#1
Pammer zei:Nog tal van slaapmedicatie die je kunnen helpen.
Zolpidem, Zopiclon, maar helaas werken die op de zelfde receptor als benzo's dus twijfel ik of je hiervan iets voelt...
Ze schrijven ook antideppresiva voor tegen slaapeloosheid, vooral tricyclidische.
Wat betreft die 100mg Diazepam, zonder tolerantie zou je plat liggen voor een lange tijd!
Maar hij vermelde 4x 2mg Flunitrazepam... Dat is extreem hoog. Zelfs na 1 en indien niet na 2 dan is iemand plat![]()
Helaas kan je erop een gegeven moment 20-30mg weg slikken die echt zijn op 1 avond spreek ik uit ervaring helaas (te hoge tolerantie voor van allerlei benzos nog steeds eigenlijk)sliep er goed op ja maar was niet leuk vanaf te komen. Heb toen met andere dingen gerotzooid tot ik op dia was en af kon bouwen daarmee bij me huisarts met een kloppend verhaal en een goede dok.
Piece!