Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis Ritalin

Overdosis Ritalin

106 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
matthijs zei:
Hate to say I told you so!!
Klik om te vergroten...

Alright!
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ Intoxicated

Warom ben je er zo zeker van dat het gaat voor angst inboezemen? Als er niets van waar is waarom zou dat dan nodig zijn?

Wat zijn die middelen dan volgens jou? Het zijn zowieso pepmiddelen.

Heb zelf ad(h)d en die dingen werken wel ok als je betere concentratie wil maar het maakt je inderdaad maar week en saai en je voelt maar heeeel erg afgevlakte emotie's daardoor.

Ik vind in die theoriën wel een oorzaak voor dat fenomeen.

Het is in ieder geval niet gezond. Dat wil ik maar zeggen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
waarom zou je zoveel rilatine pakken als ge gewoon speed kunt kopen :confused:.

als ik da pak gelijk nu is da voor te leren, maar kzou daar dus gene kloot aan vinden om da recreatief te gebruiken e..

die dingen zijn ook nie gemaakt om veel van te nemen e.. kzou toch oppassen hoor
er stond ier een tijdje geleden iets over iemand die 360mg gepakt ad en die was dood :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou hij gaat 15 pillen van 10mg nemen, dus zit hij nog niet aan die 360mg, dus misschien komt alles goed. :) Zelf begrijp ik het ook niet helemaal waarom hij zoveel gaat nemen.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat ik mij af vraag is hoe oud hij is. als ik een jaar of 15 was zou ik miss ook zoveel gepakt hebben gewoon voor de kick en doordat ik nog niet zo zwaar in anraking was met drugs.

miss is het bij hem ook gewoon een bevlieging wat het des te erger maakt en ik kan me ook voorstellen als je adhd hebt dat je dan rare dingen kunt doen
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben ik nou de enige die dit een geweldig gebeuren vind?

:)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou het is iig heel spannend. :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
@gVOL; Neen, maar ik zou wel willen dat de topicstarter even nieuws komt melden.:P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
oke.

Ik vind het wel interessant; wat het gevolg zou zijn van het innemen van zoveel Ritalin.

En dit is een perfecte kans om daar achter te komen!
Een of ander dom figuur gaat het uitproberen. :mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#11
gevolg is vooral dat hij zich heeeel ellendig zal voelen....maar hopelijk een goede les.
als t hem te doen is om de ervaring moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
teebo zei:
moeten we hem nu beschouwen als een held?
Klik om te vergroten...

Eerder als martelaar.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
pepito zei:
moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....
Klik om te vergroten...

In godsnaam... waarom? :openmouth:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken. :beer:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#15
GewoonVOL zei:
Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken. :beer:
Klik om te vergroten...

of rectaal :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Breng hem maar niet op ideeën. :P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
matthijs zei:
Enige reden waarom je 150 mg ritalin wil nemen is dat je so wasted mogelijk wilt raken. Want leuk gaat het sowieso niet worden.
Kotsen!!!!
Klik om te vergroten...

en hij gaat een tijdje niet slapen, denk ik. :mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
pepito zei:
moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....
Klik om te vergroten...

In godsnaam... waarom? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Precies: waarom??
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Johannes de Tripper zei:
GewoonVOL zei:
Hij moet eens proberen zo'n popper flesje op te drinken. :beer:
Klik om te vergroten...

of rectaal :wink:
Klik om te vergroten...

Dan beter een San Pedro vers rectaal naar binnen schuiven... :flushed:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pot.. ketel.. zwart.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."