Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het de moeite waard om een avondje te benzo’en?

Is het de moeite waard om een avondje te benzo’en?

121 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Persoonlijk zal ik zelf nooit benzo's op zichzelf nemen, in combinatie met/na een upper is het heerlijk.

Nuchter zal ik waarschijnlijk met een dekentje op de bank in slaap vallen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hello luitjes!

Mijn eerste post over benzo’s!
In het verleden heb ik wel een paar keer sporadisch een benzo gebruikt.
Alprazolam een paar keer na speed en een paar keer zonder andere drug er bij. Ik vond het best wel leuk en ontspannend maar een echte euforie had ik er niet van. Wel fijn dat mijn adhd radartjes stil bleven en ik me nergens druk om maakte. Ook sliep ik makkelijk. De behoefte om het vaak te nemen had ik niet. Het maakt je namelijk emotioneel vlak en dat vind ik een mindere werking er van.
Bij 0,125 mg merk ik het al en mijn maximale dosis ooit was 1 mg en dat was al echt best zwaar qua dosering vond ik.
Ik had toen een strip met 10 tabletten á 0,5 mg gekregen van een kennis. Geen echte behoefte gehad bij te kopen.

Ook een paar keer Temazepam gebruikt. Die heb ik alleen nog maar in 10 mg max genomen en alleen maar puur, zonder andere drug. Oh wel, ik heb er bij geblowd en dat viel vrij goed samen. Geldt trouwens ook voor Alprazolam.
Die Temazepam had ik een keer van de huisarts voorgeschreven gekregen tegen piekeren en slecht in slaap kunnen komen toen. Normaal slaap ik eigenlijk 99% van de tijd snel in, binnen 10 minuten tot een kwartier (nuchter) en slaap ook goed door. Tijdens een flinke stress/depri periode dat toen van de dokter gekregen. Ik heb pas weer een nieuwe strip gekregen van de dokter, met de 1e strip van 10 tabletten heb ik zo een jaar of 2 a 3 gedaan. Dus ook daarmee geen behoefte gehad om vaak te pakken. Het werkt goed om te slapen en door slapen lukt ook vaak redelijk er mee.
Ook hiermee geen euforie of iets maar wel lekker relax en dromerig. Wel vind ik Temazepam ook lichamelijk flink werken qua zware ledematen krijgen en lichte coördinatie storing. (10 mg)

Verder geen ervaring met benzo’s omdat ik meer van de wiet en uppers ben. En ik ook niet over een dealer of iets beschik en via internet ook nog nooit drugs gekocht.

Nu vroeg ik mij af of een avondje benzo’en leuk is? Dus echt net als je bv speed een avond doet, een avondje aan de benzo’s. Hier op df lees ik veel benzo gebruikers die het ook recreatief gebruiken.

Nu op dit moment beschik ik alleen over Temazepam. Wel op recept dus eigenlijk voel ik met wel lullig er over om het dan recreatief te nemen (misbruiken) ipv het te bewaren voor weer een kut periode of alleen om te slapen.
Is het de moeite het eens zelf uit te proberen voor een avondje relaxen en kijken hoe een recreatieve dosis voelt?
Merk je een groot verschil als je 20 mg neemt ipv de standaard dosering van 10 mg?

Helaas heb ik deze keer softgel capsules gekregen dus breken gaat niet. Oplossen in een beetje water en met een spuitje doseren zou wel kunnen.

