Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme nachtmerries een dag na bromazolam

Extreme nachtmerries een dag na bromazolam

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ik moet er eigenlijk mee stoppen dat snap ik ook wel, maar het is vergeleken met anderen hier op forum zo belachelijk weinig dat ik denk hoe erg is het nou? Maar blijkbaar toch erger dan ik had gedacht. Ik wilde gewoon af en toe ff wat stimmen
Klik om te vergroten...
Vergelijkingen met hier op het forum gaan niet op Dirkjan. Echt niet. Het gaat om jouw individuele inname.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Ik zou hier volledig open kaart in spelen. Alleen dan kan je de juiste hulp krijgen.

Dit vermoed ik zelf ook, heb ik onlangs in een ander topic reeds tegen je gezegd. Schrijf telkens wanneer je iets neemt, zij het stimulantia, zij het benzo's, op wat je inneemt. Elke keer. Leg het briefje bij je stash. Zo krijg je een beter beeld van je gebruik.
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
Vergelijkingen met hier op het forum gaan niet op Dirkjan. Echt niet. Het gaat om jouw individuele inname.
Klik om te vergroten...
Hier kan ik me wel in vinden, dankjewel.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Ik moet er eigenlijk mee stoppen dat snap ik ook wel, maar het is vergeleken met anderen hier op forum zo belachelijk weinig dat ik denk hoe erg is het nou? Maar blijkbaar toch erger dan ik had gedacht. Ik wilde gewoon af en toe ff wat stimmen
Klik om te vergroten...

Dat het belachelijk weinig is moet je vooral niet denken en zeker niet vergelijken.
Ik snuif 5 nachten op 3 weken maar ik gebruik minder dan leden die elke dag pyrros vapen. Gebruik ik dan weinig? Nee Dirk voor mij persoonlijk ga ik ver over de toegestane limieten.
Dat terzijde kun je dat voor jezelf ook stellen. Regelmatig een halve gram 4-Fa nemen en dan willen slapen doormiddel van Benzo gebruik. Je hebt nu enge dromen en slaapt moeilijk. Ligt volledig aan jouw gebruik. Niet omdat het weinig is tegenover ander gebruik. Maar omdat jouw lichaam en geest er tegen vecht. Zorg voor jezelf!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Wat ik wel moet zeggen is dat ik nogal vergeetachtig ben
En niet helemaal duidelijk meer heb wanneer ik wat heb genomen
Volgens mij klopt het enigszins wat ik heb gezegd
Maar ik kan er ook een beetje naast zitten
Klik om te vergroten...
Komt hoogstwaarschijnlijk door benzooi ja.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ik moet er eigenlijk mee stoppen dat snap ik ook wel, maar het is vergeleken met anderen hier op forum zo belachelijk weinig dat ik denk hoe erg is het nou? Maar blijkbaar toch erger dan ik had gedacht. Ik wilde gewoon af en toe ff wat stimmen
Klik om te vergroten...
Maar een drugsforum als referentiekader nemen?
Eerlijk naar jezelf zijn js ook belangrijk

Op het forum kan je jezelf ook vergelijken met de mensen die er problemen mee hebben en dan zijn
*het goedpraten naar jezelf, want anderen doen het toch ook en zelfs meer
* het bagatelliseren , het jezelf gunnen 'ik wilde gewoon af en toe ff wat stimmen
*liegen over je gebruik naar de psycholoog

Toch wel 3 red flags? Of in ieder geval oranje.

Ik schrijf bewust liegen, want niet helemaal eerlijk zijn maakt het mooier voor jezelf dan het is.

Je schreef ergens als ex alcoholist dat iedereen bij 1 glas alcoholist is, vanuit jouw visie. Daarom verbaas ik me hoe je over je benzo en stimgebruik praat. Zeker als je die horror nachtmerries hebt en het je geheugen zo aantast dat je je gebruik ook niet goed weet. Overigens mocht je toch meer gebruiken dan je hier schrijft en dit alsnog hier vertellen: Ik hoef jou als langer lid niet te vertellen dat we niet oordelen. Ben je tevreden over je gebruik?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddestoel zei:
Ben je tevreden over je gebruik?
Klik om te vergroten...
Eerst wel maar nu overduidelijk niet.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Niet helemaal, in elk geval niet tegen de psycholoog. Niet over de 4-fma tenminste.
Klik om te vergroten...
Mag ik vragen waarom je niet eerlijk bent, is het schaamte of wat anders?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paddestoel zei:
Mag ik vragen waarom je niet eerlijk bent, is het schaamte of wat anders?
Klik om te vergroten...
Ik ging er niet heen voor mijn 4-fma gebruik, deed ook wel eens wat andere dingen zoals lsd of paddo's, maar dat is nooit een probleem geweest. Ik ging er heen voor mijn drankgebruik en het verwerken van het overlijden van mijn moeder.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik voel me nu ook gewoon extreem eenzaam en verdrietig :pensive: en durf gewoon niet eens mijn bed in te stappen. Ik voel me een beetje alsof ik ben uitgenodigd voor een feest maar express naar het verkeerde adres ben gestuurd. Ik weet niet of dat ergens op slaat of iemand dat begrijpt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ik voel me nu ook gewoon extreem eenzaam en verdrietig :pensive: en durf gewoon niet eens mijn bed in te stappen. Ik voel me een beetje alsof ik ben uitgenodigd voor een feest maar express naar het verkeerde adres ben gestuurd. Ik weet niet of dat ergens op slaat of iemand dat begrijpt.
Klik om te vergroten...
Ik zou je nu met liefde uitnodigen op mijn feestje Dirkjan! Alleen bestaat mijn feestje uit nuchter koukleumen onder een dikke deken op de bank met een kopje thee.

