Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het de moeite waard om een avondje te benzo’en?

Is het de moeite waard om een avondje te benzo’en?

121 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beter idee als een benzo!

68F69F4F-33DF-4A2E-AEF8-FA56084BB946.jpeg

Mooie kwaliteit @Calliweed2.0 ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
transformated zei:
Ik zou het ook zo doen als ik jou was. Zelf nam ik vroeger maar af en toe eens een benzo maar dat was puur om te kunnen slapen. Want toen kon ik de nacht niet meer slapen of durfde ik niet meer te slapen. Maar 1 avond bleef ik te lang wakker een leerde ik de benzo high kennen en dan ook te gebruiken icm andere drugs omdat benzo's een nog beter high geven erbij. Dan was het alleen voor de fun en niet meer voor wanneer de reden waarom ik het eerst eens gebruikte. Nu ik kan wel beter omgaan met de slaapproblemen maar volledig stoppen met nooit meer iets om te slapen of voor de fun eens gaat waarschijnlijk nooit gebeuren denk ik en ik vind het zo jammer want dankzij de verslaving-(en) neem ik ook seroquel om te slapen iedere dag. Nu neem ik eigenlijk geen benzo's voor het slapen meer maar alleen overdag of zoals je zegt s'avonds. Het is ook niet iedere dag meer dus dat is positief voor mij. Ik werk ook nu dus heb ik er minder nood aan en aan de rest. Dus al is het maar seroquel om te slapen en soms eens een benzo voor een avondje ben ik daar blij mee en zeker als ik weet van waar ik van kom.

