Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kom zojuist terug van een testcentrum. Vermoedelijk xtc laten testen en mijn pil kwam voor in de database. Er zou 230 mg mdma in zitten, maar ook een onbekende stof. Er stond bij dat gebruik afgeraden wordt. Ook wilden ze hem niet naar het lab sturen, aangezien ze dezelfde uitslag verwachten. Ik heb nog niet eerder gehad dat ik onzekerder uit zo'n centrum kwam, dan dat ik er in ging. Vrienden van m'n broer hebben de pil al gebruikt afgelopen weekend en niks aparts gemerkt. Toch wel balen, want ik heb er meteen een aantal gekocht. Ik heb niet veel vaker gehoord dat er een onbekende stof in zat. Nada1234, wat heb jij uiteindelijk gedaan? Toch gebruikt of geen risico genomen?"
"Precies Bas, daarom ook goed om eerst te testen. Ik denk zelf dan ook eerder aan een substantie wat is ontstaan bij productie, al dan niet perongeluk. Er kan natuurlijk een hoop misgaan bij het maken van die pillen. Maar daarom maar het zekere voor het onzekere nemen. Als ik er meer over weet, dan zal ik dat hier vermelden, mochten er mensen geïnteresseerd zijn"
"Woezoe zei: Als ik het was zou ik het echt niet nemen. Doe mij dan maar een avondje met een paar biertjes inplaatsvan zo'n risicovolle "vervuilde" pil. Klik om te vergroten... Ik ga het risico ook niet nemen. De mensen van het testcentrum maakten mij ook wel duidelijk dat het ook best een ongevaarlijke stof kan zijn, maar net zo goed iets wat over een tijdje in het nieuws komt omdat het fout is gegaan. Dus dan maar wat geld verspild. Ik heb wel contact gezocht met degene van wie ik ze heb gekregen en hij zal dit nieuws ook verspreiden onder de andere mensen die deze pil al gebruikt hebben of gaan gebruiken. Ik ben wel benieuwd wat er uiteindelijk bij in zit. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n mooie en sterke pil maakt en er dan nog iets in stopt wat zeer gevaarlijk is"
"Het gaat om een zilver/grijze pil in de vorm van een doodshoofd. Hij is erg mooi geperst. Stevig ook. Achterop zit een horizontale breuklijn met daarboven MB met een rondje er om heen. En onder de breuklijn staat Mybrand. Sinds een week in mijn bezit"