#1
Ik nam ze vroeger dagelijks op voorschrift. Het helpt enorm goed tegen de ADD.
Heb er vanalles doorheen genomen. Vooral wiet. (wat ik eigenlijk een zware afrader vind)
Je krijgt er een droge bek van (in combi met wiet is dit nog 1000x erger), je hebt geen honger meer en ikzelf voel me als een plant wanneer ik ze ingenomen heb. In combi met alcohol of GHB vond ik ze dan weer wel fijn om te nemen.. Kon ik me lekker dronken voelen zonder scheef te gaan lopen. met drugs waarvan je gaat trippen zoals MDMA zou ik het niet nemen. Amfetamines (dus ook ritalin veronderstel ik) verhogen de toxiciteit van mdma op je hersenen. En naar mijn mening dempt het ook het love-feeling dat je krijgt van de mdma.
Ben er dan ook maar mee gestopt, omdat ik terug "mezelf" wilde zijn, en niet die tamme plant die bijna geen woord meer zegt.
Speed hielp (in mijn geval) stukken beter. Ik kon me concentreren EN had energie.
Dat laatste ontbrak bij ritalin volledig bij mij.
Het zou denk ik best wel verslavend kunnen zijn, maar als je de opgegeven dosis (10mg veronderstel ik) neemt en je daaraan houdt, is de kans daarop volgens mij minimaal. Speed daarintegen... Ben ik jaren verslaafd aan geweest
. Maar ik ben dan ook héél verslavingsgevoelig
Daarmee zal ik moeten leren leven..
Grtz
Heb er vanalles doorheen genomen. Vooral wiet. (wat ik eigenlijk een zware afrader vind)
Je krijgt er een droge bek van (in combi met wiet is dit nog 1000x erger), je hebt geen honger meer en ikzelf voel me als een plant wanneer ik ze ingenomen heb. In combi met alcohol of GHB vond ik ze dan weer wel fijn om te nemen.. Kon ik me lekker dronken voelen zonder scheef te gaan lopen. met drugs waarvan je gaat trippen zoals MDMA zou ik het niet nemen. Amfetamines (dus ook ritalin veronderstel ik) verhogen de toxiciteit van mdma op je hersenen. En naar mijn mening dempt het ook het love-feeling dat je krijgt van de mdma.
Ben er dan ook maar mee gestopt, omdat ik terug "mezelf" wilde zijn, en niet die tamme plant die bijna geen woord meer zegt.
Speed hielp (in mijn geval) stukken beter. Ik kon me concentreren EN had energie.
Dat laatste ontbrak bij ritalin volledig bij mij.
Het zou denk ik best wel verslavend kunnen zijn, maar als je de opgegeven dosis (10mg veronderstel ik) neemt en je daaraan houdt, is de kans daarop volgens mij minimaal. Speed daarintegen... Ben ik jaren verslaafd aan geweest
Daarmee zal ik moeten leren leven..Grtz

