Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI need my Benzo's NOW !!!

I need my Benzo's NOW !!!

129 antwoorden
84 weergaven
18-5-2026
J
Jade JordanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iedereen die geïnteresseerd is in benzo's...ik heb een kast vol. Contact me.
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel succes transformated, ikzelf nam ook al lange tijd lexotan 12mg (bromazepam) en tranxene 50mg maar ik ben ondertussen gestopt en heb er geen last van gehad persoonlijk maar ik heb mensen daar echt zwaar ziek van geweten dus ik hoop voor jou dat het mee zal vallen. Benzo's zorgen zeer snel voor gewenning, deze zouden maximaal 3-4 weken mogen voorgeschreven worden maar uit ervaring weet ik dat er veel te omslachtig mee word omgesprongen door dokters en apothekers. Maar laat ons niet vergeten dat ze dit ook doen met anti-depressiva's en neuroleptica (antipsychoticum zoals seroquel en etumine).
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jade Jordan zei:
Iedereen die geïnteresseerd is in benzo's...ik heb een kast vol. Contact me.
Klik om te vergroten...
makker dit is echt niet de plaats om dit te doen, ik zal dit melden aangezien je geen enkel respect toont door posts als deze te plaatsen. Er zijn al genoeg mensen met een benzo verslaving zonder jou :(
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tyson Terriër zei:
Gezeik , ik neem Benzo's om spontaan te worden , om empathischer te worden , om de creativiteit ivm het oplossen van problemen te verbeteren, ik word er gefocuserder van , diepzinniger , euforischer , vrijer in me hoofd en ook spraakzamer. Ik ben allesbehalve in een zogenaamde "schemertoestand" ik ben juist actiever mèt benzo's op dan zonder.
Ook iets plannen en daadwerkelijk uitvoeren gaat zovelen malen beter "onder invloed" van Benzo's. In een werkomgeving functioneren gaat
Ik neem momenteel Valium 10 mg in afwisseling met Bromazepam 12mg , Alprazolam 0,5 mg of 1mg (Xanax) , Temesta instant 1mg en soms ook Tranxène 50 mg (maar die laatste is alweer effe geleden)

Al die medische zogenaamde juiste bollocks ivm "benzogebruik is verslavend" en het "mag nooit langer dan een bepaalde periode toegediend worden" is misschien wel waar maar tabak , caffëine enz enz. is ook verslavend dus zo ken je bezig blijven.
Als je zoals ik enkel gemotiveerder bent en beter functioneert onder de benzo's.
Voor de meerderheid zijn benzo's misschien wel verslavende en verdovende slaapmedicatie. Of medicatie om weg te vluchten in een of andere "roes of vluchtwereld" , voor mij totààl niet.
En als het verslavend is : mensen met schizofrenie en/of chronische psychoses zullen hoogstwaarschijnlijk ook de rest van hun leven medicatie voor deze aandoeningen moeten nemen.
Beter dit nemen dan mezelf crimineel of kapot drinken.<

