#1
Ik kon in mijn tiener en 20ger jaren wel 20 / 25 bier per weekend avond wegzuipen. Was een feestbeest dat haast geen weekend oversloeg en vaak ook dan lam was. Zo goed als geen kater maar nu ik al lang zelden drink kun je er al minder tegen en nu ik ouder ben nog minder.Die van mij ook, hoor!
Maar dan moet ik het wel erg bont maken.. Zeg beginnen met bier en dan met een vriend nog een fles whisky soldaat maken ofzo. Dan kan ik de volgende ochtend wel janken soms!