Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnbekende stof als uitslag xtc

Onbekende stof als uitslag xtc

24 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vanmiddag de uitslag gekregen van een XTC pil. Hierin zit 235 Mg mdma 10 Mg cafeïne en een onbekende stof. Hoe gebruikelijk is het dat er een onbekende stof wordt aangetroffen in een XTC pil?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
naba90 zei:
Ik heb vanmiddag de uitslag gekregen van een XTC pil. Hierin zit 235 Mg mdma 10 Mg cafeïne en een onbekende stof. Hoe gebruikelijk is het dat er een onbekende stof wordt aangetroffen in een XTC pil?
Klik om te vergroten...
In xtc is dat niet gebruikelijk, maar dat is cafeïne erin ook niet eigenlijk.
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan best link zijn dus...
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zal hem sowieso niet nemen dan. Zonde van die 235 MG mdma. :(
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
naba90 zei:
Kan best link zijn dus...
Klik om te vergroten...
Potentieel wel ja, dat is het lastige je weet niet of de stof actief is ja of nee. Of dat het schadelijk voor je lichaam is ja of nee.
D
DrugsAbuser1.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou 'm gewoon naar binnen gooien :shrugman: wel een kwart of halfje tho

Maar ik ben onervaren en mijn vrienden gooien alles naar binnen dus misschien ga ik mee in die flow...
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrugsAbuser1.0 zei:
Ik zou 'm gewoon naar binnen gooien :shrugman: wel een kwart of halfje tho

Maar ik ben onervaren en mijn vrienden gooien alles naar binnen dus misschien ga ik mee in die flow...
Klik om te vergroten...
Stoer man. Ik zie je wel bij de ehbo. Maarja, expected van iemand met zo een naam.
D
DahindaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kom zojuist terug van een testcentrum. Vermoedelijk xtc laten testen en mijn pil kwam voor in de database. Er zou 230 mg mdma in zitten, maar ook een onbekende stof. Er stond bij dat gebruik afgeraden wordt. Ook wilden ze hem niet naar het lab sturen, aangezien ze dezelfde uitslag verwachten. Ik heb nog niet eerder gehad dat ik onzekerder uit zo'n centrum kwam, dan dat ik er in ging. Vrienden van m'n broer hebben de pil al gebruikt afgelopen weekend en niks aparts gemerkt. Toch wel balen, want ik heb er meteen een aantal gekocht. Ik heb niet veel vaker gehoord dat er een onbekende stof in zat.
Nada1234, wat heb jij uiteindelijk gedaan? Toch gebruikt of geen risico genomen?
R
Reno010Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Om welke pil gaat het als ik vragen mag? Ben wel nieuwsgierig..
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik het was zou ik het echt niet nemen.
Doe mij dan maar een avondje met een paar biertjes inplaatsvan zo'n risicovolle "vervuilde" pil.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe ziet de pil er uit ?
D
DahindaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Precies Bas, daarom ook goed om eerst te testen. Ik denk zelf dan ook eerder aan een substantie wat is ontstaan bij productie, al dan niet perongeluk. Er kan natuurlijk een hoop misgaan bij het maken van die pillen. Maar daarom maar het zekere voor het onzekere nemen. Als ik er meer over weet, dan zal ik dat hier vermelden, mochten er mensen geïnteresseerd zijn
D
DahindaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Woezoe zei:
Als ik het was zou ik het echt niet nemen.
Doe mij dan maar een avondje met een paar biertjes inplaatsvan zo'n risicovolle "vervuilde" pil.
Klik om te vergroten...

