Bedankt iedereen.
Ja ik merkte dat ook als ik gebruikt had was ik de dag er na verrot en tot niks meer in staat, en dan nog niet te spreken over de rot effecten zoals je brak voellen niet kunnen slapen of alleen als de g nog werkt wat 3 uur is.
Dus je ook maar 3 uur slaapt en wat nog erger is is de incontinentie
![:confused:]()
in het begin had ik zoiets van ja daag!

dat geloof ik niet maar idd als je een tijd lang elke dag grote hoeveel heden gebruikt dan krijg je daar echt wel last van
![:flushed:]()
bij mij was het bedplassen en het ergste dat het ook regelmatig mis ging als je gewoon wakker was.
Inelkaar zakken heb ik gelukkig nog niet gehad wel ben ik 3 weken geleden bad gegaan op een combi van ghb en xtc kan best zijn dat het vaker fout is gegaan maar daar heb ik geen weet van,
en dat terwijl ik nog nooit bad ben gegaan en echt al jaren met mate gebruik.
Hoe is het zover gekomen bij mij is het gekomen dat als ik moe ben en ik ghb gebruik ik nergens meer last van heb dan voel ik me ook niet meer moe dus het begon met in de ochtend een portie te nemen om je niet vermoeid te voellen dat werdt na een tijd ook in de pauzes op het werk ghb nemen en meteen als je thuis kwam enz. en in de weekende dan ging het echt met liters 40 a 50 ml op ong 16 uur tijd!
nu nog steeds heb ik een flinke peul nodig om echt wat te merken 5 ml dat merk ik wel maar is dan niet zo dat je zegt van zo die zit.
wat ik wel merkte is dat ik er zwakker van wordt.
ik heb een chronische ziekte wat de botten en spieren aantast en kan duidelijk merken als ik een tijd je flink aan de X en de G ga.
ik hoop dat ik met deze post mensen kan behoeden voor wat ik mee gemaakt heb.
ik had een leuke en mooie baan als gsm monteur weg! en zo is er wel meer weg uit mijn leven door die stomme ghb.
gebruik het alleen in het weekend of als je sex hebt hebt en niet elkedag
gewoon sterk in je schoennen staan en nee tegen je zelf zeggen.
