#1
2 of 3, verschilt per keer beetje hoeveel ik neem.Hoeveel mg etizolam neem je dan ongv voor gewenst effect
2 of 3, verschilt per keer beetje hoeveel ik neem.Hoeveel mg etizolam neem je dan ongv voor gewenst effect
Een klein beetje oppassen is een understatement... Benzodiazepines zijn echt beslist geen speelgoed. Je hoeft niet eens heel hoog te doseren om last te krijgen van complete blackouts, heel eng.Ik neem wel eens samen met mijn vriend etizolam om lekker lui op de bank te hangen (en daarna heerlijk slapen). Flualprozalam heb ik gisteren voor het eerst gehad en ben een deel kwijt, ik weet nog dat ik een docu keek met mijn vriend en volgende was dat ik sochtends in bed wakker werd. Ik heb niet meegekregen dat ik tanden heb gepoetst (mijn kleding zit er wel onder haha) of in bed ben gelegd want lag op de bank al te slapen schijnbaar. Kijk er een klein beetje mee uit. 😊 Maar als je het verstandig doet kan het wel keertje leuk zijn maar verwacht er niet teveel van want je wordt vooral erg lui.
Op ieder potje past een deksel.Jij komt de ware nog wel tegenIk hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Ja maar een kip beft zo hard met die snavel....Vrouwen... dan kan je beter kippen houden!
Vrouwen... dan kan je beter kippen houden!Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Haal gwn gwn flu-alprazolam en test of je t nice vindtHello luitjes!
Mijn eerste post over benzo’s!
In het verleden heb ik wel een paar keer sporadisch een benzo gebruikt.
Alprazolam een paar keer na speed en een paar keer zonder andere drug er bij. Ik vond het best wel leuk en ontspannend maar een echte euforie had ik er niet van. Wel fijn dat mijn adhd radartjes stil bleven en ik me nergens druk om maakte. Ook sliep ik makkelijk. De behoefte om het vaak te nemen had ik niet. Het maakt je namelijk emotioneel vlak en dat vind ik een mindere werking er van.
Bij 0,125 mg merk ik het al en mijn maximale dosis ooit was 1 mg en dat was al echt best zwaar qua dosering vond ik.
Ik had toen een strip met 10 tabletten á 0,5 mg gekregen van een kennis. Geen echte behoefte gehad bij te kopen.
Ook een paar keer Temazepam gebruikt. Die heb ik alleen nog maar in 10 mg max genomen en alleen maar puur, zonder andere drug. Oh wel, ik heb er bij geblowd en dat viel vrij goed samen. Geldt trouwens ook voor Alprazolam.
Die Temazepam had ik een keer van de huisarts voorgeschreven gekregen tegen piekeren en slecht in slaap kunnen komen toen. Normaal slaap ik eigenlijk 99% van de tijd snel in, binnen 10 minuten tot een kwartier (nuchter) en slaap ook goed door. Tijdens een flinke stress/depri periode dat toen van de dokter gekregen. Ik heb pas weer een nieuwe strip gekregen van de dokter, met de 1e strip van 10 tabletten heb ik zo een jaar of 2 a 3 gedaan. Dus ook daarmee geen behoefte gehad om vaak te pakken. Het werkt goed om te slapen en door slapen lukt ook vaak redelijk er mee.
Ook hiermee geen euforie of iets maar wel lekker relax en dromerig. Wel vind ik Temazepam ook lichamelijk flink werken qua zware ledematen krijgen en lichte coördinatie storing. (10 mg)
Verder geen ervaring met benzo’s omdat ik meer van de wiet en uppers ben. En ik ook niet over een dealer of iets beschik en via internet ook nog nooit drugs gekocht.
Nu vroeg ik mij af of een avondje benzo’en leuk is? Dus echt net als je bv speed een avond doet, een avondje aan de benzo’s. Hier op df lees ik veel benzo gebruikers die het ook recreatief gebruiken.
Nu op dit moment beschik ik alleen over Temazepam. Wel op recept dus eigenlijk voel ik met wel lullig er over om het dan recreatief te nemen (misbruiken) ipv het te bewaren voor weer een kut periode of alleen om te slapen.
Is het de moeite het eens zelf uit te proberen voor een avondje relaxen en kijken hoe een recreatieve dosis voelt?
Merk je een groot verschil als je 20 mg neemt ipv de standaard dosering van 10 mg?
Helaas heb ik deze keer softgel capsules gekregen dus breken gaat niet. Oplossen in een beetje water en met een spuitje doseren zou wel kunnen.