Ik ga het risico ook niet nemen. De mensen van het testcentrum maakten mij ook wel duidelijk dat het ook best een ongevaarlijke stof kan zijn, maar net zo goed iets wat over een tijdje in het nieuws komt omdat het fout is gegaan. Dus dan maar wat geld verspild. Ik heb wel contact gezocht met degene van wie ik ze heb gekregen en hij zal dit nieuws ook verspreiden onder de andere mensen die deze pil al gebruikt hebben of gaan gebruiken. Ik ben wel benieuwd wat er uiteindelijk bij in zit. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n mooie en sterke pil maakt en er dan nog iets in stopt wat zeer gevaarlijk is
D
DahindaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het gaat om een zilver/grijze pil in de vorm van een doodshoofd. Hij is erg mooi geperst. Stevig ook. Achterop zit een horizontale breuklijn met daarboven MB met een rondje er om heen. En onder de breuklijn staat Mybrand. Sinds een week in mijn bezit
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dahinda zei:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n mooie en sterke pil maakt en er dan nog iets in stopt wat zeer gevaarlijk is
Klik om te vergroten...
Dit dus, ik heb echt precies dezelfde gedachte, maar het gebeurt wel gewoon helaas. Kan net zo goed onschadelijk zijn, wat ik ook wel denk, maar je weet het nooit.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens de makers zit er alleen kleurstof en bindmiddel tussen. Maarja dat zullen ze vast allemaal zeggen :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Volgens de makers zit er alleen kleurstof en bindmiddel tussen. Maarja dat zullen ze vast allemaal zeggen :)
Klik om te vergroten...
Ik snap dat er tegenwoordig XTC 0.0 schijnt te zijn, maar iets in mij zegt dat pillen met alleen kleurstof en bindmiddel toch niet zo goed zullen verkopen. :tongueout:
V
VeorataLid
01-01-2024, 00:00
#18
Afgelopen weekend samen met wat vrienden getikt in een veilige, rustige omgeving. Zelf begonnen met 3/4 en 2 vrienden meteen met een hele. (we hadden 2 ervaren trip utters godzijdank.) Nadat ik na een kleine 45 minuten nog niet echt iets voelde toch maar een kwartje bijgetikt. Op dit moment zaten ik en mijn vrienden dus op 1 hele pil. We begonnen ons lekker te voelen en strakker dan verwacht van slechts een pil. Toen ik besloot dat ik nog niet genoeg had heb ik nog een kwartje bijgenomen. Mijn vrienden beide een halfje. Vanaf hier begon onze trip heftiger te worden. Onze piek zat er nu aan te komen en op dit punt hebben we voor onszelf morgen toch maar een kauwgompje gepakt. (proberen wij met xtc zo min mogelijk te doen en het kauwen/knarsen af te leren) mijn vrienden ervaarden de piek beter dan ik en daarom besloot ik toch maar weer een kwartje bij te nemen. Aan het einde van mijn piek begon dit kwartje te werken en ging ik nu echt een stuk harder. Nadat een paar vrienden weg waren gegaan zijn wij met z'n 4en (1 van de tripzitters) om 6 uur 's ochtends maar ergens in een speeltuintje gaan zitten en van de comedown te genieten. Daar is niet veel van gekomen. Tijdens de comedown wouden wij een potje kaarten waar wij normaal met xtc nog wel toe in staat zijn. Dat was nu niet het geval. Wij begonnen alle 3 dingen te zien die er niet waren, niet slechts in de ooghoeken maar ook als we er recht naar keken. Een van mijn vrienden zag vooral mensen. De ander zag alles veranderen en heeft ook dieren gezien. Voor mij persoonlijk was het vooral dat ik objecten zag verschijnen of vervormen naar iets anders. Ook weet ik nog dat ik dacht een slang te zien en er voor terugdeinsde terwijl de trip zitter mij erop wees dat het slechts een tak was.
Kort samengevat: Mijn vrienden en ik hebben nog niet eerder zo heftig van xtc gehallucineerd. Laat staan van 2 pillen p.p. Wel lichte visuals gehad dat licht vervormde maar niet dit. Waarom dit relevant was voor dit topic? Het waren grijs/zwarte mybrands. Ik vermoed dat "de onbekende stof" mogelijk een lichte dosis MDA kan zijn gezien de "heftige" hallucinaties.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Veorata zei:
Afgelopen weekend samen met wat vrienden getikt in een veilige, rustige omgeving. Zelf begonnen met 3/4 en 2 vrienden meteen met een hele. (we hadden 2 ervaren trip utters godzijdank.) Nadat ik na een kleine 45 minuten nog niet echt iets voelde toch maar een kwartje bijgetikt. Op dit moment zaten ik en mijn vrienden dus op 1 hele pil. We begonnen ons lekker te voelen en strakker dan verwacht van slechts een pil. Toen ik besloot dat ik nog niet genoeg had heb ik nog een kwartje bijgenomen. Mijn vrienden beide een halfje. Vanaf hier begon onze trip heftiger te worden. Onze piek zat er nu aan te komen en op dit punt hebben we voor onszelf morgen toch maar een kauwgompje gepakt. (proberen wij met xtc zo min mogelijk te doen