#1
Een overdosis is nooit goed![:wink:]()
Je maakt je hele lever kapot
Je maakt je hele lever kapot
matthijs zei:Hate to say I told you so!!
pepito zei:Zeer onverstandige keuze om zo'n hoeveelheid ritalin te nemen...Of een middel dodelijk is hangt voor een belangrijk deel van de persoon af, lichaamsgewicht, vocht inname, gebruik andere middelen en bijvoorbeeld bekendheid (gewenning) met de stof...De kick/roes van deze dosering is niet prettig en geeft vooral nare verschijnselen als hartkloppingen, motorische storingen, angst en ellende. voor ervaringen met dit middel verwijs ik je naar erowid!
maiskorrel zei:Morgen gaat HET gebeurenDus nog even afwachten


Jelle Snel zei:haha volgens mij hebben wij er nog meer zin in dan die gast zelf![]()
om te zien dan he![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."