#1
hoe vaak, welke en welke hoeveelheid stims gebruik je?
4-FMA, ongeveer een halve gram, ongeveer eens in de 2 a 3 weken. En dan meestal na die stims de bromazolam, vroeger pyrazolam en daarvoor clonazolam.hoe vaak, welke en welke hoeveelheid stims gebruik je?
Ik had het bij alcohol ook een beetje, maar toen bij cold turkey heb ik gewoon een week niet geslapen, daarna extreem gedroomd.Benzo's verminderen je remslaap waardoor je nadien extra heftig gaat dromen vanwege die rem slaap die overactief word. Dit heb je ook bij alcohol en cannabis en opiaten, eigk alle downers
4-FMA, ongeveer een halve gram, ongeveer eens in de 2 a 3 weken. En dan meestal na die stims de bromazolam, vroeger pyrazolam en daarvoor clonazolam.
Dan norflurazepam. Dit is weliswaar een rc, maar wel een actieve metaboliet van pharma benzo's en tevens langwerkend. Enige nadeel is dat deze je niet 'plat' zal leggen na stimgebruik en volgens mij is dat hetgeen waarvoor je het gebruikt.Sterkte Dirk. Persoonlijk zou ik voor een andere benzo gaan voor je “noodpotje”. Liefst Dia oid, geen RC’s. Maar ik las dat dat door je drank verleden nogal moeilijk is.
Precies dit duscuriosity killed the cathinone but..
als ik het goed lees in dit en andere topics sla je om de 2 ( à 3 ) weken een aantal nachten over.. hoeveel meestal?
4-fma werkt op dopamine, serotonine en norepinephrine.. gooit dit schema niet structureel je slaapfunctie in de war?
Niet helemaal, in elk geval niet tegen de psycholoog. Niet over de 4-fma tenminste.Ben je eerlijk over je gebruik, van zowel stimulantia als benzo's, tegen je behandelend arts?
Ik zou hier volledig open kaart in spelen. Alleen dan kan je de juiste hulp krijgen.Niet helemaal, in elk geval niet tegen de psycholoog. Niet over de 4-fma tenminste.
Dit vermoed ik zelf ook, heb ik onlangs in een ander topic reeds tegen je gezegd. Schrijf telkens wanneer je iets neemt, zij het stimulantia, zij het benzo's, op wat je inneemt. Elke keer. Leg het briefje bij je stash. Zo krijg je een beter beeld van je gebruik.Wat ik wel moet zeggen is dat ik nogal vergeetachtig ben
En niet helemaal duidelijk meer heb wanneer ik wat heb genomen
Vergelijkingen met hier op het forum gaan niet op Dirkjan. Echt niet. Het gaat om jouw individuele inname.Ik moet er eigenlijk mee stoppen dat snap ik ook wel, maar het is vergeleken met anderen hier op forum zo belachelijk weinig dat ik denk hoe erg is het nou? Maar blijkbaar toch erger dan ik had gedacht. Ik wilde gewoon af en toe ff wat stimmen
Ik zou hier volledig open kaart in spelen. Alleen dan kan je de juiste hulp krijgen.
Dit vermoed ik zelf ook, heb ik onlangs in een ander topic reeds tegen je gezegd. Schrijf telkens wanneer je iets neemt, zij het stimulantia, zij het benzo's, op wat je inneemt. Elke keer. Leg het briefje bij je stash. Zo krijg je een beter beeld van je gebruik.
Hier kan ik me wel in vinden, dankjewel.Vergelijkingen met hier op het forum gaan niet op Dirkjan. Echt niet. Het gaat om jouw individuele inname.
Ik moet er eigenlijk mee stoppen dat snap ik ook wel, maar het is vergeleken met anderen hier op forum zo belachelijk weinig dat ik denk hoe erg is het nou? Maar blijkbaar toch erger dan ik had gedacht. Ik wilde gewoon af en toe ff wat stimmen
Komt hoogstwaarschijnlijk door benzooi ja.Wat ik wel moet zeggen is dat ik nogal vergeetachtig ben
En niet helemaal duidelijk meer heb wanneer ik wat heb genomen
Volgens mij klopt het enigszins wat ik heb gezegd
Maar ik kan er ook een beetje naast zitten
Maar een drugsforum als referentiekader nemen?Ik moet er eigenlijk mee stoppen dat snap ik ook wel, maar het is vergeleken met anderen hier op forum zo belachelijk weinig dat ik denk hoe erg is het nou? Maar blijkbaar toch erger dan ik had gedacht. Ik wilde gewoon af en toe ff wat stimmen
Eerst wel maar nu overduidelijk niet.Ben je tevreden over je gebruik?
Mag ik vragen waarom je niet eerlijk bent, is het schaamte of wat anders?Niet helemaal, in elk geval niet tegen de psycholoog. Niet over de 4-fma tenminste.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."