#1
Jah ik vind het ook altijd zo vreemd, maar het werkt altijd super.
Zure matten of beertjes, the shit man, snoep en dope.
by the way, ik word meestal pas misselijk nadat het inkickt en ik er een joint op rook.
Soms word het iets te vaag ff, juist op dat moment haal ik m'n zak snoep boven.
Mss is het iets met suikerspiegel of zo?
kmoet zeggen dat ik het best leuk vind om eens van wat andere gebruikers te horen
wat hun ervaringen zijn ivm eten, blowen en misselijkheid enzo.
xx Maxie
Zure matten of beertjes, the shit man, snoep en dope.

by the way, ik word meestal pas misselijk nadat het inkickt en ik er een joint op rook.
Soms word het iets te vaag ff, juist op dat moment haal ik m'n zak snoep boven.
Mss is het iets met suikerspiegel of zo?
kmoet zeggen dat ik het best leuk vind om eens van wat andere gebruikers te horen
wat hun ervaringen zijn ivm eten, blowen en misselijkheid enzo.
xx Maxie