Het is en blijft medicatie voor een reden.
Klik om te vergroten...
Omdat de farmaceutische industrie schandalige winsten maken en lobbyen om dokters zo veel mogelijk medicatie te laten voorschrijven, vergeet immers niet dat het een industrie als een ander is en aangezien we in een kapitalistische consumptiemaatschappij leven zal er niet snel verandering in komen want er zijn ook zogezegde medicaties op de markt gekomen om van de opiaten af te geraken terwijl zo goed als alle substitutiemiddelen erger of op zijn minst even erg zijn als de drug die de verslaafde nam! Bovendien is de afkick ervan vaak nog erger dan wat je al nam
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
pepito zei:
en een hele nare verslaving wat betreft afkick/ontwenning....
Klik om te vergroten...
Ja zeker wete..afzien hoor afkick en ontwenning amaai..
q
qwerty88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo, ik ben nieuw hier en weet niet of dit in deze topic hoort, het mag verwijderd worden door beheerders als dit niet juist is....
Sinds een paar maanden krijg ik hartkloppingen op zondagochtend wetende dat ik maandag weer moet werken, ik word nerveus en snel geïrriteerd, ik krijg natte handpalmen met de gedachte aan de maandag, dit verpest compleet mijn vrije dag. Ik kreeg een paar weken terug van mijn buurvrouw een diazepam om te relaxen, en omg! Ik kon van mijn zondag genieten zonder het gevoel van stress tot het punt dat ik bijna wou overgeven! Ik heb toen via internet wat diazepam besteld maar wat ik kreeg dat werkte gewoon niet! Ik nam een halve in zoals ik van mijn buurvrouw kreeg maar dat werkte niet! Heb toen nog een hele tablet daarna genomen en nog steeds niks! Volgens mij ben ik opgelicht? Heb er MODKNIP* ben hiervoor naar mijn dokter geweest en die adviseerde yoga en meditatie en juiste voeding.... :worried: Echter heb ik daar geen ene F*ck aan....MODKNP
Met vriendelijke Groet, SK
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
qwerty88 zei:
Hallo, ik ben nieuw hier en weet niet of dit in deze topic hoort, het mag verwijderd worden door beheerders als dit niet juist is....
Sinds een paar maanden krijg ik hartkloppingen op zondagochtend wetende dat ik maandag weer moet werken, ik word nerveus en snel geïrriteerd, ik krijg natte handpalmen met de gedachte aan de maandag, dit verpest compleet mijn vrije dag. Ik kreeg een paar weken terug van mijn buurvrouw een diazepam om te relaxen, en omg! Ik kon van mijn zondag genieten zonder het gevoel van stress tot het punt dat ik bijna wou overgeven! Ik heb toen via internet wat diazepam besteld maar wat ik kreeg dat werkte gewoon niet! Ik nam een halve in zoals ik van mijn buurvrouw kreeg maar dat werkte niet! Heb toen nog een hele tablet daarna genomen en nog steeds niks! Volgens mij ben ik opgelicht? Heb er gvd wel 50 euro voor betaald! Ik ben hiervoor naar mijn dokter geweest en die adviseerde yoga en meditatie en juiste voeding.... :worried: Echter heb ik daar geen ene F*ck aan.... is er iemand die mij wel een site of Dokter kan adviseren waarbij ik NIET opgelicht word? Met vriendelijke Groet, SK Graag suggesties via privebericht. Dank u wel
Klik om te vergroten...

https://drugsforum.nl/help/terms

Lees de regls eens. Je mag hier niet vragen om drugs of verkooppunten.
Hoe weet je dat je geen f*ck hebt aan yoga, meditatie en de juiste voeding? Heb je het al een periode geprobeerd? Het werkt namelijk wel. En op den duur ook nog beter dan drugs. Je hebt een goede dokter. :wink:
Ik zou maar stoppen met die pillen. Je klinkt al erg als een verslaafde. Zoek ander werk.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Helemaal mee eens met het bericht van 'De Dunne'
Zou eerlijk gezegd goed nadenken waar en wanneer en hoeveel je het gebruikt. Om zo de bron goed te kunnen bestrijden.

Veel sterkte en lees de regels (regel 1) nog even door. Volgende keer is het een van. Geen informatie over wat wel en niet mag staan in een bericht.

