#1
De 3 maanden regel is er om je hersenen de tijd te geven om je serotonine in je hersenen weer op juist niveau te krijgen niet omdat de drug dan minder toxisch is.
Maar het is wel algemeen bekend dat het dan minder schadelijk is voor je brein omdat je je brein iedere keer de kans geeft om te herstellen.
Is zeker wel op feiten gebasseerd en geen lulpraat.
Hoe is het neurotoxic. Hoe kan je brein herstellen? Wat is het meganisme er achter? Koe komt het dat er mensen zijn voor wie mdma niet meer werkt als de schade herstelbaar is?
Gezien jij weet dat het feiten zijn kun je die wel met me delen dan of niet?