Alcohol en benzos werken idd beide o.a op het gaba systeem maar ook op meer receptoren.
Dit is dus niet te zeggen.
dat je van dormicum 15 niet in slaap valt kan ik niet bijkomen.
met mijn tolerantie (dankzij 4,5 bijna 24/7 ghb gebruik val ik zelfs weg.
En ik neem dormicum al een jaar lang en daarvoor en nog steeds andere.
wat miss zou kunnen is dat het op 1 of andere manier gewoon niet in je bloedsomloop komt met slikken.
Nu zijn er andere manieren om ze in de bloeds omloop te krijgen (vooral dormicum) maar die ga ik niet zo op t forum uitleggen. (nee niet snuiven die dormicum, daar ga je weken last van krijgen.)
ervaring![:)]()
wat dan met seroquel?
Deze zou je nog kunnen proberen.
Begin met een lage dosering , 50mg ofzo.
Ook al werken de benzos niet dat wi5 niet zeggen dat je hier ook veel van kan pakken
als t nodig is kun je altijd ophogen.
ik wissel dormicum en seroq weleens af en voor mij staat 250mg seroq gelijk aan 15mg dormc.
Maar dit is bij iedereen verschillend
Dit is dus niet te zeggen.
dat je van dormicum 15 niet in slaap valt kan ik niet bijkomen.
met mijn tolerantie (dankzij 4,5 bijna 24/7 ghb gebruik val ik zelfs weg.
En ik neem dormicum al een jaar lang en daarvoor en nog steeds andere.
wat miss zou kunnen is dat het op 1 of andere manier gewoon niet in je bloedsomloop komt met slikken.
Nu zijn er andere manieren om ze in de bloeds omloop te krijgen (vooral dormicum) maar die ga ik niet zo op t forum uitleggen. (nee niet snuiven die dormicum, daar ga je weken last van krijgen.)
ervaring
wat dan met seroquel?
Deze zou je nog kunnen proberen.
Begin met een lage dosering , 50mg ofzo.
Ook al werken de benzos niet dat wi5 niet zeggen dat je hier ook veel van kan pakken
als t nodig is kun je altijd ophogen.
ik wissel dormicum en seroq weleens af en voor mij staat 250mg seroq gelijk aan 15mg dormc.
Maar dit is bij iedereen verschillend