#1
nope nog niet gehad

baarsjesbewoner zei:ik heb eerder het probleem dat roken te lekker is en ik de een naar de ander opsteek![]()

Dzy zei:Ik heb zaterdag nacht MDMA kristallen gehad, en ik ging toch wel even te hard.. vrij snel na het inslaan moeten kotsen, voor het eerst van mdma/xtc. Daarna constant zin om te roken, maar 5 minuten na een sigaret voelde ik me weer heel erg ziek en weer kotsen.. dus heb het na 3 sigaretten maar uitgezeten en zelfs daarna nog een misselijk gevoel als ik ging roken.. kent iemand dit probleem?
Dzy zei:200 mg.
=>
Qocaïne zei:600mg >.<
Jij zal helemaal gesloopt zijn daarboven in je kamertje![]()
nutsss zei:Dzy zei:200 mg.
Dat is idd een behoorlijke portie!
beter met 100 beginnen denk ik. Als het lekker valt dan nog eens wat bijnemen. Als ik teveel neem dan krijg ik dus hele vette hallucinaties. De eerste keer was met pommetje samen en dat vergeet ik ook nooit meer. Kabouters die begonnen te dansen, struiken met gezichten, alles wat ik hoopte op LSD te zien kwam met die kristallen en het is dan ook allemaal prettig..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."