#1
Iedereen die geïnteresseerd is in benzo's...ik heb een kast vol. Contact me.
makker dit is echt niet de plaats om dit te doen, ik zal dit melden aangezien je geen enkel respect toont door posts als deze te plaatsen. Er zijn al genoeg mensen met een benzo verslaving zonder jouIedereen die geïnteresseerd is in benzo's...ik heb een kast vol. Contact me.
Omdat de farmaceutische industrie schandalige winsten maken en lobbyen om dokters zo veel mogelijk medicatie te laten voorschrijven, vergeet immers niet dat het een industrie als een ander is en aangezien we in een kapitalistische consumptiemaatschappij leven zal er niet snel verandering in komen want er zijn ook zogezegde medicaties op de markt gekomen om van de opiaten af te geraken terwijl zo goed als alle substitutiemiddelen erger of op zijn minst even erg zijn als de drug die de verslaafde nam! Bovendien is de afkick ervan vaak nog erger dan wat je al namGezeik , ik neem Benzo's om spontaan te worden , om empathischer te worden , om de creativiteit ivm het oplossen van problemen te verbeteren, ik word er gefocuserder van , diepzinniger , euforischer , vrijer in me hoofd en ook spraakzamer. Ik ben allesbehalve in een zogenaamde "schemertoestand" ik ben juist actiever mèt benzo's op dan zonder.
Ook iets plannen en daadwerkelijk uitvoeren gaat zovelen malen beter "onder invloed" van Benzo's. In een werkomgeving functioneren gaat
Ik neem momenteel Valium 10 mg in afwisseling met Bromazepam 12mg , Alprazolam 0,5 mg of 1mg (Xanax) , Temesta instant 1mg en soms ook Tranxène 50 mg (maar die laatste is alweer effe geleden)
Al die medische zogenaamde juiste bollocks ivm "benzogebruik is verslavend" en het "mag nooit langer dan een bepaalde periode toegediend worden" is misschien wel waar maar tabak , caffëine enz enz. is ook verslavend dus zo ken je bezig blijven.
Als je zoals ik enkel gemotiveerder bent en beter functioneert onder de benzo's.
Voor de meerderheid zijn benzo's misschien wel verslavende en verdovende slaapmedicatie. Of medicatie om weg te vluchten in een of andere "roes of vluchtwereld" , voor mij totààl niet.
En als het verslavend is : mensen met schizofrenie en/of chronische psychoses zullen hoogstwaarschijnlijk ook de rest van hun leven medicatie voor deze aandoeningen moeten nemen.
Beter dit nemen dan mezelf crimineel of kapot drinken.<
Het is en blijft medicatie voor een reden.
Ja zeker wete..afzien hoor afkick en ontwenning amaai..en een hele nare verslaving wat betreft afkick/ontwenning....
Hallo, ik ben nieuw hier en weet niet of dit in deze topic hoort, het mag verwijderd worden door beheerders als dit niet juist is....
Sinds een paar maanden krijg ik hartkloppingen op zondagochtend wetende dat ik maandag weer moet werken, ik word nerveus en snel geïrriteerd, ik krijg natte handpalmen met de gedachte aan de maandag, dit verpest compleet mijn vrije dag. Ik kreeg een paar weken terug van mijn buurvrouw een diazepam om te relaxen, en omg! Ik kon van mijn zondag genieten zonder het gevoel van stress tot het punt dat ik bijna wou overgeven! Ik heb toen via internet wat diazepam besteld maar wat ik kreeg dat werkte gewoon niet! Ik nam een halve in zoals ik van mijn buurvrouw kreeg maar dat werkte niet! Heb toen nog een hele tablet daarna genomen en nog steeds niks! Volgens mij ben ik opgelicht? Heb er gvd wel 50 euro voor betaald! Ik ben hiervoor naar mijn dokter geweest en die adviseerde yoga en meditatie en juiste voeding....Echter heb ik daar geen ene F*ck aan.... is er iemand die mij wel een site of Dokter kan adviseren waarbij ik NIET opgelicht word? Met vriendelijke Groet, SK Graag suggesties via privebericht. Dank u wel
Er zijn websites waar je het zonder recept kunt bestellenJammer genoeg alleen op recept... en mijn dokter is niet bepaald vrijgevig met die zooi
Verkooppunten noemen is hier niet toegestaan.Er zijn websites waar je het zonder recept kunt bestellen
Modknip
Dat zegt dan voldoende.Ik voel een ban aankomen.
Ben voor de grap even wezen kijken, en kwam meteen in een live chat. Mijn vraag of dit wel legaal was werd niet echt beantwoord.
en een hele nare verslaving wat betreft afkick/ontwenning....
Ik heb het openingsbericht uit 2007 gelezen en er is nog helemaal geen kut veranderd...Nu het topic toch nog eens van onder het stof komt.
Ik mis @lysergine25 😥😭
Topkerel! Enige die ik meermaals heb ontmoet irl van hier op de forum.
Hoop dat alles goed gaat in zen koppie en hij niet weg zit ofzo..
Met zen satelliettelefoon 😂
Ik vergelijk zeer hard @8️⃣6️⃣ met hem , alleen ben jij nog een tikkeltje verantwoordelijker
@De Dunne zal hem ook best nog wel kennen.
Hier moet ik toch wel even op inhaken.Ja zeker wete..afzien hoor afkick en ontwenning amaai..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."