Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoofies

Roofies

142 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is wel zuiver te verkrijgen, maar dan moet je volgens mij hele leuke contacten hebben :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roofies zijn de baas
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er komt een echte flash, kickt dus heel snel en hard in.
Lijkt me wel alleen te doen met zuivere diaze/flunitrazepam, in pil vorm lijkt het me niet echt handig om te roken met al die troep erbij.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dormicum is veel sterkere en vettere shit, maar roofies staan meer bekend/berucht. Vandaar.

Niet dat ik onze roofies niet mag hoor! :hearteyes:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er worden nog 2 middelen verkocht in België met als werkzame stof "Flunitrazepam".
Flunitrazepam EG (10 x 1 mg)
Rohypnol Roche (10 x 1mg)

Deze 2 mogen enkel met 1 doosje per persoon afgeleverd worden en het gebruik ervan wordt streng gecontroleerd. Het wordt enkel als last-remedy uitgeschreven voor slapeloosheid.
Het is niet zo dat je naar de dokter gaat en zegt dat diazepam niet werkt dat ze eventjes rohypnol gaan voorschrijven. Dat is dan wat jij denkt mister xtRaymon ...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ola,

PCH hier met doosje en officiele bijsluiter.
Houdbaar ver over 2012,maar dat redden ze niet. :wave:
S
ScoeSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan heb ik er ook nog wel eentje voor je.
Ik scheet in mn broek toen ze in de bus lagen, maar om nou te zeggen jezus wat heftig, nee.

En ik heb verder helemaal geen benzo ervaring hiervoor gehad..
(ok, klein beetje lora, tenazepam en zolpiclon)

http://twitpic.com/2ic89y

Ze komen trouwens gewoon van marktplaats, 100 mg voor 50 eu..
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#8
diegene die ik bedoel weten het precies ......

:hearteyes:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Winehouse zei:
Roofies zijn de baas
Klik om te vergroten...

roofies zijn net zoals heroine ....
laten we ons nog even goed doordenken waar deze topic over gaat !!

roofies zijn zware benzo's en de gevolgen zijn negatief sterk
niemand overwint de roofies of de heroine zonder eerst alles te verliezen wat je lief was en had.
persoonlijk sla ik de roofie dus over uit voorzorgmaatregel mijzelf kennende.
er word hier zaligmakende propaganda verspreid door nieuwe jonge gevoelige junks in spe en deze behoorlijk ongelukkige mensen die zelf geen maat kunnen houden aan het levensgevaarlijke speelgoed zullen de klappen hard gaan voelen.
dit alles te samen maakt het gebruik van de roofies extra gevaarlijk.

herinneren jullie die pientere knaap nog die alles wist over opiaten en nooit de contyrole zou verliezen over zijn verslavingsdrang.

Berbatov is jullie enige redding laat zijn lijden niet voor niets zijn zodat jullie gewaarschuwd zijn.

Een roofie nemen kun je alleen doen als je piekt in je geluk, dus nooit als je piekt in een dip.
Liefdesverdriet, maatje dood door GHB, invalletje, tegenslag op school.

Succes allemaal met de roofies

:hearteyes:
S
ScoeSLid
01-01-2024, 00:00
#10
>nieuwe jonge gevoelige junks in spe

Eeuh Liesette, even rustig aan denk ik dan maar?
Heb je door dat je daarmee een groep mensen wellicht nogal op hun teentjes trapt?
Dit mag dan misschien pas mn 5e post zijn, maar in jouw beschrijving van mensen die
af en toe een fluni nemen herken in mezelf niet echt, en ik hoop anderen hier ook niet.

Toch bedankt voor je waarschuwing, ik kon namelijk gisteravond me toetsenbord niet echt
meer vinden en was daar behoorlijk van onder de indruk, wel heerlijk geslapen. Leg ze ook voorlopig maar even weg.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
roofies zijn tof
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eergisteren een roofie gehad ..... het enige wat ik me kan herinneren is dat ik totaal in coma ben geraakt en in de namiddag nog steeds ultra duf wakker werd. Mijn hersenpan lijkt echter wel refresched :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Eergisteren een roofie gehad ..... het enige wat ik me kan herinneren is dat ik totaal in coma ben geraakt en in de namiddag nog steeds ultra duf wakker werd. Mijn hersenpan lijkt echter wel refresched :grin:
Klik om te vergroten...


Ja weet er alles van... Bah heb ik het veel te ver gebracht.. maar nu na me piek van ongeveer 20mg per dag is het afgelopen ermee! netjes afgebouwd volgens schema ... :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Juist ja, heb nog 5 van deze dingen liggen (1mg) en ik merk toch dat ze een enorm stuk prettiger zijn dan de andere benzo's die ik ken. Een zo'n ding en ik zit de hele dag blij te zijn en te barsten van zelfvertrouwen.

Uitkijken dus; Als de 5 die ik nu heb op zijn is het ook op. Gelukkig is het een drug die het mes in z'n hand houdt, en niet in de voering van z'n jas; Ik denk dat ik deze dingen bewaar voor situatie waar ik sociaal zeer zelfverzekerd en emotioneel afgevlakt moet reageren.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
A Roofie is the closest thing to God
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Winehouse zei:
A Roofie is the closest thing to God
Klik om te vergroten...

Jep heb me er inderdaad een paar keer bijna heen heengeschopt.... :smilingimp:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
winehouse wacht een vergelijkbaar lot als bier :rock:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
seth zei:
De roche Rohypnol die je in belgie kunt vinden is nu fluo-groen, en bevat een kleurstof die oplost in vloeistof. Als je er zo ééntje in het drankje van een onschuldig katholiek schoolmeisje keilt, zal zelfs zij zien dat er iets niet in de haak is. Dit is zo gekomen doordat het frequent als rape-drug gebruikt werd... totzover Randinfo by seth

PS; liesette kan me vinden in wat je zegt. Roofies zijn idd smeerlapperij
Klik om te vergroten...
Ja
Maar in alle andere roofies zit geen kleurstof.
Heb je veel aan, he ?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
seth zei:
Het is de intentie die telt. Maar je hebt idd wel een punt. Ik zie het vooral als een marketing strategie
Klik om te vergroten...

Wat ik me dan afvraag: waarom is diazepam ook altijd blauw? Of zijn daar ook witte versies van?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tering, daar begin ik spontaan van te watertanden :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."