Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Even om bullshit informatie tegen te gaan: Ja, er is een mybrand batch met 4FMA in omloop, deze staat inderdaad op de lijst met extra riskante pillen (zie RedAlert app). Maar dit is niet de batch waar topicstarter het over heeft. Als ze het hebben over "een onbekende stof", is dit zeker geen 4FMA, dit wordt namelijk wel herkend in het laboratorium. Daarnaast wat betreft "in veel XTC pillen zit een vorm van amfetamine"; juist! MDMA is een vorm van amfetamine! Het is niet zo dat er in veel XTC pillen een andere werkzame stof zit dan MDMA zelf, dit riekt een beetje naar die fabeltjes dat zowat in alle XTC ook een deel speed of whatever zit, is niet zo, dit is bij een zeeeeeer klein deel van alle ingeleverde pillen het geval. Dus de pillen van topicstarter bevatten geen 4FMA, anders was dit bij de testservice wel aangegeven. Wat die onbekende stof dan wel is, is niet te zeggen (puur speculatie). Dit kan weleens een bijproduct zijn dat is ontstaan door de productiewijze, het zijn immers geen professionals die de meeste batches drukken. Overigens zijn er van die Mybrand ook pillen in omloop zonder andere werkzame stoffen dan MDMA erin (heb deze zelf in mijn bezit gehad, laten testen ook). Wel behoorlijk hoog gedoseerd. Het nut van altijd laten testen wordt hier dus weer duidelijk."