Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoken + MDMA

Roken + MDMA

55 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
nope nog niet gehad
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
eerst moest ik nooit kotsen ..
Nu de laatse keren moest ik wel kotsen -> wel opluchting als het eruit is.

Dan pas geniet je volop :) .
Mjah, kan ook zijn omdat ik soms een glasje sap drink en dat maakt je lichmaan schoon ofzo -> Correct me of i am wrong :openmouth:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb eerder het probleem dat roken te lekker is en ik de een naar de ander opsteek :smoke:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dat heb ik meestal ook, maar deze keer werd ik er echt ziek van :(
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had dat ook wel dat ik moest overgeven of de neiging had van sigaretten te roken, zeker van er gewoon 1ntje aan te steken kwam me al een braakneiging op. Niet bij iedere sigaret maar toch geregeld er de neiging van kreeg. Wel niet ziek voelen ofzo. Als ik een sigaret wou roken moest ik die altijd door iemand anders laten aansteken.
Bij jointen te roken moest ik helemaal niet overgeven of kreeg ik ook niet de neiging.
Zo overgeven van een pil te slikken moest ik in het begin altijd. Dat heeft heel lang geduurd eer ik daar vanaf was. Maar dan wist je wel dat het niet meer zo lang ging duren voor je er iets van ging voelen. Al ik soms ook had dat ik moest overgeven al terwijl ik de pil aan het afslikken was. Als die niet direct binnenging bijvoorbeeld, zeker als ze begon af te brokkelen in mijn mond/keel. Bah eerlijk vond ik dat reppig pillen slikken en toch heb ik er vroeger zoveel naar binnen gewerkt.
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb er nog nooit last van gehad, ik rook me longe kapot wanneer ik pillen op heb.. :P
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het een joint ware, geen probleem de ene na de andere maar sigaretten.. toch iets anders. Als ik eens drink (minder dan 1x/jaar) heb ik dat wel met sigaretten de ene na de andere wil roken.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
baarsjesbewoner zei:
ik heb eerder het probleem dat roken te lekker is en ik de een naar de ander opsteek :smoke:
Klik om te vergroten...

same here.. roken en mdma.. yummy :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
kheb wel één keer moeten kotsen, maar toen was ik al halfziek dusja..

maar van roken/smoren geen last gehad.. ik kon toen zo diep inhaleren als ik wou zonder ook maar last te hebben van mijn kell of longen :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
mdma hallucinaties zijn totaal anders dan lsd hoor..

van mdma zie je echt nieuwe dingen schijnt.; maar van lsd krijg je echt mooiere dingen
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dzy zei:
Ik heb zaterdag nacht MDMA kristallen gehad, en ik ging toch wel even te hard.. vrij snel na het inslaan moeten kotsen, voor het eerst van mdma/xtc. Daarna constant zin om te roken, maar 5 minuten na een sigaret voelde ik me weer heel erg ziek en weer kotsen.. dus heb het na 3 sigaretten maar uitgezeten en zelfs daarna nog een misselijk gevoel als ik ging roken.. kent iemand dit probleem?
Klik om te vergroten...

Van speed ga ik roken. Als mn speed uitgewerkt is dan smaken mn sigaretten ook niet meer en wordt ik er misselijk van.

Van de week heb ik ook een flinke portie kristallen op en na de inslag had ik totaal geen behoefte aan roken. Ik was veel te druk met mn hoofd bezig en alle hallucinaties die ik zag! Heel gaaf uiteindelijk maar jammer genoeg ben ik de nacht totaal vergeten... Kan me er niets meer van herinneren.

Hoeveel had je genomen?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
200 mg.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dzy zei:
200 mg.
Klik om te vergroten...

Dat is idd een behoorlijke portie!

beter met 100 beginnen denk ik. Als het lekker valt dan nog eens wat bijnemen. Als ik teveel neem dan krijg ik dus hele vette hallucinaties. De eerste keer was met pommetje samen en dat vergeet ik ook nooit meer. Kabouters die begonnen te dansen, struiken met gezichten, alles wat ik hoopte op LSD te zien kwam met die kristallen en het is dan ook allemaal prettig..
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik xtc gebruik: rook ik heel veel of helemaal niet. Ligt echt aan me mood.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
:smoke: => :kots:

moet wel grapig beeld zijn :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qocaïne zei:
600mg >.<


Jij zal helemaal gesloopt zijn daarboven in je kamertje :flushed:
Klik om te vergroten...

Ja, ik had voor de allereerste keer bij mdma het gevoel dat me lichaam echt ontplofte door het heftige gevoel ( zoals je van paddos misschien wel kent ), en voor de 1e keer echt het gevoel dat ik niet nog eens 50 of 100 mg meer had moeten nemen, alles leek super onecht om me heen was echt compleet het padje af. Maar het gekke is, die 1e 300 mg voelde ik niet door de sos, maar ik voelde wel dat het heftig was zonder sos want me ogen vielen wel dicht enzo.

Maar als ik dan hier lees ja 200 mg in 1 keer is veel, dat vind ik juist niet. Maar dan ligt het vast aan de zuiverheid van mijn kristallen ik weet niet of dat veel verschilt? ik hoor maximaal 79 % maar komt het vaak voor dat ze minder zijn?
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
des te meer roken des te beter tijdens xtc!!! Ook wiet joints zijn heerlijk dan :stoned: :hearteyes:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb je die bewuste dag toevallig iets van alcohol gedronken?
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#19
euhmm ja zoiets ken ik wel...

zondag avond ook nog meegemaakt bij een vriend van mij :P

hij had 2 pillen op (niet achter elkaar maar eerst een heele en aangevult met halfjes) en hij moest ook kotsen, toen hebbe we hem mee naar buiten genomen en zijn broer en ik hebben rustig tegen hem gepraat en een glas ijsthee gegeven...

daarnaa ging het weer helemaal goed met hem :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
nutsss zei:
Dzy zei:
200 mg.
Klik om te vergroten...

Dat is idd een behoorlijke portie!

beter met 100 beginnen denk ik. Als het lekker valt dan nog eens wat bijnemen. Als ik teveel neem dan krijg ik dus hele vette hallucinaties. De eerste keer was met pommetje samen en dat vergeet ik ook nooit meer. Kabouters die begonnen te dansen, struiken met gezichten, alles wat ik hoopte op LSD te zien kwam met die kristallen en het is dan ook allemaal prettig..
Klik om te vergroten...

dit is helemaal niet om op te scheppe maar ik vroeg me dit echt af. Ik nam van mijn kristallen altijd 300 mg in 1 keer, en een paar keer deed ik dat tijdens dat ik sos op had, en voelde ik het niet en toen nog 300 mg erop, toen ging ik wel echt knetter knoer hard. Tevens gebruikte ik wel ongever elke week mdma. Maar waren mijn kristallen dan zo super slecht puur, wat is het minste puur dat ze kunnen zijn ze smaakte wel gwn naar mdma namelijk?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."