Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijk

Misselijk

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jah ik vind het ook altijd zo vreemd, maar het werkt altijd super.
Zure matten of beertjes, the shit man, snoep en dope. :rock:

by the way, ik word meestal pas misselijk nadat het inkickt en ik er een joint op rook.
Soms word het iets te vaag ff, juist op dat moment haal ik m'n zak snoep boven.
Mss is het iets met suikerspiegel of zo?

kmoet zeggen dat ik het best leuk vind om eens van wat andere gebruikers te horen
wat hun ervaringen zijn ivm eten, blowen en misselijkheid enzo.

xx Maxie
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Maxime zei:
Wat mij dikwijls helpt is snoep eten, zuurtjes, het doet om de een of andere manier goed in je maag?

xxx Maxie
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Rare maag heb jij.
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Wat kan helpen is een motilium, dat is de merknaam in België. Als je in Nederland naar domperidone vraagt in de apotheek en zegt dat het tegen de misselijkheid is zullen ze wel weten wat je bedoelt.
Klik om te vergroten...

Muntthee schijnt ook te helpen, maar daar heb ik toch mijn twijfels over. Wiet wordt ook aangeraden tegen misselijkheid, ik denk dan de soort misselijkheid als je paddenstoelen naar binnen hebt gespeeld. Misschien dat het ook zo helpt.
Klik om te vergroten...

Muntthee helpt wel tegen daadwerkelijke misselijkheid maar het helpt inderdaad niet bij brandend maagzuur, het zou zelfs iets met de slokdarm tijdelijk verergeren bij mensen die daar gevoelig voor zijn, maar als je gewoon 'normaal' alleen misselijk bent helpt munt thee in ieder geval een beetje.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iets warms drinken hielp altijd goed bij mij, warme thee ofzo..
Je maag kan idd erg van streek raken door GHB.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
heeft volgens mij ook wel met de PH waarde van je G te maken..

bij mij helpt het meestal wel als ik wat eet...
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
later op de avond neem je dan wat GHB omdat dat zo relaxed is samen met de andere drugs en je ineens heel erg misselijk wordt?

Wat zou daar aan te doen zijn?
Tips anyone?
Klik om te vergroten...

En ik dacht dat ik echt een van de weinige was! Echt ik heb soms het gevoel dat iemand mijn maag gewoon staat uit te wringen. Tot zover de leuke avond. :angry: Echt zwaar e-rielekst.

Wat mij geholpen heeft is minder nemen. Nu ik veel minder neem ben ik dus niet meer misselijk. Maar das wellicht niet de tip waar je op zat te wachten. Misschien helpt Domperidon. Dit is niet tegen brandend maagzuur zoals Gaviscon maar echt tegen misselijkheid. Wordt gewoon bij de apotheek verkocht zonder recept.

Misschien moet ik het zelf eens proberen, haha :tearsofjoy:

Beeeb
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
heeft volgens mij ook wel met de PH waarde van je G te maken..

bij mij helpt het meestal wel als ik wat eet...
Klik om te vergroten...
Zondag met een pH meter de pH nog gecheckt, was 7 exact.

En ik heb nu iets, het heet Okugest van VSM. Drogist zei dat het heel goed hielp dus dat ga ik volgende week even testen.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mij helpt het om erop toe te zien dat ik voldoende drink, want als ik er niet bewust aan denk schiet dat er nog wel eens bij in tijdens zo'n weekend.

En Rennies zijn als het om maagzuur/opgeblazen gevoel gaat natuurlijk een godengeschenk, maar dat wist iedereen al wel. :tongueout:

Zelf heb ik meestal vooral last van een opgeblazen gevoel en dan kan het al veel helpen als ik een paar flinke boeren laat. (gaat dan ook heel gemakkelijk omdat mijn maag echt gewoon vol lucht zit, zoveel dat mijn buik er gewoon van opzwelt)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Regel je ergens pantazol, maagbeschermer!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
Regel je ergens pantazol, maagbeschermer!
Klik om te vergroten...
Dat is een goede tip. Dank je wel.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Elfquest zei:
Iets warms drinken hielp altijd goed bij mij, warme thee ofzo..
Je maag kan idd erg van streek raken door GHB.
Klik om te vergroten...

Gister voor het eerst sinds tijden GHB gebruikt. Me maag moest inderdaad wel even wennen hieraan. Gelukkig viel het mee.

Maar warme thee of warme melk ofzo helpt meestal wel. Ik ben zelf nooit zo van de medicijnen etc.

