#1
Ik heb vanmiddag de uitslag gekregen van een XTC pil. Hierin zit 235 Mg mdma 10 Mg cafeïne en een onbekende stof. Hoe gebruikelijk is het dat er een onbekende stof wordt aangetroffen in een XTC pil?
In xtc is dat niet gebruikelijk, maar dat is cafeïne erin ook niet eigenlijk.Ik heb vanmiddag de uitslag gekregen van een XTC pil. Hierin zit 235 Mg mdma 10 Mg cafeïne en een onbekende stof. Hoe gebruikelijk is het dat er een onbekende stof wordt aangetroffen in een XTC pil?
Potentieel wel ja, dat is het lastige je weet niet of de stof actief is ja of nee. Of dat het schadelijk voor je lichaam is ja of nee.Kan best link zijn dus...
Stoer man. Ik zie je wel bij de ehbo. Maarja, expected van iemand met zo een naam.Ik zou 'm gewoon naar binnen gooienwel een kwart of halfje tho
Maar ik ben onervaren en mijn vrienden gooien alles naar binnen dus misschien ga ik mee in die flow...
Als ik het was zou ik het echt niet nemen.
Doe mij dan maar een avondje met een paar biertjes inplaatsvan zo'n risicovolle "vervuilde" pil.
Dit dus, ik heb echt precies dezelfde gedachte, maar het gebeurt wel gewoon helaas. Kan net zo goed onschadelijk zijn, wat ik ook wel denk, maar je weet het nooit.Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n mooie en sterke pil maakt en er dan nog iets in stopt wat zeer gevaarlijk is
Ik snap dat er tegenwoordig XTC 0.0 schijnt te zijn, maar iets in mij zegt dat pillen met alleen kleurstof en bindmiddel toch niet zo goed zullen verkopen.Volgens de makers zit er alleen kleurstof en bindmiddel tussen. Maarja dat zullen ze vast allemaal zeggen![]()
Waren je pillen getest? Zo nee weet je niks.Afgelopen weekend samen met wat vrienden getikt in een veilige, rustige omgeving. Zelf begonnen met 3/4 en 2 vrienden meteen met een hele. (we hadden 2 ervaren trip utters godzijdank.) Nadat ik na een kleine 45 minuten nog niet echt iets voelde toch maar een kwartje bijgetikt. Op dit moment zaten ik en mijn vrienden dus op 1 hele pil. We begonnen ons lekker te voelen en strakker dan verwacht van slechts een pil. Toen ik besloot dat ik nog niet genoeg had heb ik nog een kwartje bijgenomen. Mijn vrienden beide een halfje. Vanaf hier begon onze trip heftiger te worden. Onze piek zat er nu aan te komen en op dit punt hebben we voor onszelf morgen toch maar een kauwgompje gepakt. (proberen wij met xtc zo min mogelijk te doen en het kauwen/knarsen af te leren) mijn vrienden ervaarden de piek beter dan ik en daarom besloot ik toch maar weer een kwartje bij te nemen. Aan het einde van mijn piek begon dit kwartje te werken en ging ik nu echt een stuk harder. Nadat een paar vrienden weg waren gegaan zijn wij met z'n 4en (1 van de tripzitters) om 6 uur 's ochtends maar ergens in een speeltuintje gaan zitten en van de comedown te genieten. Daar is niet veel van gekomen. Tijdens de comedown wouden wij een potje kaarten waar wij normaal met xtc nog wel toe in staat zijn. Dat was nu niet het geval. Wij begonnen alle 3 dingen te zien die er niet waren, niet slechts in de ooghoeken maar ook als we er recht naar keken. Een van mijn vrienden zag vooral mensen. De ander zag alles veranderen en heeft ook dieren gezien. Voor mij persoonlijk was het vooral dat ik objecten zag verschijnen of vervormen naar iets anders. Ook weet ik nog dat ik dacht een slang te zien en er voor terugdeinsde terwijl de trip zitter mij erop wees dat het slechts een tak was.
Kort samengevat: Mijn vrienden en ik hebben nog niet eerder zo heftig van xtc gehallucineerd. Laat staan van 2 pillen p.p. Wel lichte visuals gehad dat licht vervormde maar niet dit. Waarom dit relevant was voor dit topic? Het waren grijs/zwarte mybrands. Ik vermoed dat "de onbekende stof" mogelijk een lichte dosis MDA kan zijn gezien de "heftige" hallucinaties.
Waar te beginnen...Afgelopen weekend samen met wat vrienden getikt in een veilige, rustige omgeving. Zelf begonnen met 3/4 en 2 vrienden meteen met een hele. (we hadden 2 ervaren trip utters godzijdank.) Nadat ik na een kleine 45 minuten nog niet echt iets voelde toch maar een kwartje bijgetikt. Op dit moment zaten ik en mijn vrienden dus op 1 hele pil. We begonnen ons lekker te voelen en strakker dan verwacht van slechts een pil. Toen ik besloot dat ik nog niet genoeg had heb ik nog een kwartje bijgenomen. Mijn vrienden beide een halfje. Vanaf hier begon onze trip heftiger te worden. Onze piek zat er nu aan te komen en op dit punt hebben we voor onszelf morgen toch maar een kauwgompje gepakt. (proberen wij met xtc zo min mogelijk te doen en het kauwen/knarsen af te leren) mijn vrienden ervaarden de piek beter dan ik en daarom besloot ik toch maar weer een kwartje bij te nemen. Aan het einde van mijn piek begon dit kwartje te werken en ging ik nu echt een stuk harder. Nadat een paar vrienden weg waren gegaan zijn wij met z'n 4en (1 van de tripzitters) om 6 uur 's ochtends maar ergens in een speeltuintje gaan zitten en van de comedown te genieten. Daar is niet veel van gekomen. Tijdens de comedown wouden wij een potje kaarten waar wij normaal met xtc nog wel toe in staat zijn. Dat was nu niet het geval. Wij begonnen alle 3 dingen te zien die er niet waren, niet slechts in de ooghoeken maar ook als we er recht naar keken. Een van mijn vrienden zag vooral mensen. De ander zag alles veranderen en heeft ook dieren gezien. Voor mij persoonlijk was het vooral dat ik objecten zag verschijnen of vervormen naar iets anders. Ook weet ik nog dat ik dacht een slang te zien en er voor terugdeinsde terwijl de trip zitter mij erop wees dat het slechts een tak was.
Kort samengevat: Mijn vrienden en ik hebben nog niet eerder zo heftig van xtc gehallucineerd. Laat staan van 2 pillen p.p. Wel lichte visuals gehad dat licht vervormde maar niet dit. Waarom dit relevant was voor dit topic? Het waren grijs/zwarte mybrands. Ik vermoed dat "de onbekende stof" mogelijk een lichte dosis MDA kan zijn gezien de "heftige" hallucinaties.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."