#1
Persoonlijk zal ik zelf nooit benzo's op zichzelf nemen, in combinatie met/na een upper is het heerlijk.
Nuchter zal ik waarschijnlijk met een dekentje op de bank in slaap vallen.
Nuchter zal ik waarschijnlijk met een dekentje op de bank in slaap vallen.