Maarja ieder persoon en iedere maag reageerd ook weer anders op dingen, en tja face it GHb is niet heel goed voor je natuurlijk. Voor zover andere drugs wel goed voor je zijn :)

Rustig aan.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead0707 zei:
face it GHb is niet heel goed voor je natuurlijk. Voor zover andere drugs wel goed voor je zijn :)
Klik om te vergroten...

In vergelijking met sommige andere drugs valt dat heel goed mee qua schade :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hebben jullie dat nou nooit dat je lekker een weekendje aan de drugs zit en je maag een beetje leeg is? En dat eet je wat, voel je je weer oké en later op de avond neem je dan wat GHB omdat dat zo relaxed is samen met de andere drugs en je ineens heel erg misselijk wordt?

Wat zou daar aan te doen zijn?

Ik heb Gaviscon in huis maar dat is zo smerig, het helpt wel heel goed tegen brandend maagzuur maar het is gewoon goor om die dikke naar pepermunt smakende emulsie door te slikken. Ik drink ook altijd veel melk, dat schijnt je maag te beschermen tegen slechte invloeden die je erin gooit. Maar of dat echt waar is...

Tips anyone?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je GHB kan innemen lijkt me dat die gaviscon wel meevalt toch? :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sadpanda zei:
Als je GHB kan innemen lijkt me dat die gaviscon wel meevalt toch? :P
Klik om te vergroten...
GHB is zo weg, die Gaviscon blijft een uur in je strot hangen. :(
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
veel water drinken en kruidenthee
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gaviscon gaat een film over je maag heen leggen, dit zorgt ervoor dat je maagzuur niet terug je slokdarm in kan vloeien. Gaviscon wordt dus gebruikt bij opkomend maagzuur en niet echt bij misselijkheid.

Die misselijkeheid komt waarschijnlijk doordat je hele maag overhoop ligt, onregelmatig eten en dan komt daarbij dat GHB niet echt vriendelijk is voor de maag.

Wat kan helpen is een motilium, dat is de merknaam in België. Als je in Nederland naar domperidone vraagt in de apotheek en zegt dat het tegen de misselijkheid is zullen ze wel weten wat je bedoelt.

Normaal gezien is het geen probleem om dat te gebruiken in combinatie met drugs.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Gaviscon gaat een film over je maag heen leggen, dit zorgt ervoor dat je maagzuur niet terug je slokdarm in kan vloeien. Gaviscon wordt dus gebruikt bij opkomend maagzuur en niet echt bij misselijkheid.

Die misselijkeheid komt waarschijnlijk doordat je hele maag overhoop ligt, onregelmatig eten en dan komt daarbij dat GHB niet echt vriendelijk is voor de maag.

Wat kan helpen is een motilium, dat is de merknaam in België. Als je in Nederland naar domperidone vraagt in de apotheek en zegt dat het tegen de misselijkheid is zullen ze wel weten wat je bedoelt.

Normaal gezien is het geen probleem om dat te gebruiken in combinatie met drugs.
Klik om te vergroten...
Thanks, hier heb ik wat aan!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
Wat kan helpen is een motilium, dat is de merknaam in België. Als je in Nederland naar domperidone vraagt in de apotheek en zegt dat het tegen de misselijkheid is zullen ze wel weten wat je bedoelt.
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad een heel goed middel, helpt mij ook altijd uit de brand. Rennie is ook echt zeer effectief maar dat is ook meer tegen brandend maagzuur natuurlijk.

Muntthee schijnt ook te helpen, maar daar heb ik toch mijn twijfels over. Wiet wordt ook aangeraden tegen misselijkheid, ik denk dan de soort misselijkheid als je paddenstoelen naar binnen hebt gespeeld. Misschien dat het ook zo helpt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Wat kan helpen is een motilium, dat is de merknaam in België. Als je in Nederland naar domperidone vraagt in de apotheek en zegt dat het tegen de misselijkheid is zullen ze wel weten wat je bedoelt.
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad een heel goed middel, helpt mij ook altijd uit de brand. Rennie is ook echt zeer effectief maar dat is ook meer tegen brandend maagzuur natuurlijk.

Muntthee schijnt ook te helpen, maar daar heb ik toch mijn twijfels over. Wiet wordt ook aangeraden tegen misselijkheid, ik denk dan de soort misselijkheid als je paddenstoelen naar binnen hebt gespeeld. Misschien dat het ook zo helpt.
Klik om te vergroten...
Wiet word ik alleen maar misselijk van dus die vlieger gaat niet op.

Muntthee word ik ook niet blij van, sowieso alles met munt lijkt wel maagzuur eerder te stimuleren dan tot rust te brengen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."