#1
matthijs zei:Snuift hij eht of slikt hij het?
slikt.. hoezo? :P
matthijs zei:Snuift hij eht of slikt hij het?

teebo zei:moeten we hem nu beschouwen als een held?
pepito zei:moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....

GewoonVOL zei:Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken.![]()
matthijs zei:Enige reden waarom je 150 mg ritalin wil nemen is dat je so wasted mogelijk wilt raken. Want leuk gaat het sowieso niet worden.
Kotsen!!!!

MetaalKonijn zei:pepito zei:moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....
In godsnaam... waarom?![]()
Johannes de Tripper zei:GewoonVOL zei:Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken.![]()
of rectaal![]()
Kinkay.MetaalKonijn zei:![]()
![]()
Kinkay.
Nouja ik moest er ook wel om lachen xD Nouja en toen na een tijdje kreeg die heel hoge korots en moest een paar keer kotsen. zoals die zelf al zei: eigen schuld dikke bult. Hij vond het gelukkig niet voor herhaling vatbaar

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."