Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben nieuw hier en weet niet of dit in deze topic hoort, het mag verwijderd worden door beheerders als dit niet juist is.... Sinds een paar maanden krijg ik hartkloppingen op zondagochtend wetende dat ik maandag weer moet werken, ik word nerveus en snel geïrriteerd, ik krijg natte handpalmen met de gedachte aan de maandag, dit verpest compleet mijn vrije dag. Ik kreeg een paar weken terug van mijn buurvrouw een diazepam om te relaxen, en omg! Ik kon van mijn zondag genieten zonder het gevoel van stress tot het punt dat ik bijna wou overgeven! Ik heb toen via internet wat diazepam besteld maar wat ik kreeg dat werkte gewoon niet! Ik nam een halve in zoals ik van mijn buurvrouw kreeg maar dat werkte niet! Heb toen nog een hele tablet daarna genomen en nog steeds niks! Volgens mij ben ik opgelicht? Heb er MODKNIP* ben hiervoor naar mijn dokter geweest en die adviseerde yoga en meditatie en juiste voeding.... Echter heb ik daar geen ene F*ck aan....MODKNP Met vriendelijke Groet, SK"