Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis Ritalin

Overdosis Ritalin

106 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enige reden waarom je 150 mg ritalin wil nemen is dat je so wasted mogelijk wilt raken. Want leuk gaat het sowieso niet worden.
Kotsen!!!!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha was te denken hé

wel echt grappige topic :grin:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha..ja held op ritalin sokken ofzo :P
ineens een actieve topic dit :mrgreen:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een vriend van me is van plan een dosis ritalin te nemen van 15 pillen. Ik schrok hier heel erg van toen ik dit hoorde! Nu is mijn vraag.. is deze dosis dodelijk? Ik kan echt nergens goede info erover krijgen

Alvast bedankt
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#5
de 10 mg?
of de caps 30mg

meeste wat ik in een keer nam was 1 30mg en direkt erna 3 10mg's
snuive dan maar toen deed ik het elke dag
en nu heeft het gewoon geen effect meer op me
(btw nu ik dat zeg vraag ik me af heb ik nu adhd of add)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
@gVOL; Neen, maar ik zou wel willen dat de topicstarter even nieuws komt melden.:P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
oke.

Ik vind het wel interessant; wat het gevolg zou zijn van het innemen van zoveel Ritalin.

En dit is een perfecte kans om daar achter te komen!
Een of ander dom figuur gaat het uitproberen. :mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
gevolg is vooral dat hij zich heeeel ellendig zal voelen....maar hopelijk een goede les.
als t hem te doen is om de ervaring moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
teebo zei:
moeten we hem nu beschouwen als een held?
Klik om te vergroten...

Eerder als martelaar.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
pepito zei:
moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....
Klik om te vergroten...

In godsnaam... waarom? :openmouth:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken. :beer:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#12
GewoonVOL zei:
Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken. :beer:
Klik om te vergroten...

of rectaal :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Breng hem maar niet op ideeën. :P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
matthijs zei:
Enige reden waarom je 150 mg ritalin wil nemen is dat je so wasted mogelijk wilt raken. Want leuk gaat het sowieso niet worden.
Kotsen!!!!
Klik om te vergroten...

en hij gaat een tijdje niet slapen, denk ik. :mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
pepito zei:
moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....
Klik om te vergroten...

In godsnaam... waarom? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Precies: waarom??
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Johannes de Tripper zei:
GewoonVOL zei:
Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken. :beer:
Klik om te vergroten...

of rectaal :wink:
Klik om te vergroten...

Dan beter een San Pedro vers rectaal naar binnen schuiven... :flushed:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pot.. ketel.. zwart.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
:beer: :mrgreen: :wave: Kinkay.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#19
MetaalKonijn zei:
:beer: :mrgreen: :wave: Kinkay.
Klik om te vergroten...

jij ziek persoon.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#20
is er nu niemand die vreest dat we niet veel meer gaan horen van deze spannende gebeurtenis? het zou wel eens mogelijk kunnen zijn dat we in het spreekwoordelijke maling genomen zijn...
komaan jongen!

voor in het geal ie het toch geprobeerd heeft:
verbijt de pijn, het flauwvallen, en het stel uw eventuele heldendood uit om eerst nog eens uw bevindingen te posten!


maar toch raad ik je aan het niet te doen


nog iemand examens?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."