Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben er ook wezen kijken, ik zou niet weten hoe ik er via een dealer aan moet komen, kan die gasten niet , helaas soms. Ik krijg de lora van de huisarts, maar praktijk bleek vandaag gesloten en een andere praktijk werkt er niet aan mee. Zit nu dus 3 dgn zonder.... Als blijkt dat jullie ze binnen krijgen, bestel ik r ook eens een dossje, just in case. Linda"