Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blondie zei: Hallo. Mijn ghb slaat geel uit. Weet iemand hoe dat komt? Klik om te vergroten... Verbrand.of iig te heet geworden bij de productie."
"PARA ja... En wat betreft de hoeveelheid,misschien had je de dagen ervoor niet genoeg geslapen of slecht gegeten? misschien speelde er ook wat hormonaals mee,waardoor je gevoeliger/labieler wordt voor elke prikkel. Als je van nature of door ervaring, enigszins wantrouwend bent maakt dat ook sneller para. Het gebeurt sneller in een situatie die beladen is. Voelde je je al eerder 'buitengesloten'in aanwezigheid van dat andere meisje? Voelde je je misschien onzeker of minder leuk dan dat andere meisje? Ik heb gemerkt dat er veel factoren(psychisch en lichamelijk) meespelen bij de werking of het ervaren van pep. De ene keer sta je uren strak van 1 lijn en de andere keer kan je blijven snorren maar blijft space. Eten helpt wel ,vind ik. en vreemd genoeg 2 paracetamol ook. Zonder caffeine wel... Maar bij mij werkt amfetamine toch vaak anders.soms zelfs rustgevend,omdat ik ADHD 'geniet ' Mieke"
"Ghb van Chineze gbl gemaakt, smaakt en ruikt veel chemischer. Ik heb die ooit gehad Persoonlijk werd ik er sneller duizelig van en ging makkelijker nok Hij leek ook minder stroperig. Ik heb ook altijd gelezen en gehoord dat de Chinese gbl 'slechter' is dan Duitse of Amerikaanse. Of daarbij gedoeld wordt op de gezondheidsaspecten, smaak of de werking weet ik niet precies."
"hoi Ik heb drie maal 2CB gebruikt en vind het een stuk relaxter dan Xtc. Al met al een tevredener gevoel tijdens en ook na de trip. De kaakkramp van MDMA heb je niet en het is redelijk stuurbaar. In vergelijking met mdma ben ik persoonlijk Minder raakbaar voor omgevingsfactoren als andermans stemming of muziek. Om te stappen zou ik het niet aanraden,omdat je ritmegevoel of tijdperceptie iets anders kan zijn dan nuchter of onder invloed van n echte partydrug. Zo heb ik gevoelsmatig eens een kwartier gedaan over het voorbijrijden van een huis...er kwam maar geen einde aan. Dit was op 20 Mg 2cb. Dus het zou kunnen dat je dansen ook enigszins opvallend kan uitpakken( ik hoorde over Iemand die toen hij zelf dacht best hard te lopen bleek te bewegen als in slow motion volgens zijn maten) De evt hallucinaties komen ook beter tot hun recht in een wat rustigere omgeving. Maar al zijn er raakvlakken,ik zou het niet teveel vergelijken met XTC. Teveel een verwachting hebben is zoiezo niet slim. Maar ik prefereer 2cb tegenwoordig."