#1
Enige reden waarom je 150 mg ritalin wil nemen is dat je so wasted mogelijk wilt raken. Want leuk gaat het sowieso niet worden.
Kotsen!!!!
Kotsen!!!!


teebo zei:moeten we hem nu beschouwen als een held?
pepito zei:moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....

GewoonVOL zei:Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken.![]()
matthijs zei:Enige reden waarom je 150 mg ritalin wil nemen is dat je so wasted mogelijk wilt raken. Want leuk gaat het sowieso niet worden.
Kotsen!!!!

MetaalKonijn zei:pepito zei:moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....
In godsnaam... waarom?![]()
Johannes de Tripper zei:GewoonVOL zei:Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken.![]()
of rectaal![]()
Kinkay.MetaalKonijn zei:![]()
![]()
Kinkay.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."