Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis Ritalin

Overdosis Ritalin

106 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#1
maiskorrel zei:
Morgen gaat HET gebeuren :wink: Dus nog even afwachten
Klik om te vergroten...


Beter schiet ie op! :mrgreen:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kun je hem flimen? Ik zou het graag willen zien. :mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vraag me meer en meer af hoe serieus dit is....Indien serieus dan lijkt de crisisdienst in jouw regio mij zo gek nog niet....en wel snel...maar:Voor een geslaagde suicide is t niet genoeg, dus dan wrs een schreeuw om aandacht....zeker gezien zijn vooraankondiging....d :) us, what's his problem??? :confused: Better try to solve THAT...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
hij komt volgens mij nooit meer terug in de werkelijkheid en blijft hangen in een soort trauma
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha volgens mij hebben wij er nog meer zin in dan die gast zelf :mrgreen:

om te zien dan he :wink:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jelle Snel zei:
haha volgens mij hebben wij er nog meer zin in dan die gast zelf :mrgreen:

om te zien dan he :wink:
Klik om te vergroten...

Zeker weten :mrgreen:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jezus jullie houden wel erg veel van leedvermaak xD

Maar iig ik ben zowat de enige die het weet... Het is een soort "try things before you die" actie... Nouja ik snap het ook niet helemaal waarom die het doet :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuift hij eht of slikt hij het?
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jammer dat "try" en "die" in verband liggen.. dit kun je toch niet gaan aanmoedigen


"Spring dan, bluf dat je het doet! Zo hoog is het niet"
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nahja...snuiven komt nog wat harderf aan dan slikken.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bah! :smilingimp:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#12
I would rather die :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
hier stond ergens als je strak wilt staan zijn er betere middelen. Maar het heeft net als speed effect op je hart. Maar stel hij wilt daarvan bijvoorbeeld even strak gaan staan als van veel speed ofzo, stel dat zijn hoevbeelheid dodelijk is, dan zou als ie even strak zou staan op speed ook even dodelijk zijn toch, want je hart krijgt het even zwaar te verduren.

dus het lijkt mij ( correct me if i'm wrong ) dat hij veel kan nemen, van speed kun je ook super strak staan zonder te sterven, van dat dan toch ook?
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb eens iemand een stuk of tien concerta pilletjes zien nemen (is toch ongeveer hetzelfde als ritalin als ik me niet vergis?) en dat zag er allesbehalve prettig uit.. beven, zweten, enz..
maar ik ben benieuwd :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb iemand ook al eens 100 mg ritalin zien pakken en dat zag er inderdaad ook niet goed uit.
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan alleen maar zeggen...Wat kan ik zeggen.
Het is verschrikkelijk. Zoek maar eens wat op over relatin , concerta of het nieuwe strattera....Vreselijk. Hardrugs voor kinderen. Laten we onszelf gewoon kapot maken ja.
Probeer aub iets anders te zoeken in het leven. Heb relaties, zoek naar liefde weet ik veel. Maar maak je neuronen nioet van kant want je zal nooit meer 'nrmaal zijn'.

http://blog.seniorennet.be/rilatine/archief.php?ID=123

Voor de geinteresseerden. In de zijbalk vind je heel wat leuke artikels. Over de corruptie van de medische wereld. Het is vreselijk hoe onze 'menselijke wereld' in elkaar zit. Mag ik nog wel spreken over mensen. Liever zaeg ik rotte hersenloze hebzuchtige kutzakke.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
jij bent vreselijk
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Men exuses voor men uitlating. Zat even vol van negatieve info over deze middelen.
Wil niemand veroordelen.

Hoe zit het nou met je maat?
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fantastische inbreng van jou. Moet zeggen dak zin heb om eve goed hard en fel te reageren en heel wat mensen tegen me in het weet ik veel wat te jagen. Ja lekker eve iedeen beetje jennen, en nog van dat.

Mensen zijn blind geloof me. Zoveel mensen met problemen. And i am one af them. Maar je moet proberen je ogen te openen voor wat je doet. Dan ontstaat er pijn....
Maarja :)
Wrong adress :wink:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met die kutzakken had ik het touwens niet over jou of anderen hier. Maar over corrupte therapeuten en geldwolven over de wereld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."