Sterkte en zou eerlijk naar de dokter gaan om de bron te bestrijden. Als je het toch neemt neem echt zo min en weinig mogelijk.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lang medicatie geslikt, tegen angst, hernia's , slapeloosheid, hulpje bij het afkicken van opiaten.
Het meest frappante vond ik wel dat ik Diazepam 10 mg kreeg van de huisarts (3x daags 10 mg) voor rugpijn/hernia, 1 jaar geslikt icm fysiotherapie, toen alles wat beter ging en ik weer redelijk goed kon lopen/bewegen ook gestopt met Diazepam, geen probleem!
2 jaar later in een erg moeilijke tijd beland , stress, slecht slapen en kreeg weer 3x daags 10 mg Diazepam voorgeschreven. Na een paar maanden ging het al weer beter en dacht weer op dezelfde manier te stoppen als destijds voor mijn rugproblemen. Dat ging dus NIET door, het leek of de Diazepam een hele andere werking had gekregen en met name toen ik dus stopte, ik was er ziek, lamlendig etc van, een hele andere "afkick" als met de rugpijn. Zo zie je wat een middel kan doen in je hersenen, ik vond dat destijds vreemd en had dat ook overlegd met mijn huisarts, deze zei dat zoiets idd kon......vreemd goedje, onze hersenen, ( en benzo's ook).
S
Shean01Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Spor zei:
Jammer genoeg alleen op recept... en mijn dokter is niet bepaald vrijgevig met die zooi
Klik om te vergroten...
Er zijn websites waar je het zonder recept kunt bestellen

Modknip
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shean01 zei:
Er zijn websites waar je het zonder recept kunt bestellen

Modknip
Klik om te vergroten...
Verkooppunten noemen is hier niet toegestaan.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik voel een ban aankomen.

Ben voor de grap even wezen kijken, en kwam meteen in een live chat. Mijn vraag of dit wel legaal was werd niet echt beantwoord.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
Ik voel een ban aankomen.

Ben voor de grap even wezen kijken, en kwam meteen in een live chat. Mijn vraag of dit wel legaal was werd niet echt beantwoord.
Klik om te vergroten...
Dat zegt dan voldoende.
M
MrbodybuilderrLid
01-01-2024, 00:00
#14
pepito zei:
en een hele nare verslaving wat betreft afkick/ontwenning....
Klik om te vergroten...

Yup!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mij bevalt lorazepam het best.Oxazepam doet niks bij mij.Diazepam ook niet en krijg daar nachtmerries van.DE lorazepam krijg ik van de arts voor paniek,en een A.D.ik geef toe het is verslavend.Drinken blowen enz doe ik niet.Voor slapen krijg ik sinds kort van de arts zoplicon die erg goed werkt.En ja vrouwen slikken meer benzo mannen pijnstillers
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nu het topic toch nog eens van onder het stof komt.

Ik mis @lysergine25 😥😭
:(
Topkerel! Enige die ik meermaals heb ontmoet irl van hier op de forum.
Hoop dat alles goed gaat in zen koppie en hij niet weg zit ofzo..
Met zen satelliettelefoon 😂

Ik vergelijk zeer hard @8️⃣6️⃣ met hem , alleen ben jij nog een tikkeltje verantwoordelijker :grin:

@De Dunne zal hem ook best nog wel kennen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Nu het topic toch nog eens van onder het stof komt.

Ik mis @lysergine25 😥😭
:(
Topkerel! Enige die ik meermaals heb ontmoet irl van hier op de forum.
Hoop dat alles goed gaat in zen koppie en hij niet weg zit ofzo..
Met zen satelliettelefoon 😂

Ik vergelijk zeer hard @8️⃣6️⃣ met hem , alleen ben jij nog een tikkeltje verantwoordelijker :grin:

@De Dunne zal hem ook best nog wel kennen.
Klik om te vergroten...
Ik heb het openingsbericht uit 2007 gelezen en er is nog helemaal geen kut veranderd...

@lysergine25 heb ik niet gekend, hoewel ik reeds in 2010 een account heb aangemaakt ben ik pas een paar jaar echt actief hier.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
Ja zeker wete..afzien hoor afkick en ontwenning amaai..
Klik om te vergroten...
Hier moet ik toch wel even op inhaken.
Afkick is prima te doen als je het in goede banen leidt.
Ben jarenlang verslaafd geweest aan benzo's met op de piek 120 mg diazepam per dag, maar zolang je in stapjes afbouwt valt het mee.

Toen ik op 30mg zat heb ik dosis verlaagd met 1/2 mg per 2 weken.


zie:https://www.benzo.org.uk/manual/
D
De KaleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Afbouwen is the way to do it
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik moet zeggen dat taperen op flubromazEPam ook wel erg relaxed is. Net diazepam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."