Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDRINGEND HULP NODIG AUB! serotoninesyndroom, wat moet ik doen??????

DRINGEND HULP NODIG AUB! serotoninesyndroom, wat moet ik doen??????

182 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
t
thunderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Druktemaker zei:
Wauw ik vind dat je wel enorm bot reageert. Jij schetst in het begin een beeld, wij kennen jou niet en er wordt op de informatie die je geeft gereageerd. Dus mag wel even een tandje minder met die attitude.
Klik om te vergroten...
ik probeer mensen alleen te laten zien dat achter elk persoon een verhaal zit, en dat je met klakkeloos oordelen alleen maar mensen naar beneden haalt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
thunder zei:
ik probeer mensen alleen te laten zien dat achter elk persoon een verhaal zit, en dat je met klakkeloos oordelen alleen maar mensen naar beneden haalt.
Klik om te vergroten...
Misschien is je inschattingsvermogen ook niet helemaal juist op dit moment,

Pak je rust!

Tijd heelt alle wonden 😉
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#3
thunder zei:
rock bottom heb ik gelukkig al gehad, en geloof me dat wilde je niet meemaken
Klik om te vergroten...

Je weet niet wat ik allemaal zelf heb mee gemaakt.

Heb je ook gelezen, wat jouw acties met mensen kunnen doen?
t
thunderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eve's drop zei:
Tijd heelt alle wonden
Klik om te vergroten...
dan moet ik mijn tijd maar even in de rijst leggen denk ik want hij werkt niet
t
thunderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Dat is wel heftig.... Maar waarom beweerde die arts dat dan? Zeggen dat je waarschijnlijk voor je 26e dood bent is best wel een serieus dingetje wat ze niet zomaar zullen zeggen namenlijk...
Klik om te vergroten...
vanwege mijn borderline en zwak lichaam. Vrouwelijke borderliners halen vaak de dertig niet eens vanwege alle risico's. Er is mij recht in mn gezicht verteld dat ik waarschijnlijk voor mijn 26ste zou komen te overlijden door zelfmoord, gevaarlijke acties of verslaving, en dat ik er niks aan kon veranderen, want borderline heb je nou eenmaal en er is geen behandeling voor.
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#6
thunder zei:
ik probeer mensen alleen te laten zien dat achter elk persoon een verhaal zit, en dat je met klakkeloos oordelen alleen maar mensen naar beneden haalt.
Klik om te vergroten...
Maar wat verwachte je dan met je post.
Juist hier op dit forum proberen we elkaar te helpen en elkaar te motiveren betere keuzes te maken als iets zo destructief lijkt.

Je snapt toch wel dat jou post enorm schokkend overkomt.
En dat er dat ongerust gereageerd word.
Zeker op zo'n jonge leeftijd.

Kijk iedereen kan besef op brengen voor de klote situatie waar jij in zit, echt waar.

Maar hopelijk neem je ook adviezen ten harte en zie je niet alles als onderuit willen halen.

Zo is het echt niet bedoeld!

Ik wens je iedergeval heel veel sterke en kracht aankomende tijd en hopelijk weet jij wat het beste voor je is en komt er wat verbetering voor jou situatie .

Hier laar ik het dan ook bij.
Bless 🙌🤗
t
thunderLid
01-01-2024, 00:00
#7
QueerMan zei:
Je weet niet wat ik allemaal zelf heb mee gemaakt.

Heb je ook gelezen, wat jouw acties met mensen kunnen doen?
Klik om te vergroten...
ik heb het gelezen, meegemaakt, betreurd en gehaat. dat is 1 van de moeilijkste dingen aan borderline, je kunt je slechte eigenschappen niet veranderen, hoe graag je het ook wilt, en haat jezelf met een passie voor de persoon "die je bent"
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
thunder zei:
dan moet ik mijn tijd maar even in de rijst leggen denk ik want hij werkt niet
Klik om te vergroten...


Oxazepam gellukig wel!
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#9
thunder zei:
waarschijnlijk
Klik om te vergroten...

Bewijs ze maar dat ze het fout hebben.

Vannacht en afgelopen dagen gaf je ze gelijk.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#10
thunder zei:
ik heb het gelezen, meegemaakt, betreurd en gehaat. dat is 1 van de moeilijkste dingen aan borderline, je kunt je slechte eigenschappen niet veranderen, hoe graag je het ook wilt, en haat jezelf met een passie voor de persoon "die je bent"
Klik om te vergroten...
Je bent veel met jezelf bezig.
t
thunderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Krypt0nite zei:
Maar wat verwachte je dan met je post.
Juist hier op dit forum proberen we elkaar te helpen en elkaar te motiveren betere keuzes te maken als iets zo destructief lijkt.

Je snapt toch wel dat jou post enorm schokkend overkomt.
En dat er dat ongerust gereageerd word.
Zeker op zo'n jonge leeftijd.

Kijk iedereen kan besef op brengen voor de klote situatie waar jij in zit, echt waar.

Maar hopelijk neem je ook adviezen ten harte en zie je niet alles als onderuit willen halen.

Zo is het echt niet bedoeld!

Ik wens je iedergeval heel veel sterke en kracht aankomende tijd en hopelijk weet jij wat het beste voor je is en komt er wat verbetering voor jou situatie .

Hier laar ik het dan ook bij.
Bless 🙌🤗
Klik om te vergroten...
ik neem iedereens woorden in me op en leer ervan, ik probeer anderen gewoon ook belangrijke dingen te leren.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#12
thunder zei:
ik neem iedereens woorden in me op en leer ervan, ik probeer anderen gewoon ook belangrijke dingen te leren.
Klik om te vergroten...

