Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tijdens de thuiswerkperiode heb ik een paar keer een lichte dosis genomen na mn eerste bak koffie s'morgens. En die sloeg in als een bom. Dezelfde lichte dosis s'avonds werkte aanzienlijk minder. Mijn gedachte hierbij is dat een deel van het middel s'avonds nodig is om je moeheid op te heffen ofzo. We zijn beide geen 20 meer digitalism Probeer het eens op een lazy zaterdagmorgen na een brave week zonder alcohol en andere middelen Concerten zijn er toch niet, je gaat gewoon op een mooi plekje staan met je auto en genieten maar!! Speed en coke gebruik ik zoizo niet meer s'avonds. Cathonines nog wel... En je gedachten kun je beetje sturen. Ik kan soms nuchter een goede ervaring terughalen met de juiste setting/muziek."
"Het beschreven 'probleem' komt mij vooral over als: de gelegenheid maakt de dief. De hoeveelheden die ik lees doen me de haren ten berge rijzen niet om te veroordelen maar dat is voor niemand goed. Het spul werkt ook niet meer goed. Je moet je lichaam hersteltijd geven. Na een marathon ga je ook ff helemaal stoppen met trainen enzo. En marathons zijn ook niet gezond Ik loop overigens regelmatig hard en ervaar dan een runnershigh, heerlijk. Vooral als je in een nieuw gebied hardloopt. Als ik in deze tijd student zou zijn met thuisonderwijs zou het voor mij ook veel moeilijker zijn. Ik heb een vaste baan en gezin, niet dat dat nu altijd leuk is maar er zijn veel minder gebruiks mogelijkheden. Ik adviseer met klem om te gaan bewegen en veel fruit. Ik space 1 x per maand maar slik toch dagelijks tryptofaan met magnesium en eet veel fruit/groente. Zoek om te beginnen eens mooie wandelroutes in je buurt op. Veel liefs en sterkte Taxi!!!"
"Afgelopen donderdagavond om half 8 50 mg 4-fma geslikt, met de kids een spelletje gedaan (partner had nachtdienst) en om 9 uur kwam het toch lekker opzetten joh!!! Minder intens als met snuiven,muziek kwam ook wat minder binnen. Maar wel een heerlijke egotrip gehad. Ik had nog maar 2 cigaretten en ik denk dat dat goed was. Minder adrenaline enzo Had me ingesteld op een nachtje overslaan. Maar kheb veel muziek geluisterd, stukje Breaking Bad, toen nog ff gelezen en om 3 uur was ik het zat. Ik dacht ff liggen hoor, en 4 uur later werd ik fris wakker. Dat was zo super fijn. Ik noem het ego trip omdat je gewoon 6 uur lekker tijd voor jezelf heb en ondertussen blij en energiek ben. Dat wil weleens ondersneeuwen in een gezin. Geen kater of niks. Kvind 4-fma echt iets te fijn Nu tot de zomervakantie echt even niets meer."
""
"Hoi, Kratom wit is licht euforisch, bij mij is 4 gram voldoende. Ik gebruik het vaak voor de koffie savonds en krijg er het warme deken gevoel van. Ik ben vader in een gezin en het is fijn om met een licht warm gevoel waar te nemen en te ervaren. Verwacht er geen wonderen van. Als je om 8 uur slikt (oplossen in warm water) kun je gewoon slapen. Wat koffie doet met alertheid doet kratom in lichte mate met euforie. Sinds kort kennis gemaakt met gele kratom, ook best leuk, iets meer energiek. Andere soorten vind ik niet interessant. Downers zijn zoizo niet mijn ding."
"Je schrijft mooi Deadwing, inlevend. Wat een liefde op dit forum, het raakt me. Je noemt zelf dat leven in het nu de oplossing is. Om een probleem te ervaren heb je een verleden en toekomst nodig Je hebt gelijk. Ik heb veel gehad aan Jan Geurtz maar ook De kracht van het nu van Eckhart Tolle. De paradox is: je bent gelukkig als je het niet meer probeert te zijn. Tolle zegt een keer op de vraag: wat is nu de oplossing, antwoord: don't resist what is..."
"Ganggang💯 zei: Ik ook niet. Vaak is de audiokwaliteit ook nog eens bedroevend slecht. Dan luister ik liever een setje op SoundCloud. Klik om te vergroten... probeer metallica mondays eens, goede audio. Gisteravond ook nog lekker trance gedraaid in een grintgat langs de rivier op een boombox.Loeihard,heerlijk. Anima Amoris heeft een lekkere stream."
"Gisteren met een goede, ernstig zieke vriend naar een medisch psycholoog geweest. Hij vroeg me erbij te blijven. Het was waardevol. Daarnaast deed de psycholoog precies wat een goede vriend(in)ook doet: luisteren. Terugkomend op de vraag van TS: ik denk dat vrienden een therapeut kunnen vervangen. Uiteindelijk moet je toch zelf met je shit aan de slag (of niet). Niemand kan dat voor je doen. Een mooie metafoor vond ik dat een collega van mij vitality coach werd en na een jaar teleurgesteld terugkwam. 'Het is trekken aan een dood paard'. Beweging is een wezenlijk onderdeel van je welbevinden. Dat moet jezelf doen, dat kan de coach niet voor jou doen. En natuurlijk is professionele hulp prima, maar stiekem weten we allemaal: we moeten het ZELF doen."
"FreddieFissa zei: Alles wat we willen is 12h lang beregeil zijn. 😂 Dat lukt met 3mmc niet, als ik je zo hoor 😁 Klik om te vergroten... Haha, zeg ja tegen 4 fma . Ik heb het ook geprobeerd op 2 cb en truffels, maar behalve de slappe lach was sex vooral erg verwarrend. Niet perse beter ofzo, maar anderen denken daar anders over..."
"Volgens mij de goedkoopste drug als je het uitzet in uren plezier gedeeld door aanschaf prijs ik vind m gevaarlijk fijn maar gebruik het alleen als ik weet dat ik een hele dag voor mezelf heb. Als je m snuift na je eerste bak koffie smorgens ga je een fijne dag hebben. Meestal heb ik aan 50 mg voldoende. Slikken zul je minimaal 100 mg moeten doen. Maar ik vind veel grotere dosissen op internet. Ik zou met 4 fma echt de 2 a 3 maanden regel hanteren."