Wat ik maar bedoel te zeggen: de eenzaamheid spat er soms vanaf, en ik herken er zoveel in uit het verleden. Zou willen dat ik meer voor je zou kunnen doen dan slap lullen van achter een scherm ❤️

Ik hoop dat het je lukt om eens een paar maanden niets te gebruiken. Geen stims, geen benzo's (tenzij op voorschrift). Om te kijken hoe dat gaat. Afgelopen maanden vind ik het soms best zorgelijk wat ik van je lees, op een soort moederlijke manier.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Ik zou je nu met liefde uitnodigen op mijn feestje Dirkjan! Alleen bestaat mijn feestje uit nuchter koukleumen onder een dikke deken op de bank met een kopje thee.

Wat ik maar bedoel te zeggen: de eenzaamheid spat er soms vanaf, en ik herken er zoveel in uit het verleden. Zou willen dat ik meer voor je zou kunnen doen dan slap lullen van achter een scherm ❤️

Ik hoop dat het je lukt om eens een paar maanden niets te gebruiken. Geen stims, geen benzo's (tenzij op voorschrift). Om te kijken hoe dat gaat. Afgelopen maanden vind ik het soms best zorgelijk wat ik van je lees, op een soort moederlijke manier.
Klik om te vergroten...
Ik weet het, ik weet het. En het gaat soms ook wel goed. Maar nu even niet. En dan slaat die eenzaamheid toe. En dan denk je dat je toch over het verlies van je moeder bent, maar dan ben je dat overduidelijk niet. :pensive: Ik zit er gewoon even helemaal doorheen, ik hoop echt dat het morgen wat opgeklaard is in mijn hoofd.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er hoort helemaal geen referentiekader te zijn.
Ongeacht of dit nou DF (als negatief) of mensen die geen drugs nemen (als positief) is.

Er is maar 1 iemand die kan weten/beoordelen/waarnemen of hij/zij goed bezig is.

Jij bent duidelijk niet goed bezig. Hoop dat je je snel herpakt.
Goodluck.
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik weet het, ik weet het. En het gaat soms ook wel goed. Maar nu even niet. En dan slaat die eenzaamheid toe. En dan denk je dat je toch over het verlies van je moeder bent, maar dan ben je dat overduidelijk niet. :pensive: Ik zit er gewoon even helemaal doorheen, ik hoop echt dat het morgen wat opgeklaard is in mijn hoofd.
Klik om te vergroten...
zijn er geen vrienden waar je dit aan kan vertellen die je kunnen helpen en steunen wanneer je het nodig hebt ?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
billnye zei:
zijn er geen vrienden waar je dit aan kan vertellen die je kunnen helpen en steunen wanneer je het nodig hebt ?
Klik om te vergroten...
Ik heb niet echt vrienden. Ik heb huisgenoten en klasgenoten en that’s it.

met die huisgenoten overigens wel een redelijk goede band maar vrienden nee
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Probeer die positive vibes te zoeken. Luister muziek waar je vrolijk van wordt, kijk een hilarische film ❤️. Ga op zoek naar die goede mood, wellicht brengt dat je in ieder geval voor het slapen gaan in wat rustigere en betere sferen.

Dirk ik kan niet veel voor je doen, maar je weet me te vinden als je even je ei kwijt moet! 😘
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Druktemaker zei:
Probeer die positive vibes te zoeken. Luister muziek waar je vrolijk van wordt, kijk een hilarische film ❤️. Ga op zoek naar die goede mood, wellicht brengt dat je in ieder geval voor het slapen gaan in wat rustigere en betere sferen.

Dirk ik kan niet veel voor je doen, maar je weet me te vinden als je even je ei kwijt moet! 😘
Klik om te vergroten...
Dank
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fuck dat noodpotje. We gaan gewoon helemaal stoppen met dat gepam en gelam. We doen het gewoon niet meer. Ik voel me weer ellendiger dan ooit en kan weer niet slapen. Voel, me half ziek. Ik bel de huisarts om 8 uur.

Wat een gekut.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."