"Do as I say but don't do as I do" ?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
thunder zei:
vanwege mijn borderline en zwak lichaam. Vrouwelijke borderliners halen vaak de dertig niet eens vanwege alle risico's. Er is mij recht in mn gezicht verteld dat ik waarschijnlijk voor mijn 26ste zou komen te overlijden door zelfmoord, gevaarlijke acties of verslaving, en dat ik er niks aan kon veranderen, want borderline heb je nou eenmaal en er is geen behandeling voor.
Klik om te vergroten...
Ik ken genoeg borderliners die 60+ zijn :)

Ga lekker even op bed liggen en laat de oxa z'n werk doen. Nu zit je vast vol adreline.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
thunder zei:
ik heb het gelezen, meegemaakt, betreurd en gehaat. dat is 1 van de moeilijkste dingen aan borderline, je kunt je slechte eigenschappen niet veranderen, hoe graag je het ook wilt, en haat jezelf met een passie voor de persoon "die je bent"
Klik om te vergroten...
Met borderline kun je prima gelukkig worden. Is het leven makkelijk? Nee zeker niet.
t
thunderLid
01-01-2024, 00:00
#15
QueerMan zei:
Je bent veel met jezelf bezig.
Klik om te vergroten...
en weet je waarom? omdat mensen moeten realiseren dat elke overschillige negatieve opmerking gevolgen heeft, en dat je tegen een echt persoon praat, en mensen zonder dat je het doorhebt erg kan raken.
t
thunderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Ga lekker even op bed liggen en laat de oxa z'n werk doen. Nu zit je vast vol adreline.
Klik om te vergroten...
denk idd dat ik dat maar even ga doen.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#17
thunder zei:
en weet je waarom? omdat mensen moeten realiseren dat elke overschillige negatieve opmerking gevolgen heeft, en dat je tegen een echt persoon praat, en mensen zonder dat je het doorhebt erg kan raken.
Klik om te vergroten...

Dat snap ik.
Ga op bed liggen, rust goed uit want je lichaam en hersenen hebben nu herstel-tijd nodig.

Dan praten we later verder over, wat alles dat je hier schreef met mij en anderen heeft gedaan.
t
thunderLid
01-01-2024, 00:00
#18
QueerMan zei:
Dat snap ik.
Ga op bed liggen, rust goed uit want je lichaam en hersenen hebben nu herstel-tijd nodig.

Dan praten we later verder over, wat alles dat je hier schreef met mij en anderen heeft gedaan.
Klik om te vergroten...
deal. trusten iedereen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
thunder zei:
als je het originele bericht even aandachtig leest, dan weet je dat ik er eerder nooit risico's van heb gehad, maar dat de hele brut is gebeurd doordat mijn huisarts me een verkeerd medicijn voorschreef dat de stoornis heeft getriggered. Daarbij weet ze de risico's van het vak, en heeft ze zelf deze baan gekozen. Zelfs al gebeuren er ditsoort dingen, hoor je je werk te doen ipv een client zo te behandelen (waarbij ze uberhaupt niet eens wist van het drugsgebruik) en alsnog weigeren een client de nodige hulp te bieden. Sorry hoor, maar had dan een andere baan gekozen.
Klik om te vergroten...
Ik heb het wel 2x goed gelezen. Alsnog blijf ik bij dezelfde mening.
Ze wisten niet van je drugs dus is het haar fout?
Tuurlijk! Je bent echt volwassen al hoor…
Laat maar, ik en we bedoelden het goed maar jij zint alleen op wraak/bijval over die vrouw.
Laat het los en kom tot bezinning: GEEN drugs meer gebruiken.
:wave:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
thunder zei:
Ik ben volwassen genoeg om mezelf fouten te laten maken, deze accepteren en er iets van leren. Wanneer je meer dan 13 jaar een moeder hebt moeten zijn terwijl je zelf eigenlijk kind moest zijn, en je zo veel verantwoording op je rug droeg, immens veel moeilijke offers hebt moeten betalen omdat er mensenlevens vanaf hingen, denk ik toch echt dat ik mezelf wel eens 1 x mag laten gaan, even niet verantwoordelijk hoeven te zijn, maar een rebelse tiener die je nooit hebt kunnen zijn
Klik om te vergroten...
Denk je dat ik dat niet snap, je hebt me bericht toch gelezen. Ik snap het wel maar het gaat je niet helpen, je moest eens weten hoe rebels ik was ik deed alles voor men kick.... Maar op de lange termijn was me situatie verergerd en was ik mentaal en lichamelijk zo op dat ik oxycodon ging snuiven en heroine ging roken, terwijl als ik me problemen direct onder ogen had gaan zien en mezelf uit de put probeerde te trekken had ik misschien minder leuke herrineringen beleefd in het weekend maar was ik er uiteindelijk wel beter uit gekomen. Soms moeten we eerst op de blaren zitten voordat we ervan leren maar voorkomen blijft altijd beter dan genezen.
Het is begrijpelijk dat je jezelf wilt laten gaan zo nu en dan als je een moeilijk leven hebt en dat als uitlaapklep en excuus gebruikt maar voor mensen zoals ons is het gewoon beter van niet en moet je ermee uitkijken. Eigenlijk zou je alleen drugs moeten willen gebruiken als het goed met je gaat en zelfs met voorgeschreven medicatie moet opassen.

A wise man once said: Nobody asked for life to deal us with these bullshit hands we're dealt with we gotta take these cards ourselves and flip em don't expect no help.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."