Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen weekend samen met wat vrienden getikt in een veilige, rustige omgeving. Zelf begonnen met 3/4 en 2 vrienden meteen met een hele. (we hadden 2 ervaren trip utters godzijdank.) Nadat ik na een kleine 45 minuten nog niet echt iets voelde toch maar een kwartje bijgetikt. Op dit moment zaten ik en mijn vrienden dus op 1 hele pil. We begonnen ons lekker te voelen en strakker dan verwacht van slechts een pil. Toen ik besloot dat ik nog niet genoeg had heb ik nog een kwartje bijgenomen. Mijn vrienden beide een halfje. Vanaf hier begon onze trip heftiger te worden. Onze piek zat er nu aan te komen en op dit punt hebben we voor onszelf morgen toch maar een kauwgompje gepakt. (proberen wij met xtc zo min mogelijk te doen en het kauwen/knarsen af te leren) mijn vrienden ervaarden de piek beter dan ik en daarom besloot ik toch maar weer een kwartje bij te nemen. Aan het einde van mijn piek begon dit kwartje te werken en ging ik nu echt een stuk harder. Nadat een paar vrienden weg waren gegaan zijn wij met z'n 4en (1 van de tripzitters) om 6 uur 's ochtends maar ergens in een speeltuintje gaan zitten en van de comedown te genieten. Daar is niet veel van gekomen. Tijdens de comedown wouden wij een potje kaarten waar wij normaal met xtc nog wel toe in staat zijn. Dat was nu niet het geval. Wij begonnen alle 3 dingen te zien die er niet waren, niet slechts in de ooghoeken maar ook als we er recht naar keken. Een van mijn vrienden zag vooral mensen. De ander zag alles veranderen en heeft ook dieren gezien. Voor mij persoonlijk was het vooral dat ik objecten zag verschijnen of vervormen naar iets anders. Ook weet ik nog dat ik dacht een slang te zien en er voor terugdeinsde terwijl de trip zitter mij erop wees dat het slechts een tak was. Kort samengevat: Mijn vrienden en ik hebben nog niet eerder zo heftig van xtc gehallucineerd. Laat staan van 2 pillen p.p. Wel lichte visuals gehad dat licht vervormde maar niet dit. Waarom dit relevant was voor dit topic? Het waren grijs/zwarte mybrands. Ik vermoed dat "de onbekende stof" mogelijk een lichte dosis MDA kan zijn gezien de "heftige" hallucinaties."