Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis Ritalin

Overdosis Ritalin

106 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
D
DDiamondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een overdosis is nooit goed:wink:
Je maakt je hele lever kapot
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een vriend van me is van plan een dosis ritalin te nemen van 15 pillen. Ik schrok hier heel erg van toen ik dit hoorde! Nu is mijn vraag.. is deze dosis dodelijk? Ik kan echt nergens goede info erover krijgen

Alvast bedankt
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
matthijs zei:
Hate to say I told you so!!
Klik om te vergroten...

Alright!
m
mattieLid
01-01-2024, 00:00
#4
[Editted by Solidius]: DEALEN IS TEN STRENGSTE VERBODEN OP DIT FORUM!

1e en laatste waarschuwing.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ritalin is voor mietjes.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#6
mensen die zeggen dat andere drugs dan hun eigen voorkeur voor mietjes zijn zijn mietjes
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeer onverstandige keuze om zo'n hoeveelheid ritalin te nemen...Of een middel dodelijk is hangt voor een belangrijk deel van de persoon af, lichaamsgewicht, vocht inname, gebruik andere middelen en bijvoorbeeld bekendheid (gewenning) met de stof... :( De kick/roes van deze dosering is niet prettig en geeft vooral nare verschijnselen als hartkloppingen, motorische storingen, angst en ellende. voor ervaringen met dit middel verwijs ik je naar erowid!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#8
pepito zei:
Zeer onverstandige keuze om zo'n hoeveelheid ritalin te nemen...Of een middel dodelijk is hangt voor een belangrijk deel van de persoon af, lichaamsgewicht, vocht inname, gebruik andere middelen en bijvoorbeeld bekendheid (gewenning) met de stof... :( De kick/roes van deze dosering is niet prettig en geeft vooral nare verschijnselen als hartkloppingen, motorische storingen, angst en ellende. voor ervaringen met dit middel verwijs ik je naar erowid!
Klik om te vergroten...

Ik heb al op erowid gekeken maar ik werd er niet veel wijzer van :( Maar gelukkig neemt die er nou 15 want eerst wou die er 24 nemen :openmouth: Maar hij zit dus echt niet lekker in zijn vel. (dat kun je wel concluderen met iemand die 24 ritalin pillen wilt nemen) Ik zal jullie wel vertellen hoe het is afgelopen.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik begrijp dat t meer een wanhoopsdaad is. Kun je beter crisisdienst informeren dan bij Erowid.... :confused:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#10
en hoe ist gegaan?
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Morgen gaat HET gebeuren :wink: Dus nog even afwachten
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan je hem eigenlijk niet van gedacht doen veranderen? Nou alvast veel succes ermee. :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Begrijp het niet helemaal...de effecten zullen alles behalve leuk zijn.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
maiskorrel zei:
Morgen gaat HET gebeuren :wink: Dus nog even afwachten
Klik om te vergroten...


Beter schiet ie op! :mrgreen:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kun je hem flimen? Ik zou het graag willen zien. :mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vraag me meer en meer af hoe serieus dit is....Indien serieus dan lijkt de crisisdienst in jouw regio mij zo gek nog niet....en wel snel...maar:Voor een geslaagde suicide is t niet genoeg, dus dan wrs een schreeuw om aandacht....zeker gezien zijn vooraankondiging....d :) us, what's his problem??? :confused: Better try to solve THAT...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
hij komt volgens mij nooit meer terug in de werkelijkheid en blijft hangen in een soort trauma
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha volgens mij hebben wij er nog meer zin in dan die gast zelf :mrgreen:

om te zien dan he :wink:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jelle Snel zei:
haha volgens mij hebben wij er nog meer zin in dan die gast zelf :mrgreen:

om te zien dan he :wink:
Klik om te vergroten...

Zeker weten :mrgreen:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jezus jullie houden wel erg veel van leedvermaak xD

Maar iig ik ben zowat de enige die het weet... Het is een soort "try things before you die" actie... Nouja ik snap het ook niet helemaal waarom die het doet :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."