#1
Coke is ook gewoon goud als je goeie coke hebt
van de opties die je hebt is dat denk ik de beste (beste is niks, maar dat was geen optie zo te lezen
)
Nowp hehe, is een feest van 13uur 🤭Coke is ook gewoon goud als je goeie coke hebt![]()
van de opties die je hebt is dat denk ik de beste (beste is niks, maar dat was geen optie zo te lezen
![]()
)
Hoofdpijn van coke. Dan heb je waarschijnlijk troep wat niet zo veel met coke te maken heeft.I know… maar toch moeilijk…
Sommige nemen dagelijks drugs denk’k dan 🤭
Van coke krijg ik gemakkelijk hoofdpijn dus beetje schrik dat dat daar ook het geval gaat zijn… 3mmc ng es wagen mss? Wat denk jij?
3-mmc werkt vooral op dopamine. Het is zeker geen seroslurper.3MMC zou ik persoonlijk niet doen omdat dat ook (net zoals XTC) aan je serotonine vreet.
3 maanden pauze wordt over het algemeen aangeraden tussen serotogene drugs. Ik doe zelf meestal 2 a 3 maand pauze voordat ik weer een serotogeen middel neem. 2 maand is toch wel het gewenste minimale.
2CB kan ook leuk zijn op een feestje, maar dan niet een te hoge dosering. Echter kun je daar niet 13 uur mee volhouden.
Ik zou persoonlijk voor Speed gaan.
Dus volgens jou is dat wel ok om te nemen als je 2 weken ervoor xtc genomen hebt.Want dat zou ik liever doen dan sos dan op zo ‘n feestje3-mmc werkt vooral op dopamine. Het is zeker geen seroslurper.
Wat zijn benzofurans?
Rc'sWat zijn benzofurans?
Jawel hoor. Veel drugsgberuikers. Maar het is een bos met een leuk thema “voodoo” dus coke is het minst leuke vind ik. Van 3mmc word je wat euforisch en meer in de feeststemming denk ik. En waarom beter 3mmc? Iedereen daar gebruikt denk ik drugs.Rc's
Wanneer is dat feestje?
En hoezo liever geen coke, geen drugsgebruikers op het feestje?
Dan kun je beter 3mmc gebruiken dan benzofurans
3-mmc werkt vooral op dopamine. Het is zeker geen seroslurper.
Werkt wel degelijk op je serotonine hoor dus zou daar toch voorzichtig mee zijn. Wel vele malen minder dan XTC of 6-APB natuurlijk3-mmc werkt vooral op dopamine. Het is zeker geen seroslurper.
Doe je ook goed want ook 3mmc zit op je sero. Niet te vergelijken met MDMA of 6-APB maar werkt wel op serotonine. Maar om nou voor 3mmc bij normaal gebruik de 3 maanden regel aan te houden is wat overdreven. Altijd goed natuurlijk pauze in te lassen maar met 3mmc is het wel iets minder ernstig.Ik vind het allemaal een beetje ingewikkeld zo. Ik dacht dat 3mmc en 6apb allebij seroslurpers waren en dus zit ik hier braaf de weken te tellen.....
Omdat 6-APB(benzofury) net als mdma een serotonineslurper is dus kan je beter 3mmc gebruiken.Jawel hoor. Veel drugsgberuikers. Maar het is een bos met een leuk thema “voodoo” dus coke is het minst leuke vind ik. Van 3mmc word je wat euforisch en meer in de feeststemming denk ik. En waarom beter 3mmc? Iedereen daar gebruikt denk ik drugs.
Oke. Bedankt voor je duidelijk advies xxxOmdat 6-APB(benzofury) net als mdma een serotonineslurper is dus kan je beter 3mmc gebruiken.
De 3 maanden regel is er om je hersenen de tijd te geven om je serotonine in je hersenen weer op juist niveau te krijgen niet omdat de drug dan minder toxisch is.Ik zat net even op reddit te lezen. God iedereen spreekt elkaar tegen. Het is alsof er nooit onderzoek na is gedaan dus iedereen papagaait elkaar.
Ik heb ook gelezen dat het houden van pauses het niet perse minder neurotoxic maakt, maar omdat je daardoor minder vaak gebruikt is de kans kleiner dat je je brein sloopt.
En dat de 3 maanden van een opmerking van ann shulgin komt, maar niet perse op iets gebaseerd is.
Lang leven de social matrix. 🤯
Is toch een legitieme reden om die 3 maanden aan te houden? Minder kans dat je je brein sloopt. Wees ook eerlijk... We voelen ons niet voor niks naar de klote he paar dagen erna. Gezond is het natuurlijk nietIk heb ook gelezen dat het houden van pauses het niet perse minder neurotoxic maakt, maar omdat je daardoor minder vaak gebruikt is de kans kleiner dat je je brein sloopt.
Is toch een legitieme reden om die 3 maanden aan te houden? Minder kans dat je je brein sloopt. Wees ook eerlijk... We voelen ons niet voor niks naar de klote he paar dagen erna. Gezond is het natuurlijk niet![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."