Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis Ritalin

Overdosis Ritalin

106 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#1
doet ie t toch dan online, heeft t toch nog aardige voorbeeldfunctie...
en mbt kinderen enzo; leuk voor later!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok beste mensen. HET is gebeurd xD Nou viel hrt gelukkig allemaal erg mee =)

Hij had de pillen 's morgens genomen. rond 9 uur. Hij voelt er nu nog steeds een kelin beetj eiets van maar meeste is uitgewerkd>

Het effect was niet zo leuk. Maar hij is toch blij dat die het een keer geporbeerd heeft xD Het ging namelijk zo:

De eerste 2 uur voelde hij vrij weinig. Maar toen begon het ineens heel erg in te slaan. Kreeg Ontzettend hoge hartloppingen. En was heel oplettend. (en stil). Verder zaten heel zijn handen onder het zweet. En had beetje moeite met praten. Zo ging dat ongeveer 4 uur door. Owja.. Verder zei die tegen mij dat hij zich ontzettend goed kon focussen op één ding,

6 uur na de inname van de 15 pillen kreeg hij ineens een lachkick van een half uur lang.. omdat die tegen nog een maat van me zei: "Je ehbt een witte huidskleur, realiseer je je dat wel?" :wave: Nouja ik moest er ook wel om lachen xD Nouja en toen na een tijdje kreeg die heel hoge korots en moest een paar keer kotsen. zoals die zelf al zei: eigen schuld dikke bult. Hij vond het gelukkig niet voor herhaling vatbaar :)

BTW: nu zit die te maffe, (met griep en koorts xD)

Nouja dat was het dan :rolleyes:
Dus conclusie:
Dodelijk? NEE Niet leuk? JA :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou dat is dan ook weer achter de rug. :) :wave:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben blij voor je maat dat et goed gegaan is
was echt wel bezorgd :mrgreen: :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hate to say I told you so!!
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
precies als voorspelt was dus....hartkloppingen, zweten, braken, lekker hoor.

beter dan die San Pedro ns proberen; is ook een ervaring die wel prikkelt maar nix opleverd....
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
pepito zei:
beter dan die San Pedro ns proberen; is ook een ervaring die wel prikkelt maar nix opleverd....
Klik om te vergroten...

Probeer jij het eens uit dan, en vertel ons hoe het geweest is. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."