Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lemmy zei: Nou eh... Welkom op dit forum. Klik om te vergroten... Ik vraag me af hoeveel mensen op pedo hebben geklikt maar ik durf niet te klikken erop om de uitslag te zien 🤣"
"Flamingo Flaterbroek zei: glad geprobeerd, maar hier zijn veel gladde jongens, die zo'n smoezen ruiken proeven en zelfs tussen de letters door kunnen lezen? zo , hoeveel heb jij er in je kelder zitten? nu het ijs is gebroken? Klik om te vergroten... Stuk of 6 ."
"ricorieks zei: Er staat rechts daarboven bij die keuzes een knopje Bekijk resultaten... Klik om te vergroten... Ja dit zag ik later inderdaad oeps😅😅"
"ricorieks zei: Er staat rechts daarboven bij die keuzes een knopje Bekijk resultaten... Klik om te vergroten... Er zijn meer pedo's dan asexuele op dit forum . Weer wat nieuws geleerd ."
"Goed forum testnverify zei: Hallo allemaal, Ik ben een newbie in de drugs wereld. En ik vroeg me af welke RC mij het geilste kan maken? Hier gebruikte ik eerst 3mmc voor. Maar heb geen idee wat ik nu zou kunnen bestellen. Vond het wel minder fijn dat ik helemaal alert en wakker bleef van 3m maar werd er zo super opgewonden van en dat gevoel zou ik weer willen ervaren. Edit: Geen erectie kunnen krijgen maakt niet uit. Klik om te vergroten... 3fa op dit moment ."
"Hey allemaal, Wat vinden jullie van pyrazolam ? Ik vond deze met lyrica best wel chill , eigenlijk chiller dan broma en meer recreatief . Broma vind ik best wel comateus slaap . Maar vaak las ik dat mensen pyra niet boeiend vonden , ik had na 2 (6mg) wel goed sederend effect en 1 ook gewoon ? Groetjes !"
"Pleuny zei: Hey allemaal, Wat vinden jullie van pyrazolam ? Ik vond deze met lyrica best wel chill , eigenlijk chiller dan broma en meer recreatief . Broma vind ik best wel comateus slaap . Maar vaak las ik dat mensen pyra niet boeiend vonden , ik had na 2 (6mg) wel goed sederend effect en 1 ook gewoon ? Groetjes ! Klik om te vergroten... Geneesmiddel zei: Je slaat de spijker op de kop denk ik, pyra iets meer recreatief (vooral angstremmend) en broma comateus. Pyra vind ik chill alleen op de een of andere manier word ik er lichamelijk heel incapabel van. Klik om te vergroten... Haha ja , ik was wel ff beetje dizzy van 2 en 150mg lyrica maar vond wel lekker . Ik neem altijd afkomend van ghb binges . Weet jij toevallig waardoor het komt dat de ene groter is dan de andere ? Het zijn rooie tonnetjes van een goeie vendor . Weet niet of ik dit mag zeggen wat ik nu gezegd heb , geen sourcings maar wou even weten to be sure ?"
"Zanza zei: Komt ook wel omdat een "heavy dose" vanaf 4 mg begint bij pyrazolam. Ik kan me herinneren dat, toen pyrazolam een jaar of 10 geleden op de rc-markt verscheen, ze pellets van 0.5 en 1 mg leverden. Deze doses waren prima anxietykillers zonder of met minimale sederende bijwerkingen. Toen is pyrazolam een tijdje verdwenen van de rc-markt en sinds een tijdje is het weer terug, maar overal komen de pellets in de sterkte van 3 mg Klik om te vergroten... Ja klopt ik dacht eerst ze zijn 0.5mg omdat iedereen zat te zendelen over weinig effect en pas sedatief hoger dosis op reddit . Toen had ik er 2 genomen en die voelde ik wel ja maar wel recreatief chill, en las ik vanaf 3mg is al hogere dosis 😂 ze zijn ook echt 3 mg ."
"Geneesmiddel zei: Precies en daarom extra jammer dat er geen breuklijn op zit. Vorige keer dat ik ging breken had ik een halve en 500 puzzelstukjes Klik om te vergroten... Enig ervaring met gidazepam trouwens ? Die zijn geel daar heb ik ook 2 van , die is sovjiet chernobylerig ?"
"Marcorona zei: Biseksueel. Klik om te vergroten... Pedo ?"