Hoop vragen hahaha, wie weet de antwoorden?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Super schattig dit. 🥺
Klik om te vergroten...
Thanks meid en het is de waarheid ook. In het echt praat ik er nooit over.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Ik hoop dat je ooit weer eens een natuurlijk goed slaapritme krijgt. Is zoooo fijn! Ik heb zelden slaapproblemen gelukkig. Heel af en toe een periode als ik veel aan mijn hoofd heb of iets heb meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Klik om te vergroten...
Super schattig dit. 🥺
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
transformated zei:
Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Klik om te vergroten...
Probeer het zonder alvast! Straks duurt het nog jaren eer je je ware vind.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
Thanks meid en het is de waarheid ook. In het echt praat ik er nooit over.
Klik om te vergroten...
Lief jong ben je. 💜
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Probeer het zonder alvast! Straks duurt het nog jaren eer je je ware vind.
Klik om te vergroten...
Kan ik doen maar wat als de seks niet goed is en ik ben niet verliefd dan maar zij op mij wel.
Maar goed ik forceer niets en als het moment juist is dan en dan zie ik het. Het mag een vrouw zijn waar het fysiek anders is, zolang het van binen goed zit is dat is dat voormij genoeg.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik neem wel eens samen met mijn vriend etizolam om lekker lui op de bank te hangen (en daarna heerlijk slapen). Flualprozalam heb ik gisteren voor het eerst gehad en ben een deel kwijt, ik weet nog dat ik een docu keek met mijn vriend en volgende was dat ik sochtends in bed wakker werd. Ik heb niet meegekregen dat ik tanden heb gepoetst (mijn kleding zit er wel onder haha) of in bed ben gelegd want lag op de bank al te slapen schijnbaar. Kijk er een klein beetje mee uit. 😊 Maar als je het verstandig doet kan het wel keertje leuk zijn maar verwacht er niet teveel van want je wordt vooral erg lui.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sheaira zei:
Ik neem wel eens samen met mijn vriend etizolam om lekker lui op de bank te hangen (en daarna heerlijk slapen). Flualprozalam heb ik gisteren voor het eerst gehad en ben een deel kwijt, ik weet nog dat ik een docu keek met mijn vriend en volgende was dat ik sochtends in bed wakker werd. Ik heb niet meegekregen dat ik tanden heb gepoetst (mijn kleding zit er wel onder haha) of in bed ben gelegd want lag op de bank al te slapen schijnbaar. Kijk er een klein beetje mee uit. 😊 Maar als je het verstandig doet kan het wel keertje leuk zijn maar verwacht er niet teveel van want je wordt vooral erg lui.
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg etizolam neem je dan ongv voor gewenst effect
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moffel100 zei:
Hoeveel mg etizolam neem je dan ongv voor gewenst effect
Klik om te vergroten...
2 of 3, verschilt per keer beetje hoeveel ik neem.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sheaira zei:
Ik neem wel eens samen met mijn vriend etizolam om lekker lui op de bank te hangen (en daarna heerlijk slapen). Flualprozalam heb ik gisteren voor het eerst gehad en ben een deel kwijt, ik weet nog dat ik een docu keek met mijn vriend en volgende was dat ik sochtends in bed wakker werd. Ik heb niet meegekregen dat ik tanden heb gepoetst (mijn kleding zit er wel onder haha) of in bed ben gelegd want lag op de bank al te slapen schijnbaar. Kijk er een klein beetje mee uit. 😊 Maar als je het verstandig doet kan het wel keertje leuk zijn maar verwacht er niet teveel van want je wordt vooral erg lui.
Klik om te vergroten...
Een klein beetje oppassen is een understatement... Benzodiazepines zijn echt beslist geen speelgoed. Je hoeft niet eens heel hoog te doseren om last te krijgen van complete blackouts, heel eng.
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zelf gebruik ik wel eens recreatief een benzo. Meestal is dit 2mg lormetazepam met 2 biertjes en dan zit je perfect, coördinatie een beetje weg maar niet zodanig van de kaart dat je niet meer kunt communiceren. Gebeurt wel zelden, 1x om de 3 maand ongeveer, maar zie er niet echt problemen in.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
transformated zei:
Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Klik om te vergroten...
Op ieder potje past een deksel.Jij komt de ware nog wel tegen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
Vrouwen... dan kan je beter kippen houden!
Klik om te vergroten...
Ja maar een kip beft zo hard met die snavel.... :tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
transformated zei:
Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Klik om te vergroten...
Vrouwen... dan kan je beter kippen houden!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#17
En mannen dan?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
joetsie zei:
En mannen dan?
Klik om te vergroten...
Die kun je beter verbannen?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Moffel100 zei:
Ik heb nu etizolam liggen.. voel er alleen niet heel veel van als ik bijv 1mg neem. Komt dit omdat het gewoon niet heel sterk is?
Klik om te vergroten...
Etizolam is niet de sterkste
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Salvia zei:
Een klein beetje oppassen is een understatement... Benzodiazepines zijn echt beslist geen speelgoed. Je hoeft niet eens heel hoog te doseren om last te krijgen van complete blackouts, heel eng.
Klik om te vergroten...
Flual wowww ben daar eens mijn bed uitgevallen van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."