en het kauwen/knarsen af te leren) mijn vrienden ervaarden de piek beter dan ik en daarom besloot ik toch maar weer een kwartje bij te nemen. Aan het einde van mijn piek begon dit kwartje te werken en ging ik nu echt een stuk harder. Nadat een paar vrienden weg waren gegaan zijn wij met z'n 4en (1 van de tripzitters) om 6 uur 's ochtends maar ergens in een speeltuintje gaan zitten en van de comedown te genieten. Daar is niet veel van gekomen. Tijdens de comedown wouden wij een potje kaarten waar wij normaal met xtc nog wel toe in staat zijn. Dat was nu niet het geval. Wij begonnen alle 3 dingen te zien die er niet waren, niet slechts in de ooghoeken maar ook als we er recht naar keken. Een van mijn vrienden zag vooral mensen. De ander zag alles veranderen en heeft ook dieren gezien. Voor mij persoonlijk was het vooral dat ik objecten zag verschijnen of vervormen naar iets anders. Ook weet ik nog dat ik dacht een slang te zien en er voor terugdeinsde terwijl de trip zitter mij erop wees dat het slechts een tak was.
Kort samengevat: Mijn vrienden en ik hebben nog niet eerder zo heftig van xtc gehallucineerd. Laat staan van 2 pillen p.p. Wel lichte visuals gehad dat licht vervormde maar niet dit. Waarom dit relevant was voor dit topic? Het waren grijs/zwarte mybrands. Ik vermoed dat "de onbekende stof" mogelijk een lichte dosis MDA kan zijn gezien de "heftige" hallucinaties.
Klik om te vergroten...
Waren je pillen getest? Zo nee weet je niks.
Plus dat 1,5 pil kans geeft op een behoorlijke (over)dosis mdma . De pillen tegenwoordig liggen op 200mg+. Dus tja... Dan kun je idd gaan hallucinere met zo een dosis. Ook van puur mdma in je pil.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#20
Veorata zei:
Afgelopen weekend samen met wat vrienden getikt in een veilige, rustige omgeving. Zelf begonnen met 3/4 en 2 vrienden meteen met een hele. (we hadden 2 ervaren trip utters godzijdank.) Nadat ik na een kleine 45 minuten nog niet echt iets voelde toch maar een kwartje bijgetikt. Op dit moment zaten ik en mijn vrienden dus op 1 hele pil. We begonnen ons lekker te voelen en strakker dan verwacht van slechts een pil. Toen ik besloot dat ik nog niet genoeg had heb ik nog een kwartje bijgenomen. Mijn vrienden beide een halfje. Vanaf hier begon onze trip heftiger te worden. Onze piek zat er nu aan te komen en op dit punt hebben we voor onszelf morgen toch maar een kauwgompje gepakt. (proberen wij met xtc zo min mogelijk te doen en het kauwen/knarsen af te leren) mijn vrienden ervaarden de piek beter dan ik en daarom besloot ik toch maar weer een kwartje bij te nemen. Aan het einde van mijn piek begon dit kwartje te werken en ging ik nu echt een stuk harder. Nadat een paar vrienden weg waren gegaan zijn wij met z'n 4en (1 van de tripzitters) om 6 uur 's ochtends maar ergens in een speeltuintje gaan zitten en van de comedown te genieten. Daar is niet veel van gekomen. Tijdens de comedown wouden wij een potje kaarten waar wij normaal met xtc nog wel toe in staat zijn. Dat was nu niet het geval. Wij begonnen alle 3 dingen te zien die er niet waren, niet slechts in de ooghoeken maar ook als we er recht naar keken. Een van mijn vrienden zag vooral mensen. De ander zag alles veranderen en heeft ook dieren gezien. Voor mij persoonlijk was het vooral dat ik objecten zag verschijnen of vervormen naar iets anders. Ook weet ik nog dat ik dacht een slang te zien en er voor terugdeinsde terwijl de trip zitter mij erop wees dat het slechts een tak was.
Kort samengevat: Mijn vrienden en ik hebben nog niet eerder zo heftig van xtc gehallucineerd. Laat staan van 2 pillen p.p. Wel lichte visuals gehad dat licht vervormde maar niet dit. Waarom dit relevant was voor dit topic? Het waren grijs/zwarte mybrands. Ik vermoed dat "de onbekende stof" mogelijk een lichte dosis MDA kan zijn gezien de "heftige" hallucinaties.
Klik om te vergroten...
Waar te beginnen...
1) Speculeren is tegen de forumregels. Lees die aub voor je iets post, en hou je er ook gewoon aan.
Een volgende keer kun je sancties verwachten.
2) Jullie gaan absoluut niet verstandig met drugs om. Lees anders de handleiding voor MDMA/XTC-gebruik eens door.
3) "Kort samengevat" zou zijn: "Laatst heb ik samen met mijn vrienden heftig gehallucineerd van XTC." Een trip report schrijven doe je maar in je eigen topic.
4) De onbekende stof kan van alles zijn. Dat jullie MDA in je bloed hadden geloof ik echter wel, aangezien MDMA in je lever deels omgezet wordt in MDA. Bij normale gebruikshoeveelheden merk je hier niet veel van, als je echter twee ongeteste pillen naar binnen werkt dan weet je nooit hoeveel MDMA je binnenkrijgt.

Ik kan doorgaan, maar lees eerst de forumregels en die handleiding maar eens aandachtig door.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."