Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Mensen, Koop bij voorbaat de XTC (MDMA) in kristalvorm. Als je de juiste winkel kent, heb je 98% MDMA en uit een gram haal je 8 doses (uitgaande van 125 mg p/dosis. Als je slim bent probeer dan eens 8o mg dan is het ook nog economischer. Je hebt dan 12 doses per gram 1 gram is bijna 1000 mg. Koop altijd bij een vertrouwde winkel. Na het afwegen van de doses doe je de kristallen in een lege capsule. Kijk uit voor Ketamine in de XTC en nog erger PME, dat dodelijk kan zijn. Trimbos informeert. De testen in NL stellen weinig voor. Je krijgt vaak alleen te horen hoeveel MDMA er in zit, maar niet welke andere stoffen. Succes met een verantwoorde manier van smart drug gebruik. Ga vantevoren niet zuipenof speed hangen. Neem de dosis nuchter. Succes ermee."
"Beste Mensen, Ik heb me zojuist groen en geel geërgerd aan de journaaluitzending van het NPO. Voor de zoveelste keer bracht men geen objectief en genuanceerd nieuws. Deze keer was er een Servier gestorven t.g.v. een partydrug, Zal wel XTC (MDMA) en/of Speed zijn geweest. Als je de XTC op de juiste wijze gebruikt, n.l. in een dosering tussen 80 mg en 120 mg gebeuren er geen ongelukken. Het slachtoffer zal wel meer gebruikt hebben, omdat hij te weinig voelde (ongeduld) Zelf was ik in de 60s en 70s een hard druggebruiker van met name (methyl)amfetamine dat ik intraveneus injecteerde. Tussen de 70s en 2013 was ik verslavingtstherapeut en sociaal pedagogisch werker en woonbegeleider. Dus ik denk dat ik wel enige medische expertise heb. Het journaal vertelt nooit hoeveel doden er zijn gevallen t.g.v. de hard drug Alcohol (gevaarlijker dan Heroine) De meeste die hards hier weten denk ik wel hoeveel ze kunnen gebruiken en hoeveel water er gedronken moet worden. Verder koop het van je vaste dealer die exact weet wat er in de MDMA zit. Come on Let' s Party....BTW ik ben er 62 jaar mee geworden...."
"Geen aceton in ieder geval. Welk oplosmiddel het wel is ben ik even vergeten.[/quote] Natte speed bevat walvisolie of levertraan om de speed langer vers en op sterkte te houden."
"Ik zie hier in het algemeen een hoop onzin over farmaceutische drugs die niet wetenschappelijk is. Zelf ben ik door het beroep dat ik uitoefende een expert in de psychoanaleptica, psycho-leptica, psychedelica, opiaten etc. Voordat ik decennia lang een beroep uitoefende waardoor ik veel met dergelijke psychofarmaca te maken had en contact onderhield met de verslavingszorg, GGZ, ziekenhuizen en Maatschappelijke Opvang was ik zelf een hard- en soft drug gebruiker in de jaren 60 en 70 toen de hard drugs een zuiverheid hadden die nooit meer is voorgekomen. Dus die wereld ken ik van alle kanten. Als je de meeste onderwerpen leest dan zie ik weinig wetenschappelijke onderbouwing. Neem van mij aan dat de beste speed de farmaceutische dexamfetamine is (dexedrine) en methylamfetamine (pervitine, methedrine, crystal meth, ice etc.) Laat je niet bang maken door die amerikaanse kutdocumentaires, waar mensen op crystal meth niet meer eten en drinken en teveel nachten doorhalen. Diezelfde methyl-amfetamine spoot ik intraveneus en die kocht ik in Amsterdam bij dezelfde dealer als waar Herman Brood zijn speed ook van betrok. Die dealer was actief van 1969 tot 1975 en wordt in Broodje Gezond door