#1
hahaha,bedankt voor de tip ![:sunglasses:]()
speeseend zei:Erg original*** zei:Anders ozu ik een verhaaltje ophangen met ja sliep slecht in het hotel, naar de apotheek gegaan en die gaf me dit.. wist niet dat ik het niet mee terug mocht nemen![]()
OK, en ach, ik merk 't dan vanzelf wel wanneer 't niet meer goed gaat. Als iets tot maart goed is, is 't op 1 april echt niet opeens gevaarlijk ofzo.acidboy zei:Neuh, kan niet zo'n kwaad. Medicijnen die over datum zijn zullen hoogstwaarschijnlijk ietsjes minder goed werken, en zelfs dat betwijfel ik. Er zijn wel een aantal medicijnen die je wel echt moet gebruiken voordat ze over datum zijn, zoals adrenaline enzo. Maar benzo's.. nee, zal wel loslopen.

Mindgamer zei:Hoe schadelijk is de combinatie: Valium & Alcohol?
Zo makkelijke is het niet. De douane hoeft op dit moment niets meer te bewijzen. Het is immers een vaststelling van hun dat je de meds in je bezit hebt. De bewijslast over het hoe en al dat niet legitieme bezit ligt volledige bij jezelf.Spor zei:Maakt niet uit, ook niet of ze het geloven, dat ze het tegendeel maar bewijzen.
A_J_ zei:Ode aan de man/vrouw die dat spul heeft uitgevonden!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."