Ik weet de risico's, en heb uiteraard behoorlijk wat onderzoek gedaan. Ik ben sowieso iemand die veel onderzoek doet en alles moet weten, en ben altijd erg voorzichtig geweest qua drugs, risico's, veiligheid en kennis. Niet alleen om mezelf, maar ook zodat ik de signalen bij anderen kan zien, en weet wat ik dan moet doen. Zelfs nadat ik er vrijwel zeker van was dat de fluoxetine op zichzelf wel kon met xtc, hield ik het altijd goed in de gaten. Alleen dit keer wist ik niet dat ik nog een medicijn slikte dat serotonine beïnvloedde, omdat het me niet verteld is door de dokter en ik ervan uitging dat de dokter me geen gevaarlijke combo zou geven.
Je gebruikt 9 keer het woordje "ik".
Wat denk jij dat jouw verhaal doet, met mensen hier die lezen dat iemand mogelijk een levensgevaarlijke serotonine-vergiftiging heeft na XTC gebruikt?
Mijn excuses als het mijn opmerkingen zijn geweest die je in het verkeerde keel-gat schoten. Ik ben geen hulpverlener en heb ook helemaal geen zin dat te worden.
Fijn voor jou dat het beter met je gaat nu.
In je bericht van nadat je uitrustte begin je met te zeggen dat dit forum bedoelt is om mensen te helpen.
Dat kun je niet van ons verwachten, velen van ons zijn zelf onder invloed van drugs. Er zijn ook hulpverleners hier actief, maar die hebben vrij wanneer ze hier actief zijn. En de doelen van het forum zijn:
- Streven naar juiste voorlichting over verantwoord drugsgebruik en harm reduction
- Destigmatisatie van drugsgebruik richting de samenleving
- Een veilige, oordeelvrije, plek creëren voor iedereen die geïnteresseerd is in drugs
M.b.t. 5 van je post ben ik het met
@Guapo Temudgin eens.
Er was zoals je zelf schrijft niemand bij.
En je moet echt geen, gewoon geen XTC combineren met SSRI's die je slikt.
Lees s.v.p. NOG een keer de volgende post:
Info - Antidepressiva in combinatie met XTC
Zorg eerst maar dat het weer goed met je gaat, voor je naar illicit drugs grijpt.
En daar wens ik je succes bij. Dat heeft iedereen wel eens nodig, een mazzeltje, succes en een beetje geluk.