Bart Chabot beschreven. Hij heette Bolle Jaap, hij is er al lang niet meer, maar hij had de beste kwaliteit en je kon kiezen of amfetamine sulfas (25 gulden p/gr of pervitine/crystal meth (35 gulden p/gr) Dat was indertijd een hoop geld voor een junk, maar altijd goedkoper dan die kutcoke die ik maar niks vond en ook goedkoper dan heroïne en opium. Ik heb die pervitine lang gebruikt en werd er erg relaxed van, eindelijk rust en concentratie en focus. De eerste tekenen van de DSM 5 diagnose van ADHD. Druggebruikers zoeken onbewust hun zelfmedicatie in de drugs was toen mijn filosofie, inmiddels vinden psychiaters dit ook. Die gouden drugstijden komen nooit meer terug, Als je ADHD hebt aanheb je enigszins mazzel. Men schrijft eerst Ritalin of Concerta voor en na jaren soms 5 jaren komt de psychiater tot het inzicht dat het oudste middel tegen ADHD dat er is toch wel het beste is en dat is dexamfetamine in doseringen van mnax. 70 mg en afhankelijk van kg lichaamsgewicht. Dit is speed in zijn zuiverste vorm en sterker dan gewone amfetamine sulfas. Als je veel reist zoals ik moet je een Schengen-verklaring aanvragen bij het ministerie van Volksgezondheid en moet je in Europa altijd je medicijnpaspoort + de Schengenverklaring bij je hebben. Ik ben nu bezig om ook een verklaring voor de hele wereld te krijgen, omdat ik ook in Marokko, USA, Indoneszie, Thailand en Peru kom. Bij de wereldverklaring kun je de dictaturen van Noord Korea en Iran natuurlijk vergeten...maar daar ga ik niet naar toe....mensen slaap zacht en geniet van de psychotrope stoffen die bij je passen...."
"Svali zei: Ach, het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze. Als jij het wil gebruiken dan moet je dat doen en anderen doen het weer niet. Ik zou het zelf nooit doen of je het nou wetenschappelijk kan onderbouwen of niet, dat is voor mij geen overweging. Methylamfetamine zal ook misschien best een hele goede speed zijn maar dan nog... Een verrijking van je leven lijkt het me allerminst op de lange termijn. Klik om te vergroten... Uit jouw reactie blijkt wel dat je het niet helemaal begrijpt. Als ex-harddruggebruiker in de 60s en 70s deed ik onbewust aan zelfmedicatie. Was toen nog niet gediagnosticeerd als ADHD-er, maar was het uiteraard wel. In Nederland was dit psychiatrisch ziektebeeld nog niet zo in zwang, in Amerika wel al vanaf 1948. Ik merkte vroeger dat ik heel relaxed werd van psychoanaleptica(methyl)amfetamine en dat ik me beter kon concentreren en de focus goed was. Ik at gewoon goed door en ik sliep ook goed. Bekendheden als HermanBrood en Jules Deelder reageerden er hetzelfde op en hadden het eindelijk gevonden: rust! Kijk jij hebt waarschijnlijk geen ADHD en dan is het gewoon een keuze dat je het middel bijv. recreatief gebruikt of in de junkiestyle (shotten!) Toen bij mij op latere leeftijd door de psychiater ADHD werd gediagnosticeerd werd mij gelijk geadviseerd om ter ondersteuning van de behandeling Concerta (Methylfenidaat met gereguleerde afgifte) te gaan gebruiken, wat ik ook deed en met succes. Het is dan een medicijn. Ik wist dat het op de lange duur gewenning zou veroorzaken en dat er dan overgestapt zou worden op het veel betere en sterkere Dexamfetamine wat me tot nu toe zeer goed bevalt. Ik functioneer goed, eetlust is goed en slaap