Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlternatief xtc op feestje?

Alternatief xtc op feestje?

60 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke is ook gewoon goud als je goeie coke hebt :hearteyes: :hearteyes: van de opties die je hebt is dat denk ik de beste (beste is niks, maar dat was geen optie zo te lezen :laughing: :wink: )
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thunderdome zei:
Coke is ook gewoon goud als je goeie coke hebt :hearteyes: :hearteyes: van de opties die je hebt is dat denk ik de beste (beste is niks, maar dat was geen optie zo te lezen :laughing: :wink: )
Klik om te vergroten...
Nowp hehe, is een feest van 13uur 🤭
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hiyou zei:
I know… maar toch moeilijk…
Sommige nemen dagelijks drugs denk’k dan 🤭

Van coke krijg ik gemakkelijk hoofdpijn dus beetje schrik dat dat daar ook het geval gaat zijn… 3mmc ng es wagen mss? Wat denk jij?
Klik om te vergroten...
Hoofdpijn van coke. Dan heb je waarschijnlijk troep wat niet zo veel met coke te maken heeft.
s
summernightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sowieso speed 😍👌 als ander alternatief kun je nog voor een microdosis lsd gaan. Geen volledige dosis.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke lijkt me niet handig op een feest, sta je elk uur weer stiekem bij te punten.

Zou toch speed doen. Daar krijg je pas een nare kater van als je er veel bij zuipt. Dus die neiging moet je dan wel onderdrukken.

Keta zou je er eventueel nog bij kunnen nemen na een tijdje, als je spierpijn begint te krijgen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thunderdome zei:
3MMC zou ik persoonlijk niet doen omdat dat ook (net zoals XTC) aan je serotonine vreet.

3 maanden pauze wordt over het algemeen aangeraden tussen serotogene drugs. Ik doe zelf meestal 2 a 3 maand pauze voordat ik weer een serotogeen middel neem. 2 maand is toch wel het gewenste minimale.

2CB kan ook leuk zijn op een feestje, maar dan niet een te hoge dosering. Echter kun je daar niet 13 uur mee volhouden.

Ik zou persoonlijk voor Speed gaan.
Klik om te vergroten...
3-mmc werkt vooral op dopamine. Het is zeker geen seroslurper.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
3-mmc werkt vooral op dopamine. Het is zeker geen seroslurper.
Klik om te vergroten...
Dus volgens jou is dat wel ok om te nemen als je 2 weken ervoor xtc genomen hebt.Want dat zou ik liever doen dan sos dan op zo ‘n feestje
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hiyou zei:
Dus volgens jou is dat wel ok om te nemen als je 2 weken ervoor xtc genomen hebt.Want dat zou ik liever doen dan sos dan op zo ‘n feestje
Klik om te vergroten...
Yup. Of Benzofurans.

56EA7A04-EA21-4E8D-A790-7EDF548717EC.jpeg
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Yup. Of Benzofurans.

Bekijk bijlage 28423
Klik om te vergroten...
Wat zijn benzofurans?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hiyou zei:
Wat zijn benzofurans?
Klik om te vergroten...
Rc's
Wanneer is dat feestje?
En hoezo liever geen coke, geen drugsgebruikers op het feestje?
Dan kun je beter 3mmc gebruiken dan benzofurans
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Rc's
Wanneer is dat feestje?
En hoezo liever geen coke, geen drugsgebruikers op het feestje?
Dan kun je beter 3mmc gebruiken dan benzofurans
Klik om te vergroten...
Jawel hoor. Veel drugsgberuikers. Maar het is een bos met een leuk thema “voodoo” dus coke is het minst leuke vind ik. Van 3mmc word je wat euforisch en meer in de feeststemming denk ik. En waarom beter 3mmc? Iedereen daar gebruikt denk ik drugs.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pep duh :innocent:
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
3-mmc werkt vooral op dopamine. Het is zeker geen seroslurper.
Klik om te vergroten...

