#1
Ik hoop dat je ooit weer eens een natuurlijk goed slaapritme krijgt. Is zoooo fijn! Ik heb zelden slaapproblemen gelukkig. Heel af en toe een periode als ik veel aan mijn hoofd heb of iets heb meegemaakt.Ik zou het ook zo doen als ik jou was. Zelf nam ik vroeger maar af en toe eens een benzo maar dat was puur om te kunnen slapen. Want toen kon ik de nacht niet meer slapen of durfde ik niet meer te slapen. Maar 1 avond bleef ik te lang wakker een leerde ik de benzo high kennen en dan ook te gebruiken icm andere drugs omdat benzo's een nog beter high geven erbij. Dan was het alleen voor de fun en niet meer voor wanneer de reden waarom ik het eerst eens gebruikte. Nu ik kan wel beter omgaan met de slaapproblemen maar volledig stoppen met nooit meer iets om te slapen of voor de fun eens gaat waarschijnlijk nooit gebeuren denk ik en ik vind het zo jammer want dankzij de verslaving-(en) neem ik ook seroquel om te slapen iedere dag. Nu neem ik eigenlijk geen benzo's voor het slapen meer maar alleen overdag of zoals je zegt s'avonds. Het is ook niet iedere dag meer dus dat is positief voor mij. Ik werk ook nu dus heb ik er minder nood aan en aan de rest. Dus al is het maar seroquel om te slapen en soms eens een benzo voor een avondje ben ik daar blij mee en zeker als ik weet van waar ik van kom.
Denk dat dit wel klopt hoor wat je zegt, haha. Voor sommige is dit een lekkere high maar voor andere een stomme high. Je kan rust van speed ervaren en de ander van benzo's.
Damn. Kreeg je niet al gigantische afkick van Clona daarna? Of bouw je het weer af?Ik ben clonazolam i.c.m. DMT gebruikt 5 dagen achter elkaar. Bleef iedere keer leuk, maar alleen benzodiazepines gebruiken voor een leuk avondje zou ik, zoals de rest ook al zei, niet zo snel doen. Ik heb soms heel veel last van angst en dan is het inderdaad wel "leuk", omdat ik me niet meer zo kut voel, maar als je je gewoon al goed voelt dan zal het niet erg bijzonder zijn.
Nou ja, in die periode was ik sowieso het grootste deel van de tijd onder invloed van iets, dus op die manier voorkwam ik dat ik cravings van benzodiazepines specifiek zou krijgen. Ik gebruikte toen volgens mij Phenibut om het daar een beetje mee op te vangen, maar kort daarna ben ik wel abrupt gestopt met alles en voelde ik me suïcidaal (maar dat lag grotendeels aan de evenementen die kort ervoor plaatsgevonden hadden, niet alleen aan de drugs). Ik heb verder geen fysieke klachten ondervonden met het abrupt stoppen met welke drug dan ook. Waarschijnlijk ben ik nooit te lang doorgegaan met één drug specifiek om die fysieke afhankelijkheid te ontwikkelen.Damn. Kreeg je niet al gigantische afkick van Clona daarna? Of bouw je het weer af?
Thanks meid en het is de waarheid ook. In het echt praat ik er nooit over.Super schattig dit. 🥺
Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.Ik hoop dat je ooit weer eens een natuurlijk goed slaapritme krijgt. Is zoooo fijn! Ik heb zelden slaapproblemen gelukkig. Heel af en toe een periode als ik veel aan mijn hoofd heb of iets heb meegemaakt.
Super schattig dit. 🥺Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Probeer het zonder alvast! Straks duurt het nog jaren eer je je ware vind.Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Lief jong ben je. 💜Thanks meid en het is de waarheid ook. In het echt praat ik er nooit over.
Kan ik doen maar wat als de seks niet goed is en ik ben niet verliefd dan maar zij op mij wel.Probeer het zonder alvast! Straks duurt het nog jaren eer je je ware vind.
Hoeveel mg etizolam neem je dan ongv voor gewenst effectIk neem wel eens samen met mijn vriend etizolam om lekker lui op de bank te hangen (en daarna heerlijk slapen). Flualprozalam heb ik gisteren voor het eerst gehad en ben een deel kwijt, ik weet nog dat ik een docu keek met mijn vriend en volgende was dat ik sochtends in bed wakker werd. Ik heb niet meegekregen dat ik tanden heb gepoetst (mijn kleding zit er wel onder haha) of in bed ben gelegd want lag op de bank al te slapen schijnbaar. Kijk er een klein beetje mee uit. 😊 Maar als je het verstandig doet kan het wel keertje leuk zijn maar verwacht er niet teveel van want je wordt vooral erg lui.
2 of 3, verschilt per keer beetje hoeveel ik neem.Hoeveel mg etizolam neem je dan ongv voor gewenst effect
Een klein beetje oppassen is een understatement... Benzodiazepines zijn echt beslist geen speelgoed. Je hoeft niet eens heel hoog te doseren om last te krijgen van complete blackouts, heel eng.Ik neem wel eens samen met mijn vriend etizolam om lekker lui op de bank te hangen (en daarna heerlijk slapen). Flualprozalam heb ik gisteren voor het eerst gehad en ben een deel kwijt, ik weet nog dat ik een docu keek met mijn vriend en volgende was dat ik sochtends in bed wakker werd. Ik heb niet meegekregen dat ik tanden heb gepoetst (mijn kleding zit er wel onder haha) of in bed ben gelegd want lag op de bank al te slapen schijnbaar. Kijk er een klein beetje mee uit. 😊 Maar als je het verstandig doet kan het wel keertje leuk zijn maar verwacht er niet teveel van want je wordt vooral erg lui.
Op ieder potje past een deksel.Jij komt de ware nog wel tegenIk hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
Ja maar een kip beft zo hard met die snavel....Vrouwen... dan kan je beter kippen houden!
Vrouwen... dan kan je beter kippen houden!Ik hoop het ook. Wie weet in de toekomst moest ik me eerste vriendin en de laatste ooit leren kennen. Dan zou dat sowieso helpen. Gewoon iemand waarvan ik hou en ik die met liefde kan behandelen. Dan zou ik beter slapen en dan zou ik tenminste een goeie reden heb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."