#1
ik probeer mensen alleen te laten zien dat achter elk persoon een verhaal zit, en dat je met klakkeloos oordelen alleen maar mensen naar beneden haalt.Wauw ik vind dat je wel enorm bot reageert. Jij schetst in het begin een beeld, wij kennen jou niet en er wordt op de informatie die je geeft gereageerd. Dus mag wel even een tandje minder met die attitude.