Ik vind het allemaal een beetje ingewikkeld zo. Ik dacht dat 3mmc en 6apb allebij seroslurpers waren en dus zit ik hier braaf de weken te tellen.....
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
3-mmc werkt vooral op dopamine. Het is zeker geen seroslurper.
Klik om te vergroten...
Werkt wel degelijk op je serotonine hoor dus zou daar toch voorzichtig mee zijn. Wel vele malen minder dan XTC of 6-APB natuurlijk
Martinus zei:
Ik vind het allemaal een beetje ingewikkeld zo. Ik dacht dat 3mmc en 6apb allebij seroslurpers waren en dus zit ik hier braaf de weken te tellen.....
Klik om te vergroten...
Doe je ook goed want ook 3mmc zit op je sero. Niet te vergelijken met MDMA of 6-APB maar werkt wel op serotonine. Maar om nou voor 3mmc bij normaal gebruik de 3 maanden regel aan te houden is wat overdreven. Altijd goed natuurlijk pauze in te lassen maar met 3mmc is het wel iets minder ernstig.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hiyou zei:
Jawel hoor. Veel drugsgberuikers. Maar het is een bos met een leuk thema “voodoo” dus coke is het minst leuke vind ik. Van 3mmc word je wat euforisch en meer in de feeststemming denk ik. En waarom beter 3mmc? Iedereen daar gebruikt denk ik drugs.
Klik om te vergroten...
Omdat 6-APB(benzofury) net als mdma een serotonineslurper is dus kan je beter 3mmc gebruiken.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Omdat 6-APB(benzofury) net als mdma een serotonineslurper is dus kan je beter 3mmc gebruiken.
Klik om te vergroten...
Oke. Bedankt voor je duidelijk advies xxx
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Martinus zei:
Ik zat net even op reddit te lezen. God iedereen spreekt elkaar tegen. Het is alsof er nooit onderzoek na is gedaan dus iedereen papagaait elkaar.

Ik heb ook gelezen dat het houden van pauses het niet perse minder neurotoxic maakt, maar omdat je daardoor minder vaak gebruikt is de kans kleiner dat je je brein sloopt.

En dat de 3 maanden van een opmerking van ann shulgin komt, maar niet perse op iets gebaseerd is.

Lang leven de social matrix. 🤯
Klik om te vergroten...
De 3 maanden regel is er om je hersenen de tijd te geven om je serotonine in je hersenen weer op juist niveau te krijgen niet omdat de drug dan minder toxisch is.
Maar het is wel algemeen bekend dat het dan minder schadelijk is voor je brein omdat je je brein iedere keer de kans geeft om te herstellen.
Is zeker wel op feiten gebasseerd en geen lulpraat.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zat net even op reddit te lezen. God iedereen spreekt elkaar tegen. Het is alsof er nooit onderzoek na is gedaan dus iedereen papagaait elkaar.

Ik heb ook gelezen dat het houden van pauses het niet perse minder neurotoxic maakt, maar omdat je daardoor minder vaak gebruikt is de kans kleiner dat je je brein sloopt.

En dat de 3 maanden van een opmerking van ann shulgin komt, maar niet perse op iets gebaseerd is.

Lang leven de social matrix. 🤯
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Martinus zei:
Ik heb ook gelezen dat het houden van pauses het niet perse minder neurotoxic maakt, maar omdat je daardoor minder vaak gebruikt is de kans kleiner dat je je brein sloopt.
Klik om te vergroten...
Is toch een legitieme reden om die 3 maanden aan te houden? Minder kans dat je je brein sloopt. Wees ook eerlijk... We voelen ons niet voor niks naar de klote he paar dagen erna. Gezond is het natuurlijk niet :wink:
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Is toch een legitieme reden om die 3 maanden aan te houden? Minder kans dat je je brein sloopt. Wees ook eerlijk... We voelen ons niet voor niks naar de klote he paar dagen erna. Gezond is het natuurlijk niet :wink:
Klik om te vergroten...

Als ik niet meer dan 1 pil van 150mg neem in 2 halfjes heb ik geen dip.

Ik heb een keer 2 dagen achter elkaar xtc genomen en toen heb ik een dip van een week lang gehad inclusief semi lucide dromen.

Dat was me iets te veel van het goede en heb toen een jaar geen xtc genomen.

Dus ja. Ik kijk wel uit. Xtc is in mijn ogen niet iets om roekeloos mee te zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."