gowed elke nacht. Overdag neem ik 2 X dgs 50 mg Dexamfetamine dat binnenkort verhoogd gaat worden naar 2 X dgs 60 mg. Dit alles op medische basis en empirisch. Dexamfetamine wordt al bijna 100 jaar toegepast in de medische wereld en in mijn geval beter dn Methylfenidaat. Ik weet niet wat jou hier op het drugsforum brengt, maar het lijkt er op dat je niets gebruikt. Dat is mooi, als je zonder medicatie kunt prima. Maar ik vraag me wel af met welk doel je hier op het forum komt. Als vader of als hulpverlener die hier zijn licht opsteekt of als politieman of dominee? Vaak heb ik het gevoel dat mensen die nog nooit dugs hebben gebruikt daar prat op gaan. Daar hoef je niet trots op te zijn. Je hebt gewoon de mazzel dat je niet lijdt aan een ziekte waarvoor medicatie nodig is. Medicatie = letterlijk Drugs. En misschien drink je wel eens alcohol en dan ben je een tijdelijke harddruggebruiker, want alcohol valt onder de hard drugs, het is gevaarlijker dan Heroine en met zuivere Heroine kun je bijv. 100 jaar worden. Ik spreek hier uit eigen ervaring, als verslavingstherapeut, sociaal pedagoog en woonbegeleider en heb toegang tot alle medische faculteiten over de hele wereld waar wetenschappelijke artikelen verschenen zijn die gebaseerd zijn op 10-tallen jaren ervaring. Mensen die geïnteresseerd zijn stuur ik graag documenten toe. Hoewel ik nu met pre-pensioen ben (gouden handdrukregeling werkgever) heb ik nog steeds nauwe banden met de verslavingszorg, GGZ en politie afd. Synthetische Drugs. En nu de gouden tip: Rene van Collem (drummer van Doe Maar) heeft een heel goed boe geschreven over zijn Heroine-verslaving: "Heroine Godverdomme" echt een aanrader. Ik heb sinds het verschijnen van zijn boek cineast met hem. Hij is heel goed bezig en clean en geeft ook cursussen door het land aan geïnteresseerden."
"Re: Shine_a_Light zei: De enigste speed die geschikt is om te spuiten is methyl-amphetamine (Pervitine en Methedrine) Krijg je een goeie flash van Klik om te vergroten... Klopt en zowel Pervitine als Methedrine lossen helemaal op in water, zodat de lepel niet verhit hoeft te worden."
"Erratum: In grote lijnen kan deze discussie ook geplaatst worden in het hoofdstuk Stimulantie (Speed). Maar ik ben natuurlijk geen moderator."
"Vroeger werden LSD, MDMA, Methylamfetamine, Amfetamine sulfas, STP, DMT en nog een kleine groep in laboratoria van sommige universiteiten gemaakt door afgestudeerde en vaak gepromoveerde scheikundigen. Het resultaat was het zelfde als van de farmaceutische industrie. Bijv. als je een goed adres hebt voor pasta (amfetamine) dan mag je blij zijn dat die 70% zuiver is. De overige 30% blijft in nevelen gehuld en bij de testen die de verslavingszorg uitvoert krijg je niet de hele uitslag, alleen hoeveel procent amfetamine er in zit. Dit is geen nostalgisch verhaal maar gewoon een feit. Als je alleen al kijkt wat men als grondstof gebruikt, daar wordt je niet vrolijk van. Nu is men aan het experimenteren met alternatieve grondstoffen, omdat paan illegaal is en ze krijgen het weer voor elkaar om iets te maken wat op speed lijkt, maar het niet helemaal is. Wat vorige schrijver schreef over het feit dat dit geen wetenschappelijk forum is, helemaal mee eens. Maar ik ben blij dat ik ook op wetenschappelijk niveau op de hoogte ben."