Denk dat dit wel klopt hoor wat je zegt, haha. Voor sommige is dit een lekkere high maar voor andere een stomme high. Je kan rust van speed ervaren en de ander van benzo's.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat je ooit weer eens een natuurlijk goed slaapritme krijgt. Is zoooo fijn! Ik heb zelden slaapproblemen gelukkig. Heel af en toe een periode als ik veel aan mijn hoofd heb of iets heb meegemaakt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Salvia zei:
Ik ben clonazolam i.c.m. DMT gebruikt 5 dagen achter elkaar. Bleef iedere keer leuk, maar alleen benzodiazepines gebruiken voor een leuk avondje zou ik, zoals de rest ook al zei, niet zo snel doen. Ik heb soms heel veel last van angst en dan is het inderdaad wel "leuk", omdat ik me niet meer zo kut voel, maar als je je gewoon al goed voelt dan zal het niet erg bijzonder zijn.
Klik om te vergroten...
Damn. Kreeg je niet al gigantische afkick van Clona daarna? Of bouw je het weer af?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Damn. Kreeg je niet al gigantische afkick van Clona daarna? Of bouw je het weer af?
Klik om te vergroten...
Nou ja, in die periode was ik sowieso het grootste deel van de tijd onder invloed van iets, dus op die manier voorkwam ik dat ik cravings van benzodiazepines specifiek zou krijgen. Ik gebruikte toen volgens mij Phenibut om het daar een beetje mee op te vangen, maar kort daarna ben ik wel abrupt gestopt met alles en voelde ik me suïcidaal (maar dat lag grotendeels aan de evenementen die kort ervoor plaatsgevonden hadden, niet alleen aan de drugs). Ik heb verder geen fysieke klachten ondervonden met het abrupt stoppen met welke drug dan ook. Waarschijnlijk ben ik nooit te lang doorgegaan met één drug specifiek om die fysieke afhankelijkheid te ontwikkelen.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nu etizolam liggen.. voel er alleen niet heel veel van als ik bijv 1mg neem. Komt dit omdat het gewoon niet heel sterk is?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Super schattig dit. 🥺
Klik om te vergroten...
Thanks meid en het is de waarheid ook. In het echt praat ik er nooit over.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ik hoop dat je ooit weer eens een natuurlijk goed slaapritme krijgt. Is zoooo fijn! Ik heb zelden slaapproblemen gelukkig. Heel af en toe een periode als ik veel aan mijn hoofd heb of iets heb meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
transformated zei:
Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Klik om te vergroten...
Super schattig dit. 🥺
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
transformated zei:
Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Klik om te vergroten...
Probeer het zonder alvast! Straks duurt het nog jaren eer je je ware vind.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
transformated zei:
Thanks meid en het is de waarheid ook. In het echt praat ik er nooit over.
Klik om te vergroten...
Lief jong ben je. 💜
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Probeer het zonder alvast! Straks duurt het nog jaren eer je je ware vind.
Klik om te vergroten...
Kan ik doen maar wat als de seks niet goed is en ik ben niet verliefd dan maar zij op mij wel.
Maar goed ik forceer niets en als het moment juist is dan en dan zie ik het. Het mag een vrouw zijn waar het fysiek anders is, zolang het van binen goed zit is dat is dat voormij genoeg.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik neem wel eens samen met mijn vriend etizolam om lekker lui op de bank te hangen (en daarna heerlijk slapen). Flualprozalam heb ik gisteren voor het eerst gehad en ben een deel kwijt, ik weet nog dat ik een docu keek met mijn vriend en volgende was dat ik sochtends in bed wakker werd. Ik heb niet meegekregen dat ik tanden heb gepoetst (mijn kleding zit er wel onder haha) of in bed ben gelegd want lag op de bank al te slapen schijnbaar. Kijk er een klein beetje mee uit. 😊 Maar als je het verstandig doet kan het wel keertje leuk zijn maar verwacht er niet teveel van want je wordt vooral erg lui.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sheaira zei:
Ik neem wel eens samen met mijn vriend etizolam om lekker lui op de bank te hangen (en daarna heerlijk slapen). Flualprozalam heb ik gisteren voor het eerst gehad en ben een deel kwijt, ik weet nog dat ik een docu keek met mijn vriend en volgende was dat ik sochtends in bed wakker werd. Ik heb niet meegekregen dat ik tanden heb gepoetst (mijn kleding zit er wel onder haha) of in bed ben gelegd want lag op de bank al te slapen schijnbaar. Kijk er een klein beetje mee uit. 😊 Maar als je het verstandig doet kan het wel keertje leuk zijn maar verwacht er niet teveel van want je wordt vooral erg lui.
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg etizolam neem je dan ongv voor gewenst effect
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moffel100 zei:
Hoeveel mg etizolam neem je dan ongv voor gewenst effect
Klik om te vergroten...
2 of 3, verschilt per keer beetje hoeveel ik neem.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sheaira zei:
Ik neem wel eens samen met mijn vriend etizolam om lekker lui op de bank te hangen (en daarna heerlijk slapen). Flualprozalam heb ik gisteren voor het eerst gehad en ben een deel kwijt, ik weet nog dat ik een docu keek met mijn vriend en volgende was dat ik sochtends in bed wakker werd. Ik heb niet meegekregen dat ik tanden heb gepoetst (mijn kleding zit er wel onder haha) of in bed ben gelegd want lag op de bank al te slapen schijnbaar. Kijk er een klein beetje mee uit. 😊 Maar als je het verstandig doet kan het wel keertje leuk zijn maar verwacht er niet teveel van want je wordt vooral erg lui.
Klik om te vergroten...
Een klein beetje oppassen is een understatement... Benzodiazepines zijn echt beslist geen speelgoed. Je hoeft niet eens heel hoog te doseren om last te krijgen van complete blackouts, heel eng.
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zelf gebruik ik wel eens recreatief een benzo. Meestal is dit 2mg lormetazepam met 2 biertjes en dan zit je perfect, coördinatie een beetje weg maar niet zodanig van de kaart dat je niet meer kunt communiceren. Gebeurt wel zelden, 1x om de 3 maand ongeveer, maar zie er niet echt problemen in.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#17
transformated zei:
Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Klik om te vergroten...
Op ieder potje past een deksel.Jij komt de ware nog wel tegen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Vrouwen... dan kan je beter kippen houden!
Klik om te vergroten...
Ja maar een kip beft zo hard met die snavel.... :tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
transformated zei:
Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Klik om te vergroten...
Vrouwen... dan kan je beter kippen houden!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
En mannen dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."