#1
Ik heb met speed en met ritalin icm blowen nooit last van mijn hart, ik merk wel dat ie sneller gaat, maar last heb ik er niet van...
Ik had een normale dosis geslikt om te kijken hoe het inwerkte op school achter een pc, niks recreatief gebruik...Pammer zei:Dus je wil Rilatin niet medisch gebruiken? Ik dacht eerst van wel.
Rilatine heeft een recreatieve waarde van 0,1 INMYOPINION.
Pammer zei:Rilatin is geen amfetamine
weyoun22 zei:Pammer zei:Rilatin is geen amfetamine
Fixed.
Ik neem aan dat dit correct is?Pammer zei:Rilatin is een derivaat van amfetamine
Daarmee zal ik moeten leren leven..
Manonnie zei:Ik slik het dagelijks, en kan me er veel beter door concentreren.
Blowen erbij gaat ook gewoon prima, alleen als ik alcohol erbij drink dan word ik ontzettend druk, en ben na een uur gesloopt.
Pammer zei:Ik heb al gehoord dat et afgeraden is om het met andere drugs te gebruiken (vooral met name alcohol).
cropp zei:Ik gebruik al meer dan 2 jaar speed, die ritalin voelt naar mijn idee aan als een minipuntje, met blowen heb ik nergens last van, je voelt gewoon dat die pep/ritalin nog in je lijf zit, of je nou stoned bent of niet, en dat moet je relax vinden of niet blowen...
Daar heb ik dus geen zin in...Toasts zei:cropp zei:Ik gebruik al meer dan 2 jaar speed, die ritalin voelt naar mijn idee aan als een minipuntje, met blowen heb ik nergens last van, je voelt gewoon dat die pep/ritalin nog in je lijf zit, of je nou stoned bent of niet, en dat moet je relax vinden of niet blowen...
Ik heb voor ik ooit aan ritalin begon 3 jaar op dagelijkse basis zéér véél speed gebruikt.
Na ongeveer 2 jaar en half zwaar gebruik kreeg ik (steeds vaker en vaker) last van hartkloppingen door speed en dan vooral door het met wiet te combineren.
Daarmee misschien dat ik ritalin en wiet ook niet fijn vind .. Die verdomde hartkloppingen!!![]()
cropp zei:Daar heb ik dus geen zin in...Toasts zei:cropp zei:Ik gebruik al meer dan 2 jaar speed, die ritalin voelt naar mijn idee aan als een minipuntje, met blowen heb ik nergens last van, je voelt gewoon dat die pep/ritalin nog in je lijf zit, of je nou stoned bent of niet, en dat moet je relax vinden of niet blowen...
Ik heb voor ik ooit aan ritalin begon 3 jaar op dagelijkse basis zéér véél speed gebruikt.
Na ongeveer 2 jaar en half zwaar gebruik kreeg ik (steeds vaker en vaker) last van hartkloppingen door speed en dan vooral door het met wiet te combineren.
Daarmee misschien dat ik ritalin en wiet ook niet fijn vind .. Die verdomde hartkloppingen!!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."