"White_Light zei: Svali zei: Ach, het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze. Als jij het wil gebruiken dan moet je dat doen en anderen doen het weer niet. Ik zou het zelf nooit doen of je het nou wetenschappelijk kan onderbouwen of niet, dat is voor mij geen overweging. Methylamfetamine zal ook misschien best een hele goede speed zijn maar dan nog... Een verrijking van je leven lijkt het me allerminst op de lange termijn. Klik om te vergroten... Uit jouw reactie blijkt wel dat je het niet helemaal begrijpt. Als ex-harddruggebruiker in de 60s en 70s deed ik onbewust aan zelfmedicatie. Was toen nog niet gediagnosticeerd als ADHD-er, maar was het uiteraard wel. In Nederland was dit psychiatrisch ziektebeeld nog niet zo in zwang, in Amerika wel al vanaf 1948. Ik merkte vroeger dat ik heel relaxed werd van psychoanaleptica(methyl)amfetamine en dat ik me beter kon concentreren en de focus goed was. Ik at gewoon goed door en ik sliep ook goed. Bekendheden als HermanBrood en Jules Deelder reageerden er hetzelfde op en hadden het eindelijk gevonden: rust! Kijk jij hebt waarschijnlijk geen ADHD en dan is het gewoon een keuze dat je het middel bijv. recreatief gebruikt of in de junkiestyle (shotten!) Toen bij mij op latere leeftijd door de psychiater ADHD werd gediagnosticeerd werd mij gelijk geadviseerd om ter ondersteuning van de behandeling Concerta (Methylfenidaat met gereguleerde afgifte) te gaan gebruiken, wat ik ook deed en met succes. Het is dan een medicijn. Ik wist dat het op de lange duur gewenning zou veroorzaken en dat er dan overgestapt zou worden op het veel betere en sterkere Dexamfetamine wat me tot nu toe zeer goed bevalt. Ik functioneer goed, eetlust is goed en slaap gowed elke nacht. Overdag neem ik 2 X dgs 50 mg Dexamfetamine dat binnenkort verhoogd gaat worden naar 2 X dgs 60 mg. Dit alles op medische basis en empirisch. Dexamfetamine wordt al bijna 100 jaar toegepast in de medische wereld en in mijn geval beter dn Methylfenidaat. Ik weet niet wat jou hier op het drugsforum brengt, maar het lijkt er op dat je niets gebruikt. Dat is mooi, als je zonder medicatie kunt prima. Maar ik vraag me wel af met welk doel je hier op het forum komt. Als vader of als hulpverlener die hier zijn licht opsteekt of als politieman of dominee? Vaak heb ik het gevoel dat mensen die nog nooit dugs hebben gebruikt daar prat op gaan. Daar hoef je niet trots op te zijn. Je hebt gewoon de mazzel dat je niet lijdt aan een ziekte waarvoor medicatie nodig is. Medicatie = letterlijk Drugs. En misschien drink je wel eens alcohol en dan ben je een tijdelijke harddruggebruiker, want alcohol valt onder de hard drugs, het is gevaarlijker dan Heroine en met zuivere Heroine kun je bijv. 100 jaar worden. Ik spreek hier uit eigen ervaring, als verslavingstherapeut, sociaal pedagoog en woonbegeleider en heb toegang tot alle medische faculteiten over de hele wereld waar wetenschappelijke artikelen verschenen zijn die gebaseerd zijn op 10-tallen jaren ervaring. Mensen die geïnteresseerd zijn stuur ik graag documenten toe. Hoewel ik nu met pre-pensioen ben (gouden handdrukregeling werkgever) heb ik nog steeds nauwe banden met de verslavingszorg, GGZ en politie afd. Synthetische Drugs. En nu de gouden tip: Rene van Collem (drummer van Doe Maar) heeft een heel goed boe geschreven over zijn Heroine-verslaving: "Heroine Godverdomme" echt een aanrader. Ik heb sinds het verschijnen van zijn boek cineast met hem. Hij is heel goed bezig en clean en geeft ook cursussen door het land aan geïnteresseerden. Klik om te vergroten... Ik zie bij het teruglezen van mijn oude post dat ik mijn dosering dexamfetamine verkeerd heb opgeschreven. 50 mg is de totale dagdosis en 2 X dgs gebruik ik 25 mg. Omdat het tabletten van 5 mg zijn is het elke dag 10 tabletten. Ik heb al een aantal keren aan de voorschrijver en aan mijn apotheker gevraagd om tabletten van een hogere dosering voor te schrijven, maar dit doen zij om duistere redenen niet."
"Tijdloos zei: Vroeger werden LSD, MDMA, Methylamfetamine, Amfetamine sulfas, STP, DMT en nog een kleine groep in laboratoria van sommige universiteiten gemaakt door afgestudeerde en vaak gepromoveerde scheikundigen. Het resultaat was het zelfde als van de farmaceutische industrie. Klik om te vergroten... Uhm ik kijk / volg denk ik een hele andere tv/dingen dan de meeste hier... Zag vorige week nog in Amerika (********) in een universiteit maken die het live streamde Noem het maar niet hier , hoewel het daar geen geheim was ,en een paar kijkers.. Die mensen zijn dus vaak doorgeschoten (rijk geworden) met een wonderpil even crue gezegd. Klik om te vergroten... Heb je hier misschien een url van of iets dergelijks?"