#1
Is Quetiapine niet verslavend ? Ook al slik je het 3 maanden kan je in een keer stoppen zonder ontwenning?Ik krijg dit al jaren tegen slapenloosheid. Heb inmiddels een voorraad want ik slik die troep niet meer. 25 mg sliep wel na een tijdje deed het niks meer en nu moet ik van hun elke keer dossis verhogen wat ik niet doe want dan ben ik de volgende dag een zombie die staand in slaap dondert. Ik vroeg om bromazolam maar dar is verslavend volgens hun. Ondertussen slik ik wel al jaren ( met tussenpozen van maanden ) oxazepam tegen angst en man ik stoppen zonder ziek te worden. Ik weet daarom bijna zeker dat ik alleen afhankelijk ben van opiaten .