Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis Ritalin

Overdosis Ritalin

106 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#1
matthijs zei:
Snuift hij eht of slikt hij het?
Klik om te vergroten...

slikt.. hoezo? :P
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#2
de 10 mg?
of de caps 30mg

meeste wat ik in een keer nam was 1 30mg en direkt erna 3 10mg's
snuive dan maar toen deed ik het elke dag
en nu heeft het gewoon geen effect meer op me
(btw nu ik dat zeg vraag ik me af heb ik nu adhd of add)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
@gVOL; Neen, maar ik zou wel willen dat de topicstarter even nieuws komt melden.:P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
oke.

Ik vind het wel interessant; wat het gevolg zou zijn van het innemen van zoveel Ritalin.

En dit is een perfecte kans om daar achter te komen!
Een of ander dom figuur gaat het uitproberen. :mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#5
gevolg is vooral dat hij zich heeeel ellendig zal voelen....maar hopelijk een goede les.
als t hem te doen is om de ervaring moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
teebo zei:
moeten we hem nu beschouwen als een held?
Klik om te vergroten...

Eerder als martelaar.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
pepito zei:
moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....
Klik om te vergroten...

In godsnaam... waarom? :openmouth:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken. :beer:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#9
GewoonVOL zei:
Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken. :beer:
Klik om te vergroten...

of rectaal :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Breng hem maar niet op ideeën. :P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
matthijs zei:
Enige reden waarom je 150 mg ritalin wil nemen is dat je so wasted mogelijk wilt raken. Want leuk gaat het sowieso niet worden.
Kotsen!!!!
Klik om te vergroten...

en hij gaat een tijdje niet slapen, denk ik. :mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
pepito zei:
moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....
Klik om te vergroten...

In godsnaam... waarom? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Precies: waarom??
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Johannes de Tripper zei:
GewoonVOL zei:
Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken. :beer:
Klik om te vergroten...

of rectaal :wink:
Klik om te vergroten...

Dan beter een San Pedro vers rectaal naar binnen schuiven... :flushed:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pot.. ketel.. zwart.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
:beer: :mrgreen: :wave: Kinkay.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
:beer: :mrgreen: :wave: Kinkay.
Klik om te vergroten...

jij ziek persoon.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#17
is er nu niemand die vreest dat we niet veel meer gaan horen van deze spannende gebeurtenis? het zou wel eens mogelijk kunnen zijn dat we in het spreekwoordelijke maling genomen zijn...
komaan jongen!

voor in het geal ie het toch geprobeerd heeft:
verbijt de pijn, het flauwvallen, en het stel uw eventuele heldendood uit om eerst nog eens uw bevindingen te posten!


maar toch raad ik je aan het niet te doen


nog iemand examens?
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#18
doet ie t toch dan online, heeft t toch nog aardige voorbeeldfunctie...
en mbt kinderen enzo; leuk voor later!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok beste mensen. HET is gebeurd xD Nou viel hrt gelukkig allemaal erg mee =)

Hij had de pillen 's morgens genomen. rond 9 uur. Hij voelt er nu nog steeds een kelin beetj eiets van maar meeste is uitgewerkd>

Het effect was niet zo leuk. Maar hij is toch blij dat die het een keer geporbeerd heeft xD Het ging namelijk zo:

De eerste 2 uur voelde hij vrij weinig. Maar toen begon het ineens heel erg in te slaan. Kreeg Ontzettend hoge hartloppingen. En was heel oplettend. (en stil). Verder zaten heel zijn handen onder het zweet. En had beetje moeite met praten. Zo ging dat ongeveer 4 uur door. Owja.. Verder zei die tegen mij dat hij zich ontzettend goed kon focussen op één ding,

6 uur na de inname van de 15 pillen kreeg hij ineens een lachkick van een half uur lang.. omdat die tegen nog een maat van me zei: "Je ehbt een witte huidskleur, realiseer je je dat wel?" :wave: Nouja ik moest er ook wel om lachen xD Nouja en toen na een tijdje kreeg die heel hoge korots en moest een paar keer kotsen. zoals die zelf al zei: eigen schuld dikke bult. Hij vond het gelukkig niet voor herhaling vatbaar :)

BTW: nu zit die te maffe, (met griep en koorts xD)

Nouja dat was het dan :rolleyes:
Dus conclusie:
Dodelijk? NEE Niet leuk? JA :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou dat is dan ook weer achter de rug. :) :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."