#1
Maar heb het zelf ook wel hoor: dat je ergens heen moet en dan regent het en dan voelt dat vervelend.
Maar dat kun je dus echt helemaal anders maken in je ervaring door het niet te beschouwen als iets waar je doorheen moet (om daar te komen waar je wilt zijn, een droge plek), maar als een wonderlijk iets! Dan denk je niet meer aan die plek waar je wilt komen maar ervaar je gewoon het moment inclusief die sensatie van dat water op je.
Want waarom is het nou eigenlijk zo vervelend? Het zijn maar wat water druppeltjes. Op zijn hoogst moet je thuis even droge kleren aantrekken, maar meestal hoeft dat niet eens. Glimlach op je gezicht en van genieten!
Maar dat kun je dus echt helemaal anders maken in je ervaring door het niet te beschouwen als iets waar je doorheen moet (om daar te komen waar je wilt zijn, een droge plek), maar als een wonderlijk iets! Dan denk je niet meer aan die plek waar je wilt komen maar ervaar je gewoon het moment inclusief die sensatie van dat water op je.
Want waarom is het nou eigenlijk zo vervelend? Het zijn maar wat water druppeltjes. Op zijn hoogst moet je thuis even droge kleren aantrekken, maar meestal hoeft dat niet eens. Glimlach op je gezicht en van genieten!