het is niet zo dat je met een lage dosis 2C-B gewoon minder hard tript. Je tript dan naar mijn mening gewoon helemaal niet, of zit steeds op het randje en tript dan weer wel, dan weer niet, enzovoort. En dan wel de hele tijd die bodyload. Je kunt dan beter wel gewoon de hele tijd in je trip blijven. Veel minder vermoeiend en niet zo irritant.
Natuurlijk verschilt het wel wat per persoon, maar bij 2C-B hoor je zo vaak dat minder dan 15 mg niet genoeg is.
Psychedelibee zei:Ik vraag me ook af hoe haalbaar het is om een vergelijkbaar effect op 2C-B te krijgen als met MDMA, als je daar vanuit gaat zal het sowieso ook snel tegenvallen denk ik. Ik zie het zelf ook meer als een alternatief, wat lichte raakvlakken heeft, maar toch vooral een ervaring op zich is.
op internet gaan googlen en op 2cb aangekomen als zogeheten vervanger die geen aanslag op je receptoren zou hebben, een xtc vervanger mits je 2cb in een lage dosis tot je neemt. Ik ben dus niet op zoek naar de trip effecten maar meer naar een euforisch en wakker effect zij het in mindere mate. Mijn vraag aan jullie is; zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben?"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."