Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de eerste keer wist ik helemaal niet wat ik moest verwachten...toch was het heel vet. ik kreeg echt helemaal zon bulldog uitstraling van mijn gezicht. maar eigelijk qua energie voelde ik die keer wel niet zo veel. voor mij werkt het fijnste om juist een beetje zenuwachtig te zijn voor dat je neemt. of een risico nemen door bekende te zien die je eigelijk beter niet kunt zien."
"mijn laatste ware roze driehoek met X... beetje gevaarlijk spul.. nam eerst een halve dacht dat ie niet werkte dus deed k maar halve erachteraan... nog niet heel veel dus deed er 2e bij... toen begon ik zo hard te gaan he:P naja blijf liever bij mijn standaard witte yingyang of blauwe ferarri"