Hoop vragen hahaha, wie weet de antwoorden?
Geen zorgen. Het is al een ouder topic en niks aan de hand. Maar bedankt voor de waarschuwing!Ik zou ermee kappen nu het nog 'kan"
Neem het aan van een ex benzo junk.
De angst, onrust die je gaat ervaren als je ermee stopt na een periode van dagelijks gebruik is vele malen heftiger dan je nu ooit hebt ervaren kan ik je vast vertellen...
Alcoholgebruik is erger.
150 mg valium?!?
Langzaam, langzaam eraf.
Maar dat doe je al.
Hoe ben je tot zo'n hoge dosis gekomen?
Je komt tot zo'n hoge dosis doordat je tolerant raakt aan de stof en dus steeds meer gaat nemen. Ik gebruikte ooit 10 mg clonazepam per dag. Das al ong. 120 mg diazepam, omgerekend naar rato. Hoe langer je gebruikt, hoe meer je gebruikt. Indien je het niet nodig hebt, begin er never nooit aan. Sporadisch na een upper om te slapen is het enige wat ik nog doe een aantal keren per jaarAlcoholgebruik is erger.
150 mg valium?!?
Langzaam, langzaam eraf.
Maar dat doe je al.
Hoe ben je tot zo'n hoge dosis gekomen?
Klinisch in 6 weken. Lijkt me idd geen pretje. Welke dosering zat je op?Ik begrijp het ik ben klinisch afgekickt van benzo's, ik was aan verschillende " benzo's stevig verslaafd en thuis afbouwen lukte me domweg niet.
6 weken intern had ik nodig om met alle benzo's te stoppen en het zijn toch de zwaarste 6 weken van mijn leven geweest
als ik de Legion Etrangere tijd niet meetel.
Die tijd was heel, heel anders.
de zelfreflectie was hier enorm sterkOf een benzodiazepinne recreatief is ja of nee, dat is niet zo eenvoudig.
Het is geen mdma die iedereen veranderd in een mensen knuffelaar. Iemand die van het leven houd.
Zit al dagenlang aan de bromazolam, en dat is wel echt een hele fijne benzo.
Lichamelijk voel ik me heerlijk ontspannen, en ik hou weer van het leven.
Nuchter worstel ik met angst, onzekerheid, verdriet en schaamte.
De wereld is voor mij een enge plek en ik worstel veel met vervelende herinneringen die ik maar niet kan vergeten.
Achter de herinneringen gaat gevoelens van diepe schaamte en verdriet schuil. Voel me ook machteloos.
Dan ben ik nog vaak achterdochtig, randpsychotisch en agressief in mijn denken.
Ik slaap soms hele nachten zeer slecht omdat ik aan het piekeren ben.
Een benzodiazepinne zoals bromazolam, maar ook flubromazopam brengen mij in een hele fijne toestand om in te zijn.
Ik voel me niet meer bang en boos. Ik kan urenlang achter elkaar slapen.
Voel me haast weer een beetje verliefd, doordat ik vlinders in mijn onderbuik voel.
Ik zweer het je, ik hou weer van het leven en zie hoe het ook kan.
Als je lijd aan psychische problemen of misschien aan bepaalde lichamelijke aandoeningen, dan kan een benzo mogelijk wel recreatief zijn.
Maar denk dat coke, mdma, cannabis voor de meeste mensen juist veel meer recreatief zijn.
Cannabis versterkt mijn psychische problemen nogal, net zoals cocaine.
MDMA is dan wel weer fijn spul, maar dat is iets wat je maar 1x in de drie maanden kunt gebruiken.
Het mooie aan bromazolam is dat dit een hele lichamelijke benzo is.
hoe ik mij lichamelijke voel heeft ook invloed hoe ik mij geestelijk voel.
het jammere is dat als ik stop met bromazolam, ik weer een aantal dagen slechter ga slapen.
waardoor ik weer langzaam negatief ga denken en de wereld om mij heen ervaar als eng en vijandig.
jammer dat er geen medicijn is dat ik op recept kan krijgen dat hetzelfde doet als wat bromazolamg voor mij doet.
Ik zat op 30 mg temazepam 15 mg clonazepam 50 mg diazepam 50 mg oxazepam forte zo ongeveer...Klinisch in 6 weken. Lijkt me idd geen pretje. Welke dosering zat je op?
Alleen dit al, wow. Alles bij elkaar kom je omgerekend zo ergens rond de 300 mg diazepam uit volgens mij15